Kiva, että sivut toimivat taas. Mukava vaihtaa ajatuksia, ja mainoksia ei tule ikävä. (Tosin tiedän, että tulossa ovat taas.)
- Mitä sinulle kuuluu?
Heipparallaa! - Mitä sinulle kuuluu?
10
<50
Vastaukset
- Allisalli
Tällaistako pitäisi katsoa, jos jäätanssi saa nukahtamaan?
On kuulemani mukaan Vivica Bandlerin elämästä tuo Jäähyväiset.
Taidan mennä sänkyyn kirjan kanssa.
22:00 Teema Kino Suomi: Jäähyväiset ELOKUVA
(Avskedet, Suomi ja Ruotsi, 1981) Suomenruotsalaisen pankkisuvun tytär hakee sukupuoli-identiteettiään ja vanhempiensa hyväksyntää. Pohjautuu Vivica Bandlerin nuoruusmuistoihin. N: Pirkko Nurmi. O: Tuija-Maija Niskanen. Ohjelmatekstitys (suomi)
Tulossa katseltavaksi - kkkkkkkks
Toimii, miten toimii...En tiedä, tuleeko muille aihealueen valinnan jälkeen näkyviin vain harmaa tausta, josta sitten vierittämällä löytää keskustelun. Entä aihealueiden valinta, monimutkaisempaa kuin aikaisemmin.
Tämä uudistus ei kyllä ollut hyvä, luultavasti uudistuttiin sen takia että pitää uudistua, asiakaslähtöisyydestä viis - Tämäeiolekivamuoto
Toimii ja toimii: ei ole yhtään kiva juttu, jos nimimerkki pitää kirjoittaa yhteen pötköön ennen kuin sen saa lähetettyä.
- MummeliMia
Nuo nimimerkkivaatimukset ovatkin aivan naurettavia.
...
Jäätanssi oli aivan ihanaa katsottavaa, Tuo Ranskan Guillaume, mies joka vei Gabriellaa, rakastuin häneen sen tanssin aikana.
Seuraavassa elämässäni haluaisin olla Gabriella, joka saa tanssia Guillaumen kanssa. Uusin unelmani. Kiitos kysymästä, minulle kuuluu hyvää. Kiva kun on perjantai ja tänä viikonloppuna la tai su pääsen kylpylään.
Ja tämä palstan uudistus ei varmaan liene vielä valmis vai jääkähän palsta tällaiseksi. Itse olen mokannut jo pari kertaa kun olen väsännyt vastauksen ja yrittänyt kirjautua vasta sen jälkeen, niin kuin tein aiemminkin. Nyt kirjoittaminen ei kuitenkaan luonnistu ennen kirjautumista, vaan piti mennä kirjautumaan ja vasta sitten pystyi vastaamaan. Voi olla että en tajua vielä kaikkia hienouksia. Ajan kanssa oppii muuttamaan tapansa, niin kait tässäkin asiassa.- Vastaukseni-puskasta
"" Nyt kirjoittaminen ei kuitenkaan luonnistu ennen kirjautumista, vaan piti mennä kirjautumaan ja vasta sitten pystyi vastaamaan. ""
Mistä tuo ajatus on tempaistu? Tänne tarvii kirjautua. Mitä tarkoitat- tänne tarvii kirjautua- Olin ajatellut että kirjautuminen lienee vapaaehtoista.
Ja toivoisin näkeväni heti pääsivulla keskustelun aloittajien nimimerkit.
- Hemohirmu
Kiitti kysymästä, hyvää kuuluu. Kävin eilen verenluovutuksessa ja hemo-arvo oli 150 !
Huhhuh, likkana olin aneeminen, kohtu poistettiin kolme vuotta sitten ja sen jälkeen hemo on kiivennyt vuosi vuodelta ylöspäin. Perheen miehetkin häviää tälle arvolle. Pitääköhän ottaa ohentimet käyttöön lähivuosina? - Metronomintikitystä
Mitä minulle kuuluu?
Kuorsaus on vaarallista, sanoo mainos avauksesi alla.
Mitä taasen minun kuuluvuuteen tulee, kaikki kuuluu, korvat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978