Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, että pelkkä ystävyys ei riitä meille.
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
Aika sitten kokeilla rakkautta miehen ja miehen välillä.
- Anonyymi00010UUSI
Älä laita sanoja minun suuhuni, koska et tunne minua ollenkaan!
- Anonyymi00002UUSI
Ennemminkin samaa sukupuolta?
- Anonyymi00004UUSI
Ei rakkaussuhteita kenenkään kanssa.
- Anonyymi00005UUSI
Ei se mitään... Jokainen on omanlaisensa ihminen. ❤️
- Anonyymi00007UUSI
Kiitos ymmärryksestä.
- Anonyymi00006UUSI
Eikö kannata sitten kuunnella niitä tunteita eikä turhaa huolehtia muusta? Jos varattuja tms. niin en kommentoi siihen mitään.
- Anonyymi00008UUSI
Elä murehdi. Kaikki hyvin..Löytyy muita jotka uskoo rakkauteen kyllä vielä.
- Anonyymi00009UUSI
Minä en ole etsinyt rakkautta enää koskaan sen jälkeen, kun kauan sitten erosin. Olin jo siinä vaiheessa sitä mieltä, kun laitoin eropaperit menemään, että minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde! Olen viihtynyt todella hyvin yksin ja kunhan selviän rankoista vuosista, ehkä alan etsiä 70v miestä ystäväkseni, mutta todennäköisesti niin ei tule koskaan käymään!
- Anonyymi00011UUSI
Ei hätää.
- Anonyymi00012UUSI
Ei minulta itsesääli.
- Anonyymi00013UUSI
On se vähän hankala jos tuntuu surumieliseltä.
- Anonyymi00014UUSI
Saat anteeksi .mies .
Sanoisin näin etäälle arkajalalle mielelläni ♥️
Naiselta - Anonyymi00015UUSI
Ehkä kannattaa harmitella itsensä puolesta. Toinen voi uskoa täysin palkein. Se olet joko sinä tai kenties joku muu, kuka vastaa.
- Anonyymi00016UUSI
Siksikö torjuit? Ei kannata miettiä liian pitkälle asioita vaan elää hetkessä ja mennä sitä kohti, mikä tuntuu hyvältä. Pelot on voitettavissa.
- Anonyymi00017UUSI
En usko minäkään eli tasoissa ollaan.
Vaimo on kouluttanut hyvin.- Anonyymi00019UUSI
Kamala tilanne…
- Anonyymi00018UUSI
Onko tuo syy siihen sinun pakoiluun? Oli kiinnostusta, mutta se piti kieltää.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä oli
Joudun kieltään kaiken mitä tunnen
Helvetin syvät tunteet
Elämässäni olevista muista syistä
Olen siitä pahoillani
Naiselta miehelle . - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä oli
Helvetin syvät tunteet
Olen siitä pahoillani
Naiselta miehelle .Voin kyllä ymmärtää. Minulle tieto syvistä tunteistasi olisi kultaakin arvokkaampi.
Olisit silti voinut kertoa. Miksi et tehnyt sitä? - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voin kyllä ymmärtää. Minulle tieto syvistä tunteistasi olisi kultaakin arvokkaampi.
Olisit silti voinut kertoa. Miksi et tehnyt sitä?Minulle on ihan sama mitä häirikkö tuntee, koska en kertakaikkiaan pysty olemaan missään tekemísissä hänen kanssaan koskaan! Teen poliisille ilmoituksen kauan jatkuneesta häirinnästä, jos stalkkaaminen ei lopu! Olen henkiesti aivan rikki hänen tekojensa takia!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voin kyllä ymmärtää. Minulle tieto syvistä tunteistasi olisi kultaakin arvokkaampi.
Olisit silti voinut kertoa. Miksi et tehnyt sitä?Minulla ei ole koskaan ollut syviä tunteita stalkkeria kohtaan ja jokainen varmasti ymmärtää syyn miksi tunteita ei voi olla!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut syviä tunteita stalkkeria kohtaan ja jokainen varmasti ymmärtää syyn miksi tunteita ei voi olla!
Ehkä kuitenki, kun tätä samaa paatosta
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minulle on ihan sama mitä häirikkö tuntee, koska en kertakaikkiaan pysty olemaan missään tekemísissä hänen kanssaan koskaan! Teen poliisille ilmoituksen kauan jatkuneesta häirinnästä, jos stalkkaaminen ei lopu! Olen henkiesti aivan rikki hänen tekojensa takia!
Mitä kaikkea se on tehnyt sinulle?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut syviä tunteita stalkkeria kohtaan ja jokainen varmasti ymmärtää syyn miksi tunteita ei voi olla!
Sitä kylvät mitä niität. Silmä silmästä. Mitä olet mua kohtaan stalkannut. Näinhän se menee. Olen vain ajatellut; jos saat jotain nautintoa, se ei ole minulta pois. Mieti seuraavaa uudestisyntymää. Minä se olen niskan päällä.voin kuvitella; "Voi että mä kärsin". Se juuri toistetuu seuraavassa elämässä, mitä tässä elämässä aiheuttanut lähimmäiselle.Karman laki. Vai, haluatko sovittaa, sinusta kiinni.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä oli
Helvetin syvät tunteet
Olen siitä pahoillani
Naiselta miehelle .Täällä joudut raukka murehtimaan mennyttä elämääsi. Nuku hyvin. Aamulla uusi hyvä päivä tulossa.
- Anonyymi00022UUSI
Silloin jos ei usko, niin se on ainoa valinta.
- Anonyymi00024UUSI
Ainoa asia mitä häiriköltä haluan on se, ettei hän enää koskaan lähesty minua!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ainoa asia mitä häiriköltä haluan on se, ettei hän enää koskaan lähesty minua!
Mitä sä täällä huudat, nappaa kiinni hihasta, kun näet hänet!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä sä täällä huudat, nappaa kiinni hihasta, kun näet hänet!
Niin aion tehdäkin ja hän saa kuulla ääneen sen, etten halua koskaan olla missään tekemissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin aion tehdäkin ja hän saa kuulla ääneen sen, etten halua koskaan olla missään tekemissä hänen kanssaan!
No hyvä, muista heti kun osuu kohdalle seuraavan kerran, ei muuta kuin haukkumaan lyttyyn
- Anonyymi00032UUSI
En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla.
Toivottavasti ei ole miesten välillä se tunne sitten. - Anonyymi00035UUSI
Yess huomenna uudet tuotokset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17429Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98403Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33401- 46363
- 43355
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352