Kiva idea toi "uusi" tuolla yläkulmassa. Pyysin tietenkin nappia millä voisi lukea vaikka 5 tai 10 uusinta viestiä. (eikä haittaisi vaikka niitä nappeja olisi pari kolme)
Teitte tuollaisin uusi hommelin tuonne yläkulmaan, mutta siinä on yksi pieni probleema kun se lukee joka viestissä ..
Hei ylläpito
uusiuusiuusiuusi
6
129
Vastaukset
- hessuhop
Hop
- hipspacehop
hep ..
- vastauksijaaaa
Vastauksia 2, etusivulla lukee yks.
Tän jälkeen vastauksia 3 ja etusivulla lukee varmaan 2. - beabug
Ensimmäisen vastauksen jälkeen tää viesti ei liikahtanu mihinkään ..
Vähän bugittaa tää uus .. - uusiuusiuusiuusi
Saatanan nulikat!!!!!!!!!! Lopettakaa turhien viestien lähetys.
RUOTASALISET HOMOT "jep ja hop" Vetäkää nuo viestinne löysään homonperseeseenne j
ja olkaa hiljaa kun minulle puhutte
t. avaaja uusiuusiuusiuusi- haistapaskaja
Haistwittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611917- 421761
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001669Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2141093- 551087
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?161955