Missähän on tuon Kyyjärven Sataman TERMINAALI?. Olisin ostanut ensi kesäksi lipun laivalla Pölkkiin. Olen menossa rakentamaan tulevaisuuttani kun siellä silloin on Kuuskaistan huippunopeat yhteydet. Navettaan pitäisi kyllä saada ensin sähköt..nii ja tie perille asti.
Kyyjärven Satama
12
293
Vastaukset
- Oekarilta
Kyllä lippuja myydään varmaan kylätuvalla ,ainaskii sieltä saa lisätietoa ja omat sähkömiehet löytyy Pölökistä,jotta terve tuloo vuan sitä tulevaisuutta rakentammaa tänne kuuskaistan maille.
- Kätevää
Töpselit ja Roekat löytyy sähköhommii ja minä voen soutoo sinut (mutta liiman kuittia) satamasta Pölökkii ja nopeella Kuuskaestalla hoijat sitte muut hommat.
- Rannallaruikuttaja
Mistä noita kateenaikaisia kyselijöitä oikein löytyy? Ihmettelen vaan.
- venevalkama
Etkö kestä yhtään? ...osui ilmeisesti kohdalle.
Ei kannata kadehtia toisen ilmaista venematkaa! Tuu kyytiin!- Jörkki
Ja näin sesonki kauden ulkopuolella ( marras-huhtikuu) saa vielä ilimasex jonkun ketun,suven tai hirven taljan istuimen suojaksi.
Huom: paikkoja rajoitetusti,
- kullitäti
Joo ja tax-free auki koko risteilyn saa sitten nautti halpoja juomia kun selaa nettiä nopealla kuuskaistalla.
- Näkemys
Unohtamatta satamaa ,sinne Kylätuvan naisten kahvikoju ja Esson parlamentin kaljakoju,joissa toimisi tullin tarkastuspiste ja tietenkin nopea netti
- velvovoo
Pölöporukka on rehellistä yrittäjä- ja kauppakansaa, suosittelen.
- jokin
airot on varastettu.tulin ovi naulattu kiinni.voi voi poijaat.
- täältätullaan
Muistaakseni joku vuosi sitten luvattiin tuonne satamaan komea grillikatos ja levädyspaikkoja.
Joko on kunnossa?
- shiolkkk
Ootteko hauskoja mielestänne?
- joonkomea
Käykääpä ihailemassa!joonkomea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805