Moikka! Olen 22-vuotias keväällä 2015 valmistuva lähihoitaja, osaamisalana lapset ja nuoret ja toiveena työllistyä päiväkotiin. Lastenhoitokokemusta löytyy monen vuoden ajalta useasta päiväkodista, perheleireiltä, lastenleireiltä, rippileireiltä, seurakunnan järjestämistä hoitoparkeista, tuttujen ja naapureiden lapsista sekä ala-asteelta. Harrastan salia, jumppia ja koiran kanssa lenkkeilyä. Olen energinen, iloinen, lapsirakas, joustava ja luotettava. Pidän askartelusta, ulkoilusta ja kaikennäköisestä tekemisestä ja touhuilusta. Minulle voi soittaa lyhyelläkin varotusajalla (auto käytettävissä), asun alakylässä avopuolisoni ja 10kk "koiravauvan" kanssa omassa remontoimassamme asunnossa. Olen käytettävissä myös viikonloppuisin ja öisinkin tarvittaessa. Kokemusta löytyy myös haastavista ja vilkkaista lapsista sekä ihan pienistä vauvoista. Voin hoitaa useampaa lasta samaan aikaan. Jos tuntuu, että haluatte tavata minut ennen hoitokeikkaa vaikkapa kahvin merkeissä, niin tulen mielelläni! :) Ottakaa rohkeasti yhteyttä sähköpostiini: [email protected]
Luotettavaa lastenhoitoapua Lappeenrannassa!
JennaR
0
174
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931