Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit paljon tavaraa kotiin, niin se olisi este yhteenmuutolle. Mielikuvitukseni on niin rikas että se tarvii paljon tilaa. Ja vapaata lattiatilaa! Pitää voida kävellä ympäriinsä samalla kun miettii asioita.
Vastaukset 50
- Anonyymi00001
Minä haluaisin täysin minimaltisen sisustus tyylin asunnon .. Eli ei mitään turhaa
Menee hermot tavaraan ja krääsää.
Inhoan materialistista sisustusta yli kaiken .
Mun kaverit joiden kämpät pursuaa tavaraa ja yksityiskohtaa on aina kauhistellu asiaa kun ne ei ymmärrä et mun mieli tarvii sen tyhjän tilan voidakseen hyvin ....
Naiselta - Anonyymi00002
Miinoitettu asunto riittää
- Anonyymi00003
No ei tavaraa tarvitse olla paljon. Pidän kuitenkin hotelli tyyppisestå tyylikkäästä ja klassisesta modernista sisustuksesta. Riittävästi harkittuja elementtejä. ❤️ olet joskus tapaamisella asiasta maininnut. Naiselta
- Anonyymi00004
Inhoan sisustusta, missä on englannin kielisiä mietelausetauluja seinillä.
- Anonyymi00014
Mull on tuos seinällä semmosia vielki jotain 15vanhoja. Rumia on, mutta pitää olla seinillä täytettä, siks. Tää kertoo miten paljon tykkään sisustuksesta! En raaski tuhlata siihen, mut jos mies tykkää niin tuhlakkoon ja sisutakoon! Voin tietysti olla makutuomarina, mut ei välii mitä haluaa. En tykkää kuitenkaan mummola tyylisestä
- Anonyymi00037UUSI
Koko makuhuoneen seinä niitä täynnä.,perittyjä niistä ei voi luopua.
- Anonyymi00043UUSI
Love, love, laugh. Tämä ehkä kliseisin.
- Anonyymi00005
Vitriinit ja kaapit keksitty.
- Anonyymi00006
Kulta, ei tarvi olla paljon tavaraa.
- Anonyymi00008
En miekään piittaa jos paljon turhia koristeita yms
- Anonyymi00007
En tykkää itse krääsästä. Toki joitakin lempi esineitä. Sellasia mitä muilla en oo nähny. Mut nyt täl hetkel on kertynyt likaa lehtiä, kirjoja, monisteita ja piirroksia ja tauluja joista osan sais hävittää ja osan varastoida..
- Anonyymi00009
Ei tavaraa paljon. Oon opetellu heittää pois tavaroita millä mitään ei enää tee. Ei kaikkea silppua tarvi säästää!
- Anonyymi00010
Rakastan sisustamista ja vanhoja huonekaluja, niiden kunnostamista, kirjahyllyjä, kirjoja, tauluja ja mattoja, verhoja. Emme voisi asua yhdessä. Siksi en ole sitä koskaan harkinnutkaan.
- Anonyymi00016
Ok?
- Anonyymi00011
Tämä on tarkempi yksityiskohta esimerkistä mutta.. Kävin papereita läpi. Oli monta turhaa kappaletta papereita. Revin ja laitoin roskiin. Ja oon ollut sen jälkeen endorfiineissa 😅
Ap- Anonyymi00013
Tuohan on hyvä tyyli, teen samoin
M - Anonyymi00023
Vielä kun olis ollu omias.
- Anonyymi00012
Tämä onkin nyt ajankohtainen asia tässä inventaarion keskellä. Ymmärrän myös hyvin huolesi ja onhan se kohtuullinen pyyntö. Vähentäminen on mahdollista. Asiaa auttaisi myös paljon jos minulla olisi oma huone jonne voin tarvittaessa vetäytyä ja jossa voisin säilyttää tavaroitani.
- Anonyymi00015
En ole varma kykenenkö yhdessä asumiseen
- Anonyymi00018
Ps ap, tuskin mulle?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ps ap, tuskin mulle?
Vaikea sanoa antamiesi tietojen perusteella 😅
Ap
- Anonyymi00017
Linnunpönttöön ei mahdu paljoa mitään.
- Anonyymi00021
Linnuillakin on vain kaikki tärkeä siellä. Lintukaveri ja pehmeä peti. Katto pään päällä ja näin päin pois.
Ap
- Anonyymi00022
Aha tiesikkö että kyse on kahden erillisen elämän yhteensovittamisesta jos toisen pitää joustaa pitää toisenkin toiselta ei voi vaatia mitään enempää kuin mitä on itse valmis tekemään tai mihin itse pystyy
- Anonyymi00025
Sivusta vastaan. Mielestäni tuo on kohtuullista ja normaalia asettaa rajat. Kertoo itsetuntemuksesta. Tuossahan on hänen rajoista ja tarpeista kyse eikä vielä siitä mikä olisi se toisen ihmisen tarve jossa aloittaja voisi vuorostaan joustaa.
