Pekka Perä eroaa

rahakorvaakaiken

15

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesätönmies

      Normaali kulissin kaatuminen... voitaneen kylläkin laskea toistuvati stressanneiden viherpipertäjien syyksi tuokin?

    • faktaaon

      Käräjäoikeuden dokumentit ovat julkisia. Tieto on varmasti totta.

    • KaukoJuhintalo

      Pekka Perä ponnahtaa esille tulevissa eduskuntavaaleissa keskustapuolueen listoilta.
      Sieltähän ne muutkin koplarit löytyvät.

    • VesaKaikkonen

      Onko Pekka gay-homo?

    • P.P.erämies

      Pekka pelastaa nyt hilloa lapsille, itselleen ja vähän entiselle vaimolelleenkin. Pekan rikostutkinna aikana olisi pitänyt omaisuus takavarikoida valtiolle... kyllä tämä haisee aikalailla taas rikokselta??? Eikö?

      • Sainfelss

        Meinaatkos että Perä siirtää erossa omaisuutta vaimolle turvaan mahdollisia rikossyyteitä ja velkoja varten? Ovela ketku on.


      • HarriJun
        Sainfelss kirjoitti:

        Meinaatkos että Perä siirtää erossa omaisuutta vaimolle turvaan mahdollisia rikossyyteitä ja velkoja varten? Ovela ketku on.

        Perä on se petkunterä, joka kyllä piilottaa omaisuutensa sijoittamalla avioeroon.


      • Valjuspeti

        Mitähän ex-vaimo tykännee PP:n ja Express-Elinan halikuvista ja tekstistä Seiskassa?
        Saattoi olla kallis yö Pekalle...


    • paskaputki

      Olishan tuo joutanut erottaa jo paljon aikaisemminkin, niin olis veronmaksajien rahoja säästynyt melkonen läjä.

    • MietintäänTämäkin

      Ihme,että vasta nyt, jos omaisuusjärjestelystä on kyse.
      Erotahan voi vähintään yhtä monesta syystä, kuin mennä naimisiinkin.
      Vaikkapa rakkaudesta.....

      • AinoKor

        Eikös ne nyt vasta nämä korvausten käsittelyt ja vaateet ole tulleet ajankohtaiseksi. Nyt fiksi piilottaa rahat, jotta verottaja maksaa korvaukset ja leveä elämä voi jatkua.


      • junttiiiiiiiiii

        Et siis lukenut koko juttua, homeaivo.


      • MietintäänTämäkin
        junttiiiiiiiiii kirjoitti:

        Et siis lukenut koko juttua, homeaivo.

        No jopas! Jutun viimeinen virke:
        "Onkin mielenkiintoista, miten pariskunnan omaisuus jakautuu erossa!".
        Siis jutussa ei kerrota mitään muuta kuin avioero. Tuskin sinäkään tiedät jaon lopputulosta, sinä itse homeaivoinen. Eikä se sinulle kuulu! Eikä minulle


      • mutsisoli
        MietintäänTämäkin kirjoitti:

        No jopas! Jutun viimeinen virke:
        "Onkin mielenkiintoista, miten pariskunnan omaisuus jakautuu erossa!".
        Siis jutussa ei kerrota mitään muuta kuin avioero. Tuskin sinäkään tiedät jaon lopputulosta, sinä itse homeaivoinen. Eikä se sinulle kuulu! Eikä minulle

        Ime sinä saivartelija lenkinkyrsää


    • Nomietitäänsitten

      Sellaista tapahtuu maailmassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe