En tiedä jaksanko enää...

ristiinanne

17.9.2013 minulle sanottiin että mieheni jää nykyiseen hoitopaikkaan, ensin vuorohoitoon ja kun aika koittaa, se on hänen lopullinen koti. Keväällä 2014 hänet arvioitiin ja laitettiin jonoon. Hänet ei enää siirrettäisi vaan pysyisi samassa hoitopaikassa, jotta minulla ja tyttärelläni elämä rauhoittuisi, myös mies saisi sopeutua! Nooh, suuret uudistukset ja säännöt menossa. Uusi arviointi, vaikka mieshän avuton olento jo. Nykyinen hoitopaikka saisin jos suostun odotuspaikalle, n.alk.35 e/ vrk..Siis vuorohoitopaikka on sama, ja viikko kerrallaan..öööö...Mistä minä ne rahat repäisen, ja mihin katosi kauniit lupaukset ? Rahastuksen makua. Kohta 8 kk ollut jonossa..inhimillistäkö? Tein päätöksen että lopetan omaishoitajuuden, jos mieheni siirretään muualle. Heti siitä päivästä. Tai toivotaan että hän kuolee ennen sitä. Mieheni on liian raskas hoidettava, en jaksa enää vääntää. Kerta ei virkamies pidä sanansa, miksi minun pitäisi? Nappi otsaan, otanko heti vai kuukauden päästä, jos maksu on 1200...ai nii, meillä koulua käyvä lapsi, unohtui suurilta päättäjiltä. Ei jaksa, ei enää, 6 vuotta tätä kurjuutta....

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exhoitaja

Peloittaa vanhuus ja sairaus. Koko ajan apua tarvitsevien elämänlaatu huononee. Se kulunut sanonta, kunpa saisi lähteä saappaat jalassa, on lause jonka allekirjoitan sydämestäni.
      Voimia teille.

• ristiinanne

Kyllä, muistan ne kauniit lauseet, ja lupaukset, että saisin aikaa tyttärelle....niin...mitä tähän voi enää ...

• soilikkinne

Voimia ristiinalle,kun olis se kristallipallo että tietäs mitä on tulossa.Jos ett ite jaksa tapella,pyrökratian rattaisiin jäät pyörimään.Meillä alkoi taas viime syksynä huono kausi,paise maksassa.Allergisoitui kaikille antibioteille,tuli Stevens-Johnsonin syndrooma.Taas on uudelleen opeteltu kävelemään,nyt ollaan kotona.Mutta saanhan minä yli 300e omaishoitajan tukea.Itkiskö vai naurasko.Jaksamista kaikille.

• ristiinanne

voih :( , se vasta rankkaa kun aina tulee jotain uutta jostain.....voimia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      152
      4071
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1748
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1003
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      901
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      52
      872
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      859
    Aihe