Onks tää nyt valmis? Näyttää ihan pe*seeltä mun mielestä. Paljon hankalampi lukee näit keskustelui, ihmeellisii "tyhjii aukkoi" sivustolla. Ei peukkuja enää laisinkaan jne jne..
Eihän tää ny tälläseks voi jäädä? Ja miksei nimimerkissä saa käyttää välilyöntiii tai kysymysmerkkii??? Vähänkö näyttää tyhmältä toi mun hähmiks! Saakeli!
Tämä Uudistus??
7
110
Vastaukset
- hooks
Minusta aika hienolta ja hyvältä ,mutta se vaatii tottua jonkin verran aikaa. Ei auta olla kiukkuinen tai valittaa tämän takia. Olen yleensä oppia nopeasti käyttämään. Välimerkkejä tähän toimii ja "nimimerkki" ei sallita edes space-painike nimellä välimerkkejä. Semmoista..
- jokkaiau
no ei ainakaan houkuttele kirjoittamaan mitään, kun sivut täynnä valkoista tyhjää eli ihan neutraali fiilis.
- Gkgih
Suomi24 vetää varmaan enemmän mainostuloi kun mainoksii on tungettu keskusteluketjuunkin ennen viestien väliin
- rööök
Joo, keskustelun haku puuttuu...
Jos on ottannu linkin talteen, niin sitten onneks viä löytyy... - eoroeoeo
Ei nää heti tuossa etusivulla että kuka on ketjun aloittaja, huono homma. Ei pysty skippaamaan tiettyjen tyyppien aloituksia :P
- pistepistepiste
Pa.skahan tämä on edelliseen verrattuna, kun aivan turhan nihkeä nimimerkki-järjestelmä. Kuitenkin selkeämpi ja sopivan riisutumpi koko s24 noin yleisesti katsottuna. Mainokset saa aina pois adblock plussalla.
Mää en kanssa tykkää tästä yhtään! Epäselkee ja omista sivuista ei saa enään mitään irti.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456