Surkeaa porukkaa..

PASKA28

Olen juuri aloittanut tämän kiehtovan harrastuksen. Haluaisin tietää kuka on lennu tai ketkä ovat lennuja. Ja mikä ihme on tämä peter_t ? Ilmailu on mukava harrastus.

Täytyy kyllä todeta, että ei minkään muun harrastuksen keskustelupalstoilla ole noin läpasellista ja tulehtunutta keskustelua. Vetäkää lennut ja peterit v:ttu pähänne.

34

900

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennut_maadoitukseen

      Surkea provo, koska olet jo saanut useita vastauksia aiemmin esiintymällä nimimerkillä "uudehko ilmailija" mutta lienetkin itse näitä lennuja...

    • rip-sil

      Älkää maksako SIL jäsenmaksua. Rahat menee epärehelliseen ja jopa rikolliseen toimintaan.
      Kiitos lennutjapeterit! Uusi liito nyt alulle.

      • Herkkiksille

        Perustetaan vaikka kaksi tai kolme. Mikä asia muuttuu? Voisihan se tietysti olla yksi porukka, jos ei vedetä hernettä nenään aina pikkuasioista.


    • Hölinätpois

      Eikä mene hölöttäjä!

    • Jäsenmaksunmaksava

      Ylpeänä maksan liiton jäsenmaksun eräpäivänä 12.2.2015. Onneksi liiton hallituksessa on niin jämäkkä ja pikkusaunojen salaliitoista vapaa toimija kuten Hra Tähtinen. Räyskälän ja muunkin mädän aineksen esillekaivu jatkukoon, Suomen Ilmailuliitto on ILMAILUliitto eikä purjelentoliitto pelkästään. Lisää toimijoita vastuutehtäviin, eikä mitään taustalla mökääviä vastuun pakoilijoita! Sukset pettää aina, oli ne pitkät tai vesiSukset!

      • Peter__T

        Olen viimeisen vartin pyyhkinyt onnen kyyneleitä silmistni. Olen luullut että kukaan ei lukisi kolumnejani ja muita kirjoituksiani. Nyt olen löytänyt todellisen ystävän, sellaisen fanin joka vielä vuosienkin jälkeen muistaa, mitä olen kirjoittanut. Sillä esitetty otos kirjoituksista on koottu useilta eri foorumeilta ja monista, monista kolumneistani. Joku selvästi on ollut kiinnostunut ajatuksistani. Upeata.

        Toki hän näyttää muistavan sellaisikin asioita, mitä minä EN ole kirjoittanut. Mutta mitäpä tuosta.

        Selvästikin henkilö on lähellä vanhaa kotiyhdistystäni, kokapa hän osaa muistella myös yhdistyksen sisäistä keskustelua - ja vielä vuosien takaa. Vielä selvemmin hän on lähellä taitolentoa. Hän. Tai he.

        Kiitän myös uuden näkökulman avaamisesta minua suuresti askarruttaneeseen kysymykseen, miksi ihmiset tulevat tänne kirjoittelemaan nimimerkin takaa. Team "Jörndonner" käsityksen mukaan syynä on "oikeusjuttujen pelko". On ilahduttavaa havaita että joillakin on myös omatuntoa tai edes jonkinlaista herran pelkoa tallella vaikka kirjoitusten sisällöstä sitä ei aina voikaan päätellä. Eli. Jos tietää kirjoittavansa jotakin herjaavaa, loukkaavaa tai vainoavaa, tietää että siitä voi seurata myös rangaistus. Siksipä siis nimimerkki. Siksi myös yo. kirjoitus on tuotettu nimimerkin suojasta täällä puolella eikä suinkaan esim. omalla nimellä Flight Forumilla. Surullista, surullista.

        Jos nimimerkillä on vielä kärsivällisyyttä ja myös jotakin konkreettia esimerkkiä esitettävänään, pyydän täsmentämään missä yhteydessä ja millä teemalla olenkaan käsitellyt seuraavia aiheita: Koska itse en muista.

        1. Tj emeritus Mönkkönen
        2. Lappeenrannan ilmailuyhdistys
        3. Englannintaitoa (Ilmaisua "natiivipuhuja" on minusta käyttänyt kuulteni ainoastaan ex pj TP)
        4. Varallisuus (kunpa sitä edes olisi)

        Mitä taas tulee Pawnee-pappoihin, muistelen siteeranneeni heitä vain yhdessä ainoassa yhteydessä, kun lainasin Sakari Pyörrettä jonka kertoman mukaan papat olisivat ilmaisseet että eivät tule huoltamaan URT-konetta. Kuka näkee tässä ajojahdin?

        Niin tai näin, kiitän minua suuresti ilahduttaneesta, jopa kieliopillisesti lähes virheettömästä tuotoksesta tällä palstalla. Se on harvinaista herkkua se. Tämä jos mikä rohkaisee minua jatkamaan.


      • rrrrrrrrrrrr

        Mimimerkki on oikeasti hitaampi kuin mitä saattaisi kuvitella.


      • Multatulijo
        rrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Mimimerkki on oikeasti hitaampi kuin mitä saattaisi kuvitella.

        Nopeus ei ole aina eduksi. Muistele vaikka mistä vaimosi valittaa.
        Kyky on se mikä ratkaisee.


      • Sisäinen
        Peter__T kirjoitti:

        Olen viimeisen vartin pyyhkinyt onnen kyyneleitä silmistni. Olen luullut että kukaan ei lukisi kolumnejani ja muita kirjoituksiani. Nyt olen löytänyt todellisen ystävän, sellaisen fanin joka vielä vuosienkin jälkeen muistaa, mitä olen kirjoittanut. Sillä esitetty otos kirjoituksista on koottu useilta eri foorumeilta ja monista, monista kolumneistani. Joku selvästi on ollut kiinnostunut ajatuksistani. Upeata.

        Toki hän näyttää muistavan sellaisikin asioita, mitä minä EN ole kirjoittanut. Mutta mitäpä tuosta.

        Selvästikin henkilö on lähellä vanhaa kotiyhdistystäni, kokapa hän osaa muistella myös yhdistyksen sisäistä keskustelua - ja vielä vuosien takaa. Vielä selvemmin hän on lähellä taitolentoa. Hän. Tai he.

        Kiitän myös uuden näkökulman avaamisesta minua suuresti askarruttaneeseen kysymykseen, miksi ihmiset tulevat tänne kirjoittelemaan nimimerkin takaa. Team "Jörndonner" käsityksen mukaan syynä on "oikeusjuttujen pelko". On ilahduttavaa havaita että joillakin on myös omatuntoa tai edes jonkinlaista herran pelkoa tallella vaikka kirjoitusten sisällöstä sitä ei aina voikaan päätellä. Eli. Jos tietää kirjoittavansa jotakin herjaavaa, loukkaavaa tai vainoavaa, tietää että siitä voi seurata myös rangaistus. Siksipä siis nimimerkki. Siksi myös yo. kirjoitus on tuotettu nimimerkin suojasta täällä puolella eikä suinkaan esim. omalla nimellä Flight Forumilla. Surullista, surullista.

        Jos nimimerkillä on vielä kärsivällisyyttä ja myös jotakin konkreettia esimerkkiä esitettävänään, pyydän täsmentämään missä yhteydessä ja millä teemalla olenkaan käsitellyt seuraavia aiheita: Koska itse en muista.

        1. Tj emeritus Mönkkönen
        2. Lappeenrannan ilmailuyhdistys
        3. Englannintaitoa (Ilmaisua "natiivipuhuja" on minusta käyttänyt kuulteni ainoastaan ex pj TP)
        4. Varallisuus (kunpa sitä edes olisi)

        Mitä taas tulee Pawnee-pappoihin, muistelen siteeranneeni heitä vain yhdessä ainoassa yhteydessä, kun lainasin Sakari Pyörrettä jonka kertoman mukaan papat olisivat ilmaisseet että eivät tule huoltamaan URT-konetta. Kuka näkee tässä ajojahdin?

        Niin tai näin, kiitän minua suuresti ilahduttaneesta, jopa kieliopillisesti lähes virheettömästä tuotoksesta tällä palstalla. Se on harvinaista herkkua se. Tämä jos mikä rohkaisee minua jatkamaan.

        Mistä siellä kotiyhdistyksessäsi sisäisesti keskusteltiinkaan? Toki itse muistan, mutta muistatko sinä?


      • Peter__T
        Sisäinen kirjoitti:

        Mistä siellä kotiyhdistyksessäsi sisäisesti keskusteltiinkaan? Toki itse muistan, mutta muistatko sinä?

        Totta kai.
        Alipaine vaivasi pahemman kerran. Mutta koska olen toiminut yhdistyksen toiminnan tarkastajana menneet vuodet en voi täällä kommentoida enempää.


      • Piilotteletko
        Peter__T kirjoitti:

        Totta kai.
        Alipaine vaivasi pahemman kerran. Mutta koska olen toiminut yhdistyksen toiminnan tarkastajana menneet vuodet en voi täällä kommentoida enempää.

        Et kai piilottele mitään? Alkaa epäilyttää. Kerro kaikki. Puhdista pöytä.


      • Peter__T
        Piilotteletko kirjoitti:

        Et kai piilottele mitään? Alkaa epäilyttää. Kerro kaikki. Puhdista pöytä.

        Piilottelen. Kuuluu nääs toimenkuvaan.


      • Commersial

        No jopa olet vaivaa nähnyt. Kunnia siitä.


      • Golfpalo
        Peter__T kirjoitti:

        Olen viimeisen vartin pyyhkinyt onnen kyyneleitä silmistni. Olen luullut että kukaan ei lukisi kolumnejani ja muita kirjoituksiani. Nyt olen löytänyt todellisen ystävän, sellaisen fanin joka vielä vuosienkin jälkeen muistaa, mitä olen kirjoittanut. Sillä esitetty otos kirjoituksista on koottu useilta eri foorumeilta ja monista, monista kolumneistani. Joku selvästi on ollut kiinnostunut ajatuksistani. Upeata.

        Toki hän näyttää muistavan sellaisikin asioita, mitä minä EN ole kirjoittanut. Mutta mitäpä tuosta.

        Selvästikin henkilö on lähellä vanhaa kotiyhdistystäni, kokapa hän osaa muistella myös yhdistyksen sisäistä keskustelua - ja vielä vuosien takaa. Vielä selvemmin hän on lähellä taitolentoa. Hän. Tai he.

        Kiitän myös uuden näkökulman avaamisesta minua suuresti askarruttaneeseen kysymykseen, miksi ihmiset tulevat tänne kirjoittelemaan nimimerkin takaa. Team "Jörndonner" käsityksen mukaan syynä on "oikeusjuttujen pelko". On ilahduttavaa havaita että joillakin on myös omatuntoa tai edes jonkinlaista herran pelkoa tallella vaikka kirjoitusten sisällöstä sitä ei aina voikaan päätellä. Eli. Jos tietää kirjoittavansa jotakin herjaavaa, loukkaavaa tai vainoavaa, tietää että siitä voi seurata myös rangaistus. Siksipä siis nimimerkki. Siksi myös yo. kirjoitus on tuotettu nimimerkin suojasta täällä puolella eikä suinkaan esim. omalla nimellä Flight Forumilla. Surullista, surullista.

        Jos nimimerkillä on vielä kärsivällisyyttä ja myös jotakin konkreettia esimerkkiä esitettävänään, pyydän täsmentämään missä yhteydessä ja millä teemalla olenkaan käsitellyt seuraavia aiheita: Koska itse en muista.

        1. Tj emeritus Mönkkönen
        2. Lappeenrannan ilmailuyhdistys
        3. Englannintaitoa (Ilmaisua "natiivipuhuja" on minusta käyttänyt kuulteni ainoastaan ex pj TP)
        4. Varallisuus (kunpa sitä edes olisi)

        Mitä taas tulee Pawnee-pappoihin, muistelen siteeranneeni heitä vain yhdessä ainoassa yhteydessä, kun lainasin Sakari Pyörrettä jonka kertoman mukaan papat olisivat ilmaisseet että eivät tule huoltamaan URT-konetta. Kuka näkee tässä ajojahdin?

        Niin tai näin, kiitän minua suuresti ilahduttaneesta, jopa kieliopillisesti lähes virheettömästä tuotoksesta tällä palstalla. Se on harvinaista herkkua se. Tämä jos mikä rohkaisee minua jatkamaan.

        Onkohan Jörkka muistanut väärin ja tarkoittanut ehkä Savonlinnan Lentokerhoa tai vastaavaa, josta on hämäriä muistikuvia? Tuossa ei muuten puhuta Pawnee-pappojen ajojahdista, vaan halveksunnasta. Varallisuutta tuskin on mainittu sanalla varallisuus, vaikka aika moni ilmailijatuttu on sen tekstiyhteydestä näin ymmärtänyt.

        Osaa minä en ole nähnyt noista kirjoitettuna, mutta ilmapiireissä on niistä kiertänyt juttua puheina melko paljon. Mönkköstä on niissä moitittu paljon, mutta ei mitään kuitenkaan Pitkäseen verrattavaa


      • jörndonner
        Peter__T kirjoitti:

        Olen viimeisen vartin pyyhkinyt onnen kyyneleitä silmistni. Olen luullut että kukaan ei lukisi kolumnejani ja muita kirjoituksiani. Nyt olen löytänyt todellisen ystävän, sellaisen fanin joka vielä vuosienkin jälkeen muistaa, mitä olen kirjoittanut. Sillä esitetty otos kirjoituksista on koottu useilta eri foorumeilta ja monista, monista kolumneistani. Joku selvästi on ollut kiinnostunut ajatuksistani. Upeata.

        Toki hän näyttää muistavan sellaisikin asioita, mitä minä EN ole kirjoittanut. Mutta mitäpä tuosta.

        Selvästikin henkilö on lähellä vanhaa kotiyhdistystäni, kokapa hän osaa muistella myös yhdistyksen sisäistä keskustelua - ja vielä vuosien takaa. Vielä selvemmin hän on lähellä taitolentoa. Hän. Tai he.

        Kiitän myös uuden näkökulman avaamisesta minua suuresti askarruttaneeseen kysymykseen, miksi ihmiset tulevat tänne kirjoittelemaan nimimerkin takaa. Team "Jörndonner" käsityksen mukaan syynä on "oikeusjuttujen pelko". On ilahduttavaa havaita että joillakin on myös omatuntoa tai edes jonkinlaista herran pelkoa tallella vaikka kirjoitusten sisällöstä sitä ei aina voikaan päätellä. Eli. Jos tietää kirjoittavansa jotakin herjaavaa, loukkaavaa tai vainoavaa, tietää että siitä voi seurata myös rangaistus. Siksipä siis nimimerkki. Siksi myös yo. kirjoitus on tuotettu nimimerkin suojasta täällä puolella eikä suinkaan esim. omalla nimellä Flight Forumilla. Surullista, surullista.

        Jos nimimerkillä on vielä kärsivällisyyttä ja myös jotakin konkreettia esimerkkiä esitettävänään, pyydän täsmentämään missä yhteydessä ja millä teemalla olenkaan käsitellyt seuraavia aiheita: Koska itse en muista.

