Nuori äiti syötti unilääkettä vauvalle

Äiti itsekin!

Uutisissa, lehdissä aika karmea juttu:
Nuori äiti syötti hengenvaarallisen annoksen unilääkettä pikkuvauvalle.
Voiko tällainen olla totta.
Mitähän tuollaisen äidin mielessä oikein liikkuu?
Millainen äiti tekee tällaista?

8

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

      Tuollaista ei voi tehdä muuten huumepöllyssä.

      • !!!???!!!

        kauan sitten eräästä lehdestä että,nuori äiti oli kännissä antanut tappavan annoksen unilääkettä vauvalle kun se huusi sängyssä märkää vaippaansa..se muksu oli jotain 1v..ei jaksanu kuunnella sitä huutoa enää,kun kaikki potki päähän.ukkokin lähti ryyppäämään.sitten otti itse unilääkettä,että sais nukkua ja keksi"kuningasajatuksen"ja antoi mehun sekaan muksullekkin sitä,että sekin sais nukuttua..äijä tuli kapakasta ja löysi höyryisen äidin makaamasta lattialta ja hoksas heti mitä pienelle oli käyny.heti ensiapuun,mutta mitään ei ollu enää tehtävissä..tämän kirjoitti joku sivusta seurannu..todella surullista:(


    • mama

      Olisikohan tuo äiti tarvinnut APUA ennen kuin tilanne käy niin ylipääsemättömäksi??? Sitä on erittäin helppo moralisoida ja arvostella kun itse ei ole tuon äidin housuissa ollut. Viikkojen, kuukausien valvominen vie ihmisestä mehut, todellisuuden taju katoaa eikä olemassa ole kuin kuolettava väsymys. Missä ihmeessä oli lapsen isä, äidin tukiverkko ja neuvolan väki?
      Eikö olla uskallettu puuttua? Ajateltu että pieni väsymys kuuluu kuvaan, kyllähän tuon jaksaa? Entäs jos ei jaksa?

      Jos ei moralisoitaisi pelkästään äitiä, vaan niitä muitakin, noin pahaksi päässyt tilanne on oireillut varmasti jo ennen kärjistymistään!

      • Isä itsekin

        Itse luin tuon jutun kokonaisuudessaan Ilta-Sanomista... vai oliko se Iltalehdestä? No asia kuitenkin meni näin: nainen oli miesystävän kanssa viettämässä iltaa alkoholin ja subutexin merkeissä. Vauva itki koko illan ja kun ei rauhoittunut (miksiköhän ihmeessä??), niin miesystävä murskasi yhden pillerin jotain rauhoittavaa (resepti)lääkettä ja liuotti sen lapsen maitoon.

        Kyseinen temppu ei toiminut, vaan vauva ei nukkunut koko yönä vaan jatkoi huutamista. Tämä madonnahahmoinen äiti vei sitten vauvan jo aamusta lääkäriin, jossa selvisi koko totuus.

        Sama nainen on jo aiemminkin tuomittu lapsen heitteillejätöstä. Sama vauva löytyi veneestä, jossa oli lauma humalaisia ihmisiä juhlimassa. Vauvan vaatteet olivat märkänä kokiksesta eikä hänelle ollut vaihdettu esim. vaippaa koko päivänä. Asianlaidan totesivat kaksi poliisia, jotka oli hälytetty paikalle humalaisten kärhämöinnin takia.


        Itse en usko että kyseessä on mikään väsyminen lapsen hoitamiseen tai isän osallistumisen puute. Ainoa syy tuollaiseen käyttäytymiseen on vakava päihdeongelma sekä jonkinlainen henkinen vamma. Vaikka tämä henkilö on nainen, niin olen silti sitä mieltä, että olisi lapselle parasta päästä pikaisesti huostaanotetuksi. Äiti ei aina ole se paras hoitaja.


      • mama
        Isä itsekin kirjoitti:

        Itse luin tuon jutun kokonaisuudessaan Ilta-Sanomista... vai oliko se Iltalehdestä? No asia kuitenkin meni näin: nainen oli miesystävän kanssa viettämässä iltaa alkoholin ja subutexin merkeissä. Vauva itki koko illan ja kun ei rauhoittunut (miksiköhän ihmeessä??), niin miesystävä murskasi yhden pillerin jotain rauhoittavaa (resepti)lääkettä ja liuotti sen lapsen maitoon.

        Kyseinen temppu ei toiminut, vaan vauva ei nukkunut koko yönä vaan jatkoi huutamista. Tämä madonnahahmoinen äiti vei sitten vauvan jo aamusta lääkäriin, jossa selvisi koko totuus.

        Sama nainen on jo aiemminkin tuomittu lapsen heitteillejätöstä. Sama vauva löytyi veneestä, jossa oli lauma humalaisia ihmisiä juhlimassa. Vauvan vaatteet olivat märkänä kokiksesta eikä hänelle ollut vaihdettu esim. vaippaa koko päivänä. Asianlaidan totesivat kaksi poliisia, jotka oli hälytetty paikalle humalaisten kärhämöinnin takia.


        Itse en usko että kyseessä on mikään väsyminen lapsen hoitamiseen tai isän osallistumisen puute. Ainoa syy tuollaiseen käyttäytymiseen on vakava päihdeongelma sekä jonkinlainen henkinen vamma. Vaikka tämä henkilö on nainen, niin olen silti sitä mieltä, että olisi lapselle parasta päästä pikaisesti huostaanotetuksi. Äiti ei aina ole se paras hoitaja.

        No sitten olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä! Mä en tuota koko juttua ole lukenut, enkä mitään muutakaan ko asiaan liittyvää.
        Mutta olet oikeassa, äiti ei aina ole se paras kuoltaja.


      • moralisoinnista... valvokaa ite miljoona kuukautta ja kuunnelkaa huutoa...


    • cync

      Onko tällä tapauksella nyt mitään tekemistä sen faktan kanssa, että äiti oli nuori? Kai päihdeongelma voi tulla iältään vanhemmallekin äidille, ei kypsyys ole aina iästä kiinni.

    • mamma

      kaikkein kurjinta minusta ainakin on se, että moisesta ei viisastuta ( viranomaiset siis ) ja ota lasta jo pienenä huostaan. Siellähän lapsonen sitten kasvaa subutex ym. huumeiden ympärillä ja sitten kun hän on 15 vee niin ihmetellään et miten siitä nyt on tommonen tullu kun "uuden sukupolven narkki" on valmiina kohtaamaan maailman..
      Muistaako kukaan kun pari vuotta sitten löydettiin Hesassa jostain huumekämpästä se vuoden ikäinen tyttö ihan hoitamattomana? Äidiltä vielä kyseltiin, että millonka se mahdollisesti ottais tyttönsä takaisin..
      Heti vaan muksut pois jos huumeiden tms. takia kerrankin laiminlyö lapsensa. Ei lapsi ansaitse toivotonta tulevaisuutta!
      arrrgggh, kun olen vihainen yhteiskunnan toimettomuudelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe