Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En tiedä jaksanko enää...

ristiinanne

17.9.2013 minulle sanottiin että mieheni jää nykyiseen hoitopaikkaan, ensin vuorohoitoon ja kun aika koittaa, se on hänen lopullinen koti. Keväällä 2014 hänet arvioitiin ja laitettiin jonoon. Hänet ei enää siirrettäisi vaan pysyisi samassa hoitopaikassa, jotta minulla ja tyttärelläni elämä rauhoittuisi, myös mies saisi sopeutua! Nooh, suuret uudistukset ja säännöt menossa. Uusi arviointi, vaikka mieshän avuton olento jo. Nykyinen hoitopaikka saisin jos suostun odotuspaikalle, n.alk.35 e/ vrk..Siis vuorohoitopaikka on sama, ja viikko kerrallaan..öööö...Mistä minä ne rahat repäisen, ja mihin katosi kauniit lupaukset ? Rahastuksen makua. Kohta 8 kk ollut jonossa..inhimillistäkö? Tein päätöksen että lopetan omaishoitajuuden, jos mieheni siirretään muualle. Heti siitä päivästä. Tai toivotaan että hän kuolee ennen sitä. Mieheni on liian raskas hoidettava, en jaksa enää vääntää. Kerta ei virkamies pidä sanansa, miksi minun pitäisi? Nappi otsaan, otanko heti vai kuukauden päästä, jos maksu on 1200...ai nii, meillä koulua käyvä lapsi, unohtui suurilta päättäjiltä. Ei jaksa, ei enää, 6 vuotta tätä kurjuutta....

4

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exhoitaja

      Peloittaa vanhuus ja sairaus. Koko ajan apua tarvitsevien elämänlaatu huononee. Se kulunut sanonta, kunpa saisi lähteä saappaat jalassa, on lause jonka allekirjoitan sydämestäni.
      Voimia teille.

      • ristiinanne

        Kyllä, muistan ne kauniit lauseet, ja lupaukset, että saisin aikaa tyttärelle....niin...mitä tähän voi enää ...


    • soilikkinne

      Voimia ristiinalle,kun olis se kristallipallo että tietäs mitä on tulossa.Jos ett ite jaksa tapella,pyrökratian rattaisiin jäät pyörimään.Meillä alkoi taas viime syksynä huono kausi,paise maksassa.Allergisoitui kaikille antibioteille,tuli Stevens-Johnsonin syndrooma.Taas on uudelleen opeteltu kävelemään,nyt ollaan kotona.Mutta saanhan minä yli 300e omaishoitajan tukea.Itkiskö vai naurasko.Jaksamista kaikille.

      • ristiinanne

        voih :( , se vasta rankkaa kun aina tulee jotain uutta jostain.....voimia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe