Negatiivinen palaute poistettu :D

Vilpillistä

Mennään Venäjän meiningillä eli sensuuri iskenyt, kaikki negatiivinen palaute, mitä vuorokauden aikana on tullut (omat kommenttini mukaanluettuna, on poistettu lähes 95%:sti.

Näinkö te hoidatte tätä "tutkimusta" uudistetusta suomi24:sta? Saatte sen tuloksen, mitä haluattekin, ja kaikki se evidenssi mitä ei suvaita, poistetaan näkyviltä? Todella rehellistä tutkimusta. Tätä sanotaan tiedemaailmassa tutkimusvilpiksi tai kreationismiksi.

8

70

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai on poistettu, pitäähän tekoja jotekin perustella, yleisimmin perusteena on

a sisäpiiri

b ei julkinen palaute

• Hei,

Hmm, minä kyllä löydän täältä palstalta paljonkin negatiivista palautetta.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• pahvi.kierrätykseen

Elina, poista ne roska-aloitukset, älä asiallista keskustelua.

• Tottakai löydät, kai tässä uudessakin versiossa ylläpito näkee ne poistetut viestit :D

• mobiili.ongelmissa

Ihmettelinkin jo, missä kertomukseni mobiiluverdiossa kohtaamistani ongelmista olivat. Toivottavasti ne oli kirjattu muistiin. Esim. tyhjä foorumilista ja kaksi näytöllistä sinistä sekä selaimen kaatavs koodi.

• sowhatn

So what. Mitä uutta? Sama juttu joka uudistuksessa..

• Pöljätys

Negatiivista palautetta voi antaa asiallisesti, tai sitten epäasiallisesti. Kummat luulet ylläpidon poistavan? Minä lyön rahani kiinni jälkimmäisiin.

Näitä haistatteluja sun muita en minä edes lukisi. Kannattaa miettiä miten asiansa esittää. Itse sain ihan asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseen/moitteeseen.

• en.tykkää.herkkänahoista

Elina poistaa ainakin melko kyseenalaisesti asiallista keskustelua. Tänään kadonnut iso liuta kokonaisia keskusteluketjuja. On herkkänahkaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      855
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      568
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      46
      471
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      442
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      407
    Aihe