Vittu mitä paskaa koko ulkoasu. Haistakaa paska koko Yandex.
Ryssät pitäs ydinhiillostaa saatana.
vittu mitä paskaa
7
159
Vastaukset
- SuussaKuohuu
Pyyhi vaahto suustasi. Yandexilla ja venäläisillä ei ole mitään tekemistä S24:n kanssa. Olet uskonut sivustolla ajat sitten olleeseen aprillipilaan.
- Eitälleentuuhyvä
Ei oo hyvä eikä kätevä.
Pitäisi olla maalaisjärjen käyttäjä viimeisenä antamassa lupia muutoksille.
Joku koulusta päässyt ihan selvästi ideoinut sivuston täysin ilman ymmärrystä.- älytöntä
Täsmälleen! Todella huonoksi mennyt. Ja nimimerkikisikään ei enää kelpaa juuri mikään jos ei oo rekisteröinyt. Näinkö huonosti menee suoli 24:llä!
- Todellapettynyt
Nojoo ...Nyt vasta tajuan kuinka loistava edellinen sivusto todellakin oli. Sitä ei olis kannattanut käytännöstä muuttaa periaatteessa koskaan - eikä ollenkaan, tai korkeintaan jotakin pientä viilausta harvakseltaa.. Saatika näin radikaalisti. Mä luulen, että porukka äänestää päätteidensä takana, eli kävijät romahtaa. Yks suosikkisivuista on nyt totaalisen pilalla ja olen aika surullinen. :/ Päätäkin särkee esim tämä järkyttävän valkonen tausta vaikka oon säätäny kirkkauden lähes minimiin :( Syitä arvostella on aivan hirveästi, lähes kaikki muutokset on tehny takapakkia . :(
- pjijij
0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691