Hei! Onko belggari sopiva minulle? Haluaisin energisen koiran jonka kanssa voisin harrastaa tavoitteellisesti agilityä, rally tokoa ja koiratanssia, lisäksi ehkä myös hakua ja mejää. Joten koiralla pitäisi olla rakennetta ja pää olla myös kunnossa on myös mahdollisuus käyttää näyttelyissä jos kasvattaja niin vaatii. Minulla on jo 10v cavalier leikattu narttu ja olen töissä arkisin 8h, mutta on mahdollisuus että joku käy katsomassa koiria arkisin, asun rivitalossa. Olen miettiny malinnoissia tai tervuerenia, koska ilmeisesti aika tervepäisiä ovat? Laekenois ei miellytä silmääni ja greondali pentueiden vanhempien luonnetestit ovat aika heikkoja niin olen aikalailla hylänny sen muunnoksen. En ole menossa ostamaan koiraa vain niin että näen pari kertaa emän, vaan haluan nähdä emän ja isän moneen kertaa sekä kotioloissa että treeneissä/kilpailuissa. Löytyykö täältä keski-suomen alueelta ketään hyvää kasvattajaa?
minulle belggari?
belgi
1
86
Vastaukset
- fargot
Käy katsomassa Suomen belgianpaimenkoirayhdistyksen sivuilta kasvattajalista. Mun mielestä Keski-Suomessa ei ole kasvattajia (enää) ja pennun hankinnassa ei ole mun mielestä tärkeintä se,että pentu löytyy läheltä. Tosin olisihan se hienoa jos kasvattaja olisi lähellä ja voisi käydä useasti katsomassa emää ja pentua ennen luovutusta ja kasvattajan tuki olisi lähellä.
Omat tervuni olen hakenut Oulusta ja Tuusulasta.
Onnea etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059