Kun katsoo ohjelmaa niin "huvittaa" kuinka "naiset" ahmivat karkkia ja suklaata. ja sitten kun pitää laihtua niin ....!!! katsokaahan peiliin välillä ?! ites kuitenkin kilonne raahaatte mukananne. Onko "RAHA" motivaationa saada kilot pois?
Itse olette saattaneet itsenne ko. mittoihinne...
Rakas sinusta on tullut pullukka
6
144
Vastaukset
- momomomo
katot läskejä ja runkkaat.
- niijjoo
Hyvä, että 'huvittaa' kysehän on viihde 'ohjelmasta'.
- voivoi
Raha ja haluaa julkisuuteen ....hinnalla millä hyvänsä..voi pullukat.
Olisi ihanaa jos nainen lihottaisi minut pullukaksi :)
- mielensäpahoittaja
Niin ja itte saadaan myös ittemme pois näistä mitoista.
Mä en nyt käsitä, mikä tässä on ongelma. Se, että joku on valmis maksamaan jollekin ylipainoiselle laihduttamisesta? Jos se nyt on sun mielestä jotenkin väärin, valita sille kanavalle, jolta ohjelma tulee. Turha syyllistää ihmistä siitä, että haluaa tehdä vähän rahaa. - ex-pullukka
Jokainen varmaan haluaa saada kilot pois, mutta jo siitä vielä maksetaan, niin totta ihmeessä se lisää motivaatiota!! Onhan se mahtavaa saada RAHAA panostuksesta, joka menee omaan itseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162