Eino Saari teatterinjohtajaksi

Kajaanin teatterin johtajaksi valittava mister Eino Saari.
Näin meille pukkaa paskaa näytelmää myös jatkossa.

16

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TsaarienKingi

Juha Häkkänen taisi kutsua tätä Eino Saarta EIno Tsaariksi

• Oikein

Jäikö aloittaja valitsematta teatterinjohtajaksi, kun on kateellinen.

• Polsu

Eino tekee aina politiikka, en jaksa enää yhtään hänen ohjaustaan. Menis muualle politikoimaan jos se niin kiinnostaa

• EiNytSentään

No tuskinpa vaan. Siinä vaihtuisi roolit jotakuinkin niin, että oppilaasta tulisi opettajiensa opettaja. Absurdi ajatus!

• vhjggggi

Vanhoillislestadiolainen Heikki Saari ohjasi vain hoitokokouksia 1970-luvulla.

• NickName007

Einolla taisi tulla niin äkkilähtö Kajaanin kaupungin hommista, että paluu voi olla hivenen konstikasta?

• mitähähhäh

eikö se teatteri ole muutenkin vanhojen kommunistien ja heidän lapsiensa suojatyöpaikka?

• Uutinenko

Ainakin melko moni nuorista on vasuri ja kommari.

• tuntuuko_tutulta

j-pennanen 29.1.2015 16:55
      Myös keskustapuolue on toiminnallaan Sotkamossa osoittanut, että keskustapuolueessa ei arvosteta naisia. Ja tämmöinen puolue kuten keskustapuolue pyrkii vielä vaalien jälkeen hallitukseen. Juuri tämä Sotkamon esimerkki miten ei valita naisia listoille keskustapuolueessa kertoo sen karusti, että keskustapuoluetta ei kannata naisäänestäjän äänestää.
      Keskustapuolueella ei myöskään ole kajaanilaista ehdokasta. Joten kajaanilaisena pitää äänestää jotakin muuta puoluetta.

• PennaOikeassa

Tuttua tai ei tuttua. Oikeassa Pennanen tai hänen klooninsa on kepun suhteen. Jos tuo on kopsattu kainarin sivuilta, niin sinne pystyy kuka tahansa kirjoittamaan millä nimimerkillä tahansa. Vaikkapa Alexi Stubbina.

• totuuskomissio

Jos luet kainaria niin tulee aika pian selväksi että kaikki kainuunpiirin persut olisivat päteviä teatterinjohtajaksi, senverran surkuhupaisaa on tämä tollo-persujen pöljiyly. Aivan käsittämätöntä sakkia tähän riitelyyn ja toistensa nälvimiseen.
        En yhtään ihmettele että kaikki persut ovat säälittäviä epäonnistuneita luusereita jotka kaikki on potkittu pois muista puolueista.

• Vanja-eno

Politiikkaa ei mielestäni tarvita teatteriin.

• eioeino

Eino Saari on niin huvittavan totinen, pierukin on sen mielestä politiikkaa.

• Ihansikuksesta

Jätkä sopis hyvin sirkukseen.

• Kulttuurivientiä

Menee teatterinjohtajaksi Viroon. Sai kolmivuotisen apurahan 1700 kuukaudessa.

• komukkaoot

Tervemenoa, saa nähdä miten virolaisia kiinnostaa politkointi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5278
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3772
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3180
    4. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3055
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      148
      1892
    8. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1835
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe