Nyt mahdollisuus ottaa myös kantaa päivähoito-oikeuden rajaamisen puolesta. Tähän saakka näkynyt vain vastustajien kannanottoja. Tasapuolisuuden nimissä tulisi myös antaa mahdollisuus vastakkaisen mielipiteen omaaville ilmaista kannanottonsa.
www.adressit.com/subjektiivisen päivähoito-oikeuden rajaamisen puolesta
Subjektiivisen oikeuden rajaamisen puolesta
1
90
Vastaukset
- mustavalkoistako
Ehdottomasti rajaamisen puolesta! Vanhemmat vastuuseen lapsiensa kasvattamisesta! Pitää suunnitella ja miettiä jaksaako hoitaa ja kuinka monta lasta. Virikkeitä alle kouluikäiset lapset eivät tarvitse enempää kuin mitä kotona saa. Tylsyydestä alkaa luovuus, elossa pitää olla 6 tylsempää päivää ja yksi "juhlapäivä", se on oikea suhde. Minkälaisia aikuisia kasvaa lapsista jotka eivät osaa leikkiä, nauttia kotona olosta? Entäs kun koulu alkaa ja lapsella onkin vain esim. 3 tuntisia koulupäiviä? Mihin sen lapsen sitten voisi laittaa? Jos rakastaa lastaan haluaa myös olla lapsensa kanssa mahdollisimman paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161