Tsau!
Onko Phuketissa mitään hyviä jameja tai bändi-iltoja?
Hölmönä vaan utelen kun en oo tuolla ennen känyt ja yksin liikenteessä.
Viimeksi Hua Hinissä oli "lava vapaa" iltoja välillä ja oli todella mahtavaa päästä soittelee eri maalaisten muusikoiden kanssa jameihin. Tarjosivat työpaikkaakin heti jos olisin vakituisesti siellä asunut, mutta onneksi on omatkin duunit Suomessa ihan ok.
En ole vielä edes varannut majoitusta kun en ole osannut päättää minne rannalle sitä ekaksi pölähtäisi..
Jameja/Open Stage/Bändi-iltoja??
Rumpal1
2
113
Vastaukset
- Stratocaster1
Kyllä löytyy mestojen nimiä en nyt muista. Mutta lähes joka mestassa pääset stagelle jos on fiilikset
- stratocaster1
Itse enemmän Pattayalla viihdyn siellä veivannut monissa mestoissa esimerkiksi Blues factoryssä. Muutenkin parempi mesta kuin Phuketin rysät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849