-000012 - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sivusta vastaan. Mielestäni tuo on kohtuullista ja normaalia asettaa rajat. Kertoo itsetuntemuksesta. Tuossahan on hänen rajoista ja tarpeista kyse eikä vielä siitä mikä olisi se toisen ihmisen tarve jossa aloittaja voisi vuorostaan joustaa.
-000012Kyllä, juuri noin ajattelin 🙂
Ap
- Anonyymi00024
Ulkona on tilaa mietiskellä.
- Anonyymi00026
Teen kuolinsiivousta jo pitkällä ajalla. Tänne ei ketään mahtuisikaan asumaan. Omaa tilaa pitää olla yksin tai yhdessäkin asuessa. Jokainen meistä tarvitsee oman tilan.Henkisen ja fyysisen sellaisen.
- Anonyymi00027
Eli sulle se tavarattomuus on tärkeämpää kuin hän. Noinhan ton voi tulkita.
- Anonyymi00033UUSI
Ei. Se on asia mikä liittyy henkiseen hyvinvointiin. Voi verrata asumiseen talossa jossa on jatkuvaa korville käyvää melua.
Ap - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei. Se on asia mikä liittyy henkiseen hyvinvointiin. Voi verrata asumiseen talossa jossa on jatkuvaa korville käyvää melua.
ApEntä kumppanin henkinen hyvinvointi? Parisuhteessa pitää ajatella molempia.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Entä kumppanin henkinen hyvinvointi? Parisuhteessa pitää ajatella molempia.
En ole koskaan sisäistänyt sitä miksi ihmiset tulkitsevat sanoilla jaetun henkilökohtaisen tunteen hyökkäyksenä, väitteenä, henkilökohtaisesti kohdistettuna asiana tai muuna vastaavana.
Ajatteletko että voidakseni sanoa vaikka "haluan kaataa tuon oman pihapuun auringon tieltä", olen sen takia velvollinen kertomaan kaiken ajatuksistani? Että mihin puun kaataminen vaikuttaa tai mahdollisesti vaikuttaa. Oravalta menee pesä, puu voi lähteä kaatumaan väärään suuntaan, onko puu vanha ja arvokas tunteissa, kulttuurissa, luonnonystäville. Ja sekin että kenen mielestä puu on minun jos se on yhteiskunnalta ostamallani tontilla. Kenen mielestä puu ei ole kenenkään, voiko kukaan omistaa tämän planeetan luonnonvaroja oikeasti?
Eikö ole helpompaa sanoa se mitä itse tuntee ja sitten se toinen osapuoli kertoo omat tunteet, jos kertoo.
Ap 🥴 - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
En ole koskaan sisäistänyt sitä miksi ihmiset tulkitsevat sanoilla jaetun henkilökohtaisen tunteen hyökkäyksenä, väitteenä, henkilökohtaisesti kohdistettuna asiana tai muuna vastaavana.
Ajatteletko että voidakseni sanoa vaikka "haluan kaataa tuon oman pihapuun auringon tieltä", olen sen takia velvollinen kertomaan kaiken ajatuksistani? Että mihin puun kaataminen vaikuttaa tai mahdollisesti vaikuttaa. Oravalta menee pesä, puu voi lähteä kaatumaan väärään suuntaan, onko puu vanha ja arvokas tunteissa, kulttuurissa, luonnonystäville. Ja sekin että kenen mielestä puu on minun jos se on yhteiskunnalta ostamallani tontilla. Kenen mielestä puu ei ole kenenkään, voiko kukaan omistaa tämän planeetan luonnonvaroja oikeasti?
Eikö ole helpompaa sanoa se mitä itse tuntee ja sitten se toinen osapuoli kertoo omat tunteet, jos kertoo.
Ap 🥴Sähän ilmoitat aloituksessa ettei sun kanssa voi muuttaa yhteen jos ei tuohon suostu. Eli ei siinä nyt toiselle jää paljon pelivaraa. Toki molemilla pitää olla kotonaan hyvä olla. Sehän on eri juttu jos toinen muutaisi sinun omistamaan asuntoon. Mut jos omistatte sen yhdessä asia on eri. Puitakaan ei saa muuten ainakaan kaavoitus alueella kaadella ilman lupia.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sähän ilmoitat aloituksessa ettei sun kanssa voi muuttaa yhteen jos ei tuohon suostu. Eli ei siinä nyt toiselle jää paljon pelivaraa. Toki molemilla pitää olla kotonaan hyvä olla. Sehän on eri juttu jos toinen muutaisi sinun omistamaan asuntoon. Mut jos omistatte sen yhdessä asia on eri. Puitakaan ei saa muuten ainakaan kaavoitus alueella kaadella ilman lupia.
