Onkohan kenellekään muulle

kaveriehdotukset

tullut nyt tällä viikolla Facebookissa sellainen ilmiö esiin, että uutiset-sivun yläosassa on kuvakavalkadi tyyppien kuvista, joita Facebook sen perusteella mitä minä olen kenenkin profiileja katsellut (ryhmätuttavuuksia, tuttavuuksia yleensä), niin Facebook näitä sitten suosittelee mulle kavereiksi.
Millähän sen saa pois. Profiilisivullani oli samanlainen mutta sen sai ruksista pois näkyvistä.
En minä viitsis tuollaista katsella, varsinkin kun siellä on esim. entinen koulukiusaaja, jonka sivua kerran katsoin, kun hänet muualla Facebookissa näin.

5

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_kai

      Entäs sitten jos tämä toimii myös niin päin, että se kenen sivuja katselet, saa myös jonkun kaveriehdotuslistan, jossa näkyy sitten tämä katselija?
      Ei kai facebook ala nolaamaan itseään tai käyttäjiään?

    • typerämmästä_päästä

      Tätä ystävätyrkytystä on nyt jatkunut. Sinänsä aivan typerä temppu Facebookilta: mitähän joku tyrkytetty aviossa oleva mieshenkilö (tuntematon siis tyrkytyksen kohteelle), jonka omat vähät kaverit mitä ilmeisimmin ovat hänen oman sukunsa ja perheensä jäsenisä, niin mitä tykkäisi jos joku tyystin tuntematon hänelle lähettäisi kaveripyynnön.

      Eipä ole Facebookin insinööreillä päässä taas harmainta aavistustakaan mitä ovat rakentaneet!

      • huutomerkki_ruksi

        Ei tuollaista kenellekään muulle ole ilmaantunut, näköjään. Mutta huomasinpa vasta nyt !!!!, että facebookin tyrkyttämät kaverit saa ruksattua kuvassa olevasta poista-ruksista pois! Meinasin jo ennen tämän ilmaantumista ruveta niitä estämään yks kerrallaan!


      • Siis miten ne saa kaikki kerralla pois? Rupesin poistamaan yhden kerrallaan, ja lista on loputon.


      • huutomerkki_ruksi kirjoitti:

        Ei tuollaista kenellekään muulle ole ilmaantunut, näköjään. Mutta huomasinpa vasta nyt !!!!, että facebookin tyrkyttämät kaverit saa ruksattua kuvassa olevasta poista-ruksista pois! Meinasin jo ennen tämän ilmaantumista ruveta niitä estämään yks kerrallaan!

        Vielä, saako asetuksiin jotenkin, että näitä kaverityrkkyjä ei tulisi ollenkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe