Matkapuhelinasiakas mene itseesi !

Mies

Kadulla kulkiessa törmää entistä useammin erilaisiin mainoksiin, joissa tarjotaan ilmaista puheaikaa jos jonkinlaista. Kuka on kaiken sen puheajan maksaja, joita jaetaan? Tietysti sinä asiakas, joka maksat laskusi ajallaan sekä käytät liittymää tavalliseen puheeseen kohtuudella ja viestittelyyn.
Mitä matkapuhelinasikas ei oikein sitten tajua:
1) Eletään yli varojen. Käytännössä käytetään liittymää jatkuvasti ja tehdään jatkuvasti kuukaudesta toiseen maksusopimuksia kaikkien operaattoreiden kesken ja eletään kädestä suuhun, ja tämä osaltaan selittää myös ruuhkat asiakaspalveluun joka operaattorilla. On outoa, että ei tajua niin yksinkertaisia asioita, kuin laskussa olevaa eräpäivää ja sen merkitystä.
2)Samat asiakkaat soittavat jatkuvasti operaattorille, kun lasketaan puheaikoja tai heidän mielestään on soitettu sellaisia puheluita, joita ei ole asiakkaan mielestä koskaan sattunut ja kinutaan etuja, millä jään teille.
3) Oman ryhmänsä muodostavat hullut, jotka tarvitsevat jotenkin juttuseuraa, mutta tämä ryhmä on onneksi suhteellisen pieni.
4) Vähiten asiakaspalvelu kuormittavat ne asiakkaat, jotka ymmärtävät laskun eräpäivän, ovat pitkään olleet asiakkaana ja maksavat ja hoitavat kaikki muutkin asiansa mallikkaasti.
Heille tulee aina kiitos ja he ovat niitä maksajia, jotka maksavat laskunsa, ja joista muiden tulisi ottaa mallia.
5) Miten sitten kuvailisi niitä asiakkaita, jotka kuvittelevat asiakkaan olevan kuningas tai aina oikeassa ? Niinhän todellisuudessa ei ole.
Valtaosa ongelmista on asiakkaan aiheuttamia, ja liittymäsopimusta tehdessä ei ymmärretä mitä allekirjoitetaan. Allekirjoitetaan juridinen sopimus kahden osapuolen välille, jossa on tietyt oikeusvaikutukset, ja tämän ymmärtäminen on todella outoa. Aina voi myyjältä pyytää kampanjoista mustaa valkoisella ja he varmasti niin tekevät.
6) Asiakas joskus ei osaa käyttäytyä ja unohtaa, että kaikki puhelut operaattorit nauhoittavat ja vastapuolen haukkuminen tai mollaaminen voi helposti johtaa oikeustoimiin, ja näin on jo tapahtunut, jossa asiakas sai syytteen kunnianloukkauksesta, sillä operaattorien välillä ei ole koskaan salaisia numeroita ja kaikki jäljitettävissä. Ne käytössäännöt.

Tässä sinulle ASIAKAS muutamia ohjeita siitä, mistä ongelman ydin löytyy, eli peilistä !

Itse olen ollut saman operaattorin asiakas koko ajan, enkä näe syytä hyppiä toiselta toiselle, kokonaisuus on kuitenkin tärkein. Toki vaihdan liittymää heti sellaiseen operaattoriin, joka ei anna puheaikaa, ei anna asiakasetuja, pistää valittajat kuriin ja pahimmat haastaa oikeuteen, jotta asiakkailla ja työntekijöillä on hyvä olla ja työntekijät saavat aikaa palvella niitä asiakkaita, jotka soittavat harvoin asiakaspalveluun.
Muista mikään ohjelma siis bonusohjelma ei säästä niin paljon kuin esim. se että eroat kirjosta, se tuo sinulle valtavat säästöt.
Täytyy tunnustaa halveksin niitä jatkuvasti kampanjoiden perässä juoksevia luusereita, siinäkö on heidän elämänsä tarkoitus? Ilmeisesti !
Tätä varmaan kommentoidaan, mutta olen oikeassa ja sinä väärässä, kuten aina !

Mies

5

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari

      "Muista mikään ohjelma siis bonusohjelma ei säästä niin paljon kuin esim. se että eroat kirjosta, se tuo sinulle valtavat säästöt."

      Eroat kirjosta?
      Kirjasta?
      Kirkosta?
      Mistä?

      Toisaalta esimerkiksi viitaten ryhmään kolme, niin eivätkö nämä juuri tarvitse kirkkoa eikä puhelinta? Ja kuten sinä: "Itse olen ollut saman operaattorin asiakas koko ajan, enkä näe syytä hyppiä toiselta toiselle, kokonaisuus on kuitenkin tärkein." - eikö tämä päde elämässä moneen muuhunkin asiaan?

      Oikeastaan pitäisi vaihtaa eli juosta paremman tarjouksen perässä kaikilla elämän alueilla!

    • ammu

      ittes jos olet noin saatanan köyhä järjeltäs , ei sua täällä tarvita!vittu hä?

      • Eipä ole tuo nimimerkkikirjoittaja "ammu"kaan mikään järjen riemuvoitto, kirjoittelutyylistä ja -asusta päätellen.

        Mutta kaikeksi onneksi me saamme ollakin juuri omanlaisiamme yksilöitä. Sillä niin on meitä moneen junaan ja toiset kun jäävät asemalaiturillekin vielä. Kolmannet vielä yrittävät resiinalla perässäkin.

        Eli ole sinäkin "ammu" vaan oma itsesi, äläkä yritäkään olla parempi kuin olet.


      • sini

        ei sinunkaan älyttömii kirjotuksii täällä kaivata.
        alkuperäisessä jutussa oli paljon ASIAA. itsekään en joka tarjouksen perässä viitsisi lähteä juoksemaan.


    • tässä ajassa

      Paljon asiaa, mutta kuitenkin ajatelmia myös. Koulutetun puhe ja ilmaisutaidon sekä ihmisenä olemisen perusolemus valjastettuna markkina tieteen,(uskomuksen) työkaluksi sekä materiaalisen rahavirtojen ohjailuksi. Tässä kasvottomassa ympäristössä eri yritysnimet ja tahot eli kuitenkin pohjimmiltaan ihmiset käyvät tätä orvanpyörä rumbaa, ollen kaikki oikeassa.??Tarkoituksettomuus ja arvoajattelu oikeasti on jossain , siis jossain . Ei voi kuin ihmetellä , sanaa "ilmaista puheaikaa" tajoamme sinulle oikeutta 160 merkin vietiin "ilmaiseksi. Kysymys voisi kuulua kuhan tässä oikein maksaa ja mistä ja miten. Tekniikka , lienee selvää että se on kustannettava, mutta kun hinnanmääritystä, ja erihintaisia ajanjaksoja esitetään, se kuitenkin kertoo kuin luonnossa että on hyviä ja huonoja "satokausia". Ehkä siksi ihmisten halu puuttua omaan oikeuteensa seurata kuka laarejaan täyttää satokauden parhaina vuosina, sellaisella oikeutuksella kuin perusolemisella ihminen. On luultavaa että ei olisi koko puheaika rahastusta jos ei olisi sitä kuulusiaa tahtoa tulla kuulluksi ja kyetä ilmaisemaan. Olla se ihminen, eikä (asiakas) ja kuluttaja. (Koskahan vihdoinkin kansalaiset haluaisivat oman arvostuksensa takaisin) ja siten pois tuosta talutuslaumasta.

      Tuoteyrityksellä ei liene merkitystä sillä kaikki ottavat rahana vain taloudellisen hyödyn tarkoituksena, tehdä ns: voittoa ja siihen käytetään häikäilemättömästi perusihmisyyttämme. Onneksi todellakin kilpailtaisi , se "hinta " kohdalleen siitä mitä jokaisen perusoikeuteen kuuluu, eikä pidettäis pystyssä ahneuden ja sairaa statuksen tavoittelua yksittäisille "egoille". Luulen että jokainen maksaa mielellään kun on vakiintunut ja perusluottamusta kunnioittava toimintatapa käytössä ja läpinäkyvä toiminta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

      Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      717
    Aihe