Ei se ollut mikään sellainen agressiivinen vaatimus. Se on vain asia. Yksi yhteensopivuuden mittareista.
Jos omistaisin asunnon ja toinen muuttaisi sinne, niin en ikinä asettaisi ehtoja sen takia että minä olen talon omistaja. Jos asia olisi toisinpäin ja minulle sanottaisiin sääntöjä omistajuuteen vedoten niin sanoisin että heippa! Soitellaan. 😆
Ap - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei se ollut mikään sellainen agressiivinen vaatimus. Se on vain asia. Yksi yhteensopivuuden mittareista.
Jos omistaisin asunnon ja toinen muuttaisi sinne, niin en ikinä asettaisi ehtoja sen takia että minä olen talon omistaja. Jos asia olisi toisinpäin ja minulle sanottaisiin sääntöjä omistajuuteen vedoten niin sanoisin että heippa! Soitellaan. 😆
ApOkei. Kuulostaa ihan oikealta.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
ApSekä itse kysymyksekseen. Kyllähän mä pyrkisin sopeutumaan et toisen on hyvä olla. Mut en tiedä jos toinen on neuroottinen tavaroista kuinka kaiken pitää olla tulisko mitään. Kodissä pitää mun mielestä näkyä persoona ja et siellä eletään. Sävyt ja harmonia. Itsellä paljon perittyä jolla tunnearvoa no muutakin voi olla osalla mut sitä ajattele. En pidä mistään minimalisesta enkä siitäkään et tavaraa on liikaa. Mut kultainen keskitie.
- Anonyymi00028
Yhteenmuuttaminen mistä ihmeen syystä?
Ja varsinkin jos tarvitsee paljon tilaa ?
Toisaalta jos on rikas mielikuvitus niin sellainen ihminen löytää tilan sieltäkin missä sitä ei ole.
Kannattaa käyttää mielikuvitusta.
🙋♀️🌾 - Anonyymi00030UUSI
Mies haluaa että on nopea muutto. Hänelle helpompaa
Typical narsist.
Kohta olet jo poissa silmistä poissa mielestä.jos ei muuta niin 2multaa päällä samalaen alla kukaan ei löydä- Anonyymi00031UUSI
Osaa homman kun tietää miten koira toimii ja miten metsästetään. Mikä on tuulen suunta vainulle ym. Se on tarkkaa jos haluaa tehdä oikein ilman turhia liikkeitä
- Anonyymi00034UUSI
Muuallakin voi kävellä ja ajatella. Luonnossa lenkkipolulla missä vain on vielä enemmän sitä tilaa ajatella.
- Anonyymi00039UUSI
ensin rahas, sittr4n koti.
- Anonyymi00041UUSI
Näillä ikänumeroilla tarvitsen yhden ison huoneen vain itselleni. Siellä olisi mun oma sänky ja omat tavarat. Ja ovi kiinni jos häiritsee. Omaa rauhaa tarvitsen.
- Anonyymi00044UUSI
Jos haluaa olla toisen kanssa, ratkaisut yhteiseen asumiseen löytyy kyllä. 😊 Mitä sitä liialla tavaralla tekee, sisustaakin voi niin monella tapaa.
- Anonyymi00045UUSI
Jos meillä olisi yhteinen koti, siellä tärkeintä olisit sinä ❤️
- Anonyymi00046UUSI
Mulla on noi 2 nelijalkaista ja nekin jo vaatii väljyyttä tai kaikki lentelee.
- Anonyymi00048UUSI
Hyvä näkökulma ja tosiasia mikä takaa hyvät kulkuväylät! 😅
Ap
- Anonyymi00049UUSI
Jos olisi vanha talo ( 1930 tai vanhempi), korkeat huoneet, ja isot moniruutuiset ikkunat, syvät ikkunalaudat ja vanhat narisevat lautalattiat, saattaisin suostua minimalistiseen sisustukseen. Että asunnon kauneus pääsisi oikeuksiin.
Nainen- Anonyymi00050UUSI
Jatkan: olen luova ihminen, joka tarvitsee esteettisesti kauniin ympäristön voidakseen luoda. Sisustuksella voi parantaa ympäristön epäesteettisyyttä, ellei ympäristö itsessään ole kaunis. Sisustukseen ei tarvitse paljon rahaa, jos käyttää luovuutta.
- Anonyymi00051UUSI
Yks hailee. Hänen kanssaan istuisin vaikka kannon nokassa ja koti olisi siinä. Ja justiinsa hyvä.
- Anonyymi00052UUSI
Täytyy tehdä vähintään jotain polkuja, jos on tosi pieni koti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17429Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98403Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33401- 46363
- 43355
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352