Onko kenelläkään tietoa 05 almeran cd-soittimen johtojen väreistä?
Pitäisi löytää jatkuva virta, sekä ACC-virta. Soittimen takana näyttää olevan 2 erikokoista ISO-liitintä. Ainakin muutama samanvärinen johto menee molempiin littimiin. Yleismittaria ei ole tällä hetkellä saatavilla.
Almeran soittimen johdot
4
1145
Vastaukset
- burgeri
Osta virtakynä tai tee se itse!
- helppohomma
yleismittaril , virtakynäl tai otat vaikka h7 polttimon ja parijohonpätkää niihi liittimet ja isket lamppuun kiinni ja eikun mittailemaan... ei tuo vaikeaa ole
- Almera
Eikös se ole helpointa kun ostat valmiin ISO johtosarjan joka tulee alkuperäisten johtojen ja uuden soittimen johtosarjan väliin , niin ei tarvitse pilkkoa johtoja. Esim: http://www.fanaticaudio.com/shop/soitinten-iso-johtosarjat/autokohtainen-johtosarja-410600/
- n16a
eimuuten käy tuo johtosarja! Vaihoin cd soittimen tilalle pioneerin soittimen ja jouduin ettii jokaisen johdon ja tein liittimet suoraa uuden soittimen johtoihin ja hyvin toimii! kyseessä siis -04 N16. ei oo vaikee ettii mikä on mikäki ku käyttää yleismittaria:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762