Hukkasitte kehitysversion palautteet???

I__

Miksi hävititte Kehitysversion palautepalstan?
Käsittämätöntä!!! Paljon kokonaan kommentoimattomia palautteita ja sinne meni!

9

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Kehitysversiossa kerrottiin, että kaikki sinne kirjoitettu sisältö tullaan poistamaan uuteen Suomi24 palveluun siirryttäessä.

      Ystävällisin terveisin,
      Suomi24 Ylläpito /Sara

      • Niin kerrottiin. Asiasta kysyttiin ja toivomus oli että kyseinen palsta jätettäisiin koska siinä oli hyvää keskustelua kehitysversiosta joka nyt on juuri tämä mitä julkaistu. Ylläpito ei vastannut mitään.

        Toivon että ko. palsta palautetaan.


    • 854385uigefwhgfhgffnfdfd

      Asiasta kysyttiin seuraavasti:

      "Jääkö tämä palsta käyttöönoton jälkeenkin??
      häviääkö_kaikki.kysäri
      18.1.2015 19:44
      Luulen että osa palauteesta jää ja on jäänyt saamatta tällä palstalla koska palstalle kirjoitetulle on vain tyly tuomio annettu:

      "Huom! Kirjoittamasi sisältö tullaan poistamaan kehitysversion umpeutuessa."

      Tämää ilmenee mm. siinä että palautetta on kirjoitettu beta-versiosta myös "vanhoille" Palautteet- ja Kehitysideat-palstoille. Itselläkin aluksi oudoksutti kirjoittaa mitään palstalle joka luvataan hetken päästä hävittää, ja hetkestä, sen ajankohdatsat ei ollut missään mitään tietoa. Nyt tieto on, eli kaksi viikkoa.. Kuka idiootti enää tänne senkään vertaa viitsii mitään kirjoittaa..

      Voisiko viimein joku viisas siellä ylläpidossa kertoa että tämän palstan sisältö tulee jäämään myös käyttöönoton jälkeen. Ja poistamaan em. typerän ilmoituksen tälät palstalta."


      Vastausta ei tullut ylläpidolta.

    • palaute.kaikkien.nähdä

      Palauttakaa palsta heti!

    • palaute.menee.hukkaan

      Ko. palstalle ohjautuu nyt kaikki palaute sun alalaidassa olevan Palaute-linkin kautta.
      Miksei edes ko. linkkiä korjata????????????????

    • kgb.voimissaan

      Naurettavaa touhuahan tämä on, niinkuin kaikki Suomi24-pelleily. Pitkälti samoista ongelmista täällä keskustellaan edelleen kuin sen kehitysversion palstalla. Helppohan sen on aina lakaista ongelmat maton alle. Aika äärimmäinen keino vain poistaa keskustelu. Tulee mieleen vain jotku itäblogin maat, kgb etc. tällaisesta toiminnasta. Hyshysss...

      • lkthbdlgbltbdkvjbkjudger

        Kansa kysyy, kansalle ei vastata. Š24 ylläpito=KGB


      • että.näin

        Mitäpä niitä säästämään. Kaikki turhanpäiväiset mummokeskustelutkin voidaan säästää 10 vuotta, mutta jos kyse on kehitysehdotuksista, niin ne me deletoimme.

        Emme nääs halua toteuttaa niitä ja ongelmatkin lakaisemme maton alle ;)


    • Anonyymi

      Niinpä. Kun kaikki ehdotukset poistettiin, ei tarvinnut välittää käyttäjien toiveista. Niitä ei ollut.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      26
      3908
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      70
      3202
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2670
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2627
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2025
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      112
      1880
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      151
      1640
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1550
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      572
      1534
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1284
    Aihe