        1. Tj emeritus Mönkkönen
        2. Lappeenrannan ilmailuyhdistys
        3. Englannintaitoa (Ilmaisua "natiivipuhuja" on minusta käyttänyt kuulteni ainoastaan ex pj TP)
        4. Varallisuus (kunpa sitä edes olisi)

        Mitä taas tulee Pawnee-pappoihin, muistelen siteeranneeni heitä vain yhdessä ainoassa yhteydessä, kun lainasin Sakari Pyörrettä jonka kertoman mukaan papat olisivat ilmaisseet että eivät tule huoltamaan URT-konetta. Kuka näkee tässä ajojahdin?

        Niin tai näin, kiitän minua suuresti ilahduttaneesta, jopa kieliopillisesti lähes virheettömästä tuotoksesta tällä palstalla. Se on harvinaista herkkua se. Tämä jos mikä rohkaisee minua jatkamaan.

        Vähän aavisteltiin ja pelättiin, että reaktio olisi tällainen. Pintapuolisesti ilahtuneen vastauksen alla pyörii näköjään ajatus, että ketkä kelvottomat tällaisen listan ovat tehneet? Itse omitun opettajaroolin mukaisesti pitää tietysti mainita oikeinkirjoituksesta, vaikka omissakin jutuissa olisi yhtä sun toista korjattavaa. Jos juttu todella olisi ollut mieluinen, ei näistä olisi tarvinnut mainita.

        Listasta ja siihen saadusta vastauksesta tulee lähinnä surullinen olo. Että joku jatkuvasti jaksaa harrastaa toisten ilmailijoiden julkista kiusaamista ja halveksumista, joskus erittäin kyseenalaisin perustein. Vielä surullisempaa on, että on ihmisiä jotka suorastaan fanittavat tätä.

        Epävarmat ja sisältä pienet pojat mahtailevat saavutuksillaan. Ilmailu on kuitenkin harrastus, jossa kunnioitus ja arvostus tulee nimenomaan muilta. Katkeroituneet ja vielä pienemmät pojat ovat innolla mukana, kun kadehdittavan vaikutusvaltaisia hahmoja railakkaasti kurmotetaan milloin asiallisen, milloin asiattoman syyn perusteella. Vähän sääliksi käy näitä poikia.


      • jörndonne17r
        Commersial kirjoitti:

        No jopa olet vaivaa nähnyt. Kunnia siitä.

        Eipä tuohon juuri aikaa käytetty. Ulkomuistista nämä kirjailimme yhteen putkeen. Olisi ehkä pitänyt tarkastaa joitakin yksityiskohtia.


      • Peter__T
        jörndonner kirjoitti:

        Vähän aavisteltiin ja pelättiin, että reaktio olisi tällainen. Pintapuolisesti ilahtuneen vastauksen alla pyörii näköjään ajatus, että ketkä kelvottomat tällaisen listan ovat tehneet? Itse omitun opettajaroolin mukaisesti pitää tietysti mainita oikeinkirjoituksesta, vaikka omissakin jutuissa olisi yhtä sun toista korjattavaa. Jos juttu todella olisi ollut mieluinen, ei näistä olisi tarvinnut mainita.

        Listasta ja siihen saadusta vastauksesta tulee lähinnä surullinen olo. Että joku jatkuvasti jaksaa harrastaa toisten ilmailijoiden julkista kiusaamista ja halveksumista, joskus erittäin kyseenalaisin perustein. Vielä surullisempaa on, että on ihmisiä jotka suorastaan fanittavat tätä.

        Epävarmat ja sisältä pienet pojat mahtailevat saavutuksillaan. Ilmailu on kuitenkin harrastus, jossa kunnioitus ja arvostus tulee nimenomaan muilta. Katkeroituneet ja vielä pienemmät pojat ovat innolla mukana, kun kadehdittavan vaikutusvaltaisia hahmoja railakkaasti kurmotetaan milloin asiallisen, milloin asiattoman syyn perusteella. Vähän sääliksi käy näitä poikia.

