Sähköpostini ei aukea vanhalla tunnuksella ja salasanalla. Mitä pitää tehdä, olisi kiire päästä sähköpostiin, kun on yhdistys asioita joita pitäisi tänään ja huomenna hoidella. Ellen saa näitä nyt hoidettua, niin tulee lopputili sihteerin hommasta ja ikuiset kiukut kaikilta hallituksen muilta jäseniltä. Erotetaan hallituksesta syy ; Hoitamattomat asiat.
Järkytys, kun ei saa yhdistys asioita hoidettua
5
142
Vastaukset
Omaa tyhmyyttäsi saat asiassa syyttää. Kuka tollo hoitaa jotain tärkeää Suomi24 Postin kautta???? Katso peiliin!
- vanhus
Ihan kauhea täällä kun tärvelivät hyvän postin. Juuri olen siirtämässä toiseen sähköpostiin , kun ei tämä tällainen toimi. Minulla on omia asioita , mutta olen pankin ja laskujen suhteen siirtämässä toiseen postiin , koska ei tällainen ole lainkaan varmaa , kun ei entisellä salasanalla pääse mihinkään. Annetaan lasten touhuilla. mutta minä en luota ollenkaan tällaiseen. Toivon, että saisit yhdistysasiasi hoideltua. Äänestetään "sormillamme".
Hei,
Oletko kokeillut nyt uudelleen? Teimme noin puolilta päivin päivityksen, jonka myötä myös koko sähköpostiosoitteella pääsee kirjautumaan. Useimpien ongelmat liittyivät ennen tätä siihen, että kirjautumisessa tuli käyttää ainoastaan käyttäjänimeä ilman @suomi24.fi-loppua. Ongelman pitäisi kuitenkin nyt olla korjaantunut.
Terveisin,
Elina
Suomi24- tähtimaa
Mutta kun ei pääse vieläkään, herjaa jatkuvasti vaan että, jompi kumpi on virheellinen. pitäs päästä laskut hakemaan !!!!!!!!!!
- tähtimaa
Mutta kun ei pääse vieläkään, herjaa jatkuvasti vaan että, jompi kumpi on virheellinen. pitäs päästä laskut hakemaan !!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847