Onko kellään kokemusta, jossa vuokravakuus tai sitoumuksen lisäksi on esim vuokralaisen "pojan" vanhemman esim. äidin henkilökohtainen vakuus hoitaa vuokrat jos jättää pidemmäksi aikaa maksamatta ja tulee esim häätö tai muuten muuttaa vuokrasaatavien kera.
Siis jonkun henkilövakuus vuokrasopimuksessa kyseessä
Henkilötakuut
6
154
Vastaukset
- Joskusniinkin
Olen joskus käyttänyt tuotakin. Silloin pitää tarkastaa sen vanhemman luottotiedot. Toisaalta, jos vanhemmilla ei ole antaa edes yhden kuukauden vakuutta rahana, huono on silloin vanhempienkin talouden tilanne.
- laillista
Normaalia jopa kunnan asunnoissa. Vaikka työkyvyttömyyseläkeläinen ja vakitulos niin luottotiedoton kun olen niin en edes kunnan asuntoon päässyt ilman veljen kirjallista takausta ja tarkistivat jotta sillä luottotiedot kunnossa. Eli laillista on vaatia vakuus tai joku henkilö takaamaan.
- LuottotiedotKunnossa
Millonhan ihmiset oppis ymmärtämään, ettei työtön, eläkeläinen, tms tarkoita automaattisesti "luottotiedot menetetty". Olen ollut jo muutaman vuoden työttömänä, kelarahoilla sitkutellaan ja kas kummaa, luottotiedot ON kunnossa. Tuo luottotietojen menetys siis ei johdu työttömyydestä, vaan siitä, ettei ihminen osaa suhteuttaa menojaan olemassa oleviin tuloihin. Joskus olen lainannut vuokratakuurahat sukulaisilta, tai millon mistäkin. Takaisin makseleminen on rankkaa, mutta onnistuu kyllä, kun pistää menot kuriin.
- maatikka
eihän pankitkaan aina anna kahdelle aikuiselle luottokelpoiselle esim. autolainaa ilman takaajaa, jokainenhan haluaisi takuun. huom. en omista mitään ja tsemppiä työttömät.
- tsekkaa.asia
Riskiä on kun se takaus ei ole rajaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139