Sähköpostini ei aukea vanhalla tunnuksella ja salasanalla. Mitä pitää tehdä, olisi kiire päästä sähköpostiin, kun on yhdistys asioita joita pitäisi tänään ja huomenna hoidella. Ellen saa näitä nyt hoidettua, niin tulee lopputili sihteerin hommasta ja ikuiset kiukut kaikilta hallituksen muilta jäseniltä. Erotetaan hallituksesta syy ; Hoitamattomat asiat.
Järkytys, kun ei saa yhdistys asioita hoidettua
5
130
Vastaukset
Omaa tyhmyyttäsi saat asiassa syyttää. Kuka tollo hoitaa jotain tärkeää Suomi24 Postin kautta???? Katso peiliin!
- vanhus
Ihan kauhea täällä kun tärvelivät hyvän postin. Juuri olen siirtämässä toiseen sähköpostiin , kun ei tämä tällainen toimi. Minulla on omia asioita , mutta olen pankin ja laskujen suhteen siirtämässä toiseen postiin , koska ei tällainen ole lainkaan varmaa , kun ei entisellä salasanalla pääse mihinkään. Annetaan lasten touhuilla. mutta minä en luota ollenkaan tällaiseen. Toivon, että saisit yhdistysasiasi hoideltua. Äänestetään "sormillamme".
Hei,
Oletko kokeillut nyt uudelleen? Teimme noin puolilta päivin päivityksen, jonka myötä myös koko sähköpostiosoitteella pääsee kirjautumaan. Useimpien ongelmat liittyivät ennen tätä siihen, että kirjautumisessa tuli käyttää ainoastaan käyttäjänimeä ilman @suomi24.fi-loppua. Ongelman pitäisi kuitenkin nyt olla korjaantunut.
Terveisin,
Elina
Suomi24- tähtimaa
Mutta kun ei pääse vieläkään, herjaa jatkuvasti vaan että, jompi kumpi on virheellinen. pitäs päästä laskut hakemaan !!!!!!!!!!
- tähtimaa
Mutta kun ei pääse vieläkään, herjaa jatkuvasti vaan että, jompi kumpi on virheellinen. pitäs päästä laskut hakemaan !!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696137Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu504436Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682682En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1331550- 481463
- 341318