        "Että joku jatkuvasti jaksaa harrastaa toisten ilmailijoiden julkista kiusaamista ja halveksumista, joskus erittäin kyseenalaisin perustein. Vielä surullisempaa on, että on ihmisiä jotka suorastaan fanittavat tätä."

        Sinäpä se. Mietipä mikä on ollut pelin henki täällä S24:lla.


    • Anonyymi

      Toivoisin, että vpj Tähtiselle annettaisiin kuitenkin tilaisuus osoittaa oppineensa järjestötoiminnasta jotain oleellista, kuten diplomaattisuus. Onnittelut Tähtiselle uudesta luottamustehtävästä.

      • Dusterkulkeeja

        Mistä uudesta luottamustehtävästä ??? Diplomaattisuus ? Miten se olikaan juttu SEEEEEBRASta ja vanhemmanpuoleisesta koirasta ? Taitaa ne koirat ainakin sen haukkumisen taidon hallita jatkossakin.


      • Puskaukko
        Dusterkulkeeja kirjoitti:

        Mistä uudesta luottamustehtävästä ??? Diplomaattisuus ? Miten se olikaan juttu SEEEEEBRASta ja vanhemmanpuoleisesta koirasta ? Taitaa ne koirat ainakin sen haukkumisen taidon hallita jatkossakin.

        Dusterille vaan. Olkoon liiton asiat miten ovat, mutta jostain se raha on revittävä. Metsähommat on vähentyneet. Vesakkojutut on mennyttä aikaa. Puskaukkoja ei liitossa yhtä lukuunottamatta ole.


    • Lennut-piilosilla

      JörnDonnerin "listalta" puuttui tyystiin lennut... on vaan mainuttu "Anonyymit ilmailupalstakirjoittelijat" joten kyseessä lienee lennujen ikioma listaus, koskapa tiedoissa oli noinkin paljon virheitä, ja oma kyseenalainen maine oli piilotettu!

    • Lennuamet

      Onko Lennuilla minkälaiset suunnitelmat tulevalle kaudelle, ilma-alus, tapahtumat?

      • Näkemiin

        Lennut on nyt lennetty. Eilen oli ote kirvonnut ratista.


    • ananpenaali

      tahtinenrules.com

    • Anonyymi

      Mitä jos annettaisiin tämän onnettoman keskustelusäikeen jo haipua unohdukseen?

    • PA-SKA

      Nostetaan tämä uudelleen, koska näyttää että joku on edelleenkin hairahtunut ilmailijoiden sairaaseen joukkoon. Lopettakaa se ilmailun harrastaminen

      • Trollitutka

        Harvinaisen huono jopa trolliksi...


    • Trollitpois

      Ilmailu on hieno harrastus ainakin niin kauan, kun sekaan ei tule kateellisia anti-ilmailija-trolleja häiriköimään.

      • ilmavaivat

        Ilmailu on täysin luonnotonta ihmiselle. Jättäkää ilman herruus niille, joilla itsellään on siivet ja luontainen kyky lentää. "Pipertäjät" on suuruudenhulluja jumalaa leikkiviä idiootteja.


      • etsi_harrastus
        ilmavaivat kirjoitti:

        Ilmailu on täysin luonnotonta ihmiselle. Jättäkää ilman herruus niille, joilla itsellään on siivet ja luontainen kyky lentää. "Pipertäjät" on suuruudenhulluja jumalaa leikkiviä idiootteja.

        Se on luonnotonta vain sinulle jolla on täysin väärä asenne ilmailuun nähden. Mitä täällä vielä huudat? Etsi oma harrastus.


    • onkojohnlennu

      Näyttelijä Travoltalla on kiitoradat talonsa pihalla Floridassa. Pihaltaan hän nousee lentoon mihin päin maailmaa milloinkin omalla nelimoottorisella Boeing 707 matkustajakoneellaan jota hän ohjaa.

    • Niinturhaa

      Suosittelen ihan mitä muuta harrastusta tahansa paitsi ilmailua, kokemusta on!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe