Sähköpostini ei aukea vanhalla tunnuksella ja salasanalla. Mitä pitää tehdä, olisi kiire päästä sähköpostiin, kun on yhdistys asioita joita pitäisi tänään ja huomenna hoidella. Ellen saa näitä nyt hoidettua, niin tulee lopputili sihteerin hommasta ja ikuiset kiukut kaikilta hallituksen muilta jäseniltä. Erotetaan hallituksesta syy ; Hoitamattomat asiat.
Järkytys, kun ei saa yhdistys asioita hoidettua
5
85
Vastaukset
Omaa tyhmyyttäsi saat asiassa syyttää. Kuka tollo hoitaa jotain tärkeää Suomi24 Postin kautta???? Katso peiliin!
- vanhus
Ihan kauhea täällä kun tärvelivät hyvän postin. Juuri olen siirtämässä toiseen sähköpostiin , kun ei tämä tällainen toimi. Minulla on omia asioita , mutta olen pankin ja laskujen suhteen siirtämässä toiseen postiin , koska ei tällainen ole lainkaan varmaa , kun ei entisellä salasanalla pääse mihinkään. Annetaan lasten touhuilla. mutta minä en luota ollenkaan tällaiseen. Toivon, että saisit yhdistysasiasi hoideltua. Äänestetään "sormillamme".
Hei,
Oletko kokeillut nyt uudelleen? Teimme noin puolilta päivin päivityksen, jonka myötä myös koko sähköpostiosoitteella pääsee kirjautumaan. Useimpien ongelmat liittyivät ennen tätä siihen, että kirjautumisessa tuli käyttää ainoastaan käyttäjänimeä ilman @suomi24.fi-loppua. Ongelman pitäisi kuitenkin nyt olla korjaantunut.
Terveisin,
Elina
Suomi24- tähtimaa
Mutta kun ei pääse vieläkään, herjaa jatkuvasti vaan että, jompi kumpi on virheellinen. pitäs päästä laskut hakemaan !!!!!!!!!!
- tähtimaa
Mutta kun ei pääse vieläkään, herjaa jatkuvasti vaan että, jompi kumpi on virheellinen. pitäs päästä laskut hakemaan !!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444881- 1252273
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2311942Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541404
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171