Nuori äiti syötti unilääkettä vauvalle

Äiti itsekin!

Uutisissa, lehdissä aika karmea juttu:
Nuori äiti syötti hengenvaarallisen annoksen unilääkettä pikkuvauvalle.
Voiko tällainen olla totta.
Mitähän tuollaisen äidin mielessä oikein liikkuu?
Millainen äiti tekee tällaista?

8

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

      Tuollaista ei voi tehdä muuten huumepöllyssä.

      • !!!???!!!

        kauan sitten eräästä lehdestä että,nuori äiti oli kännissä antanut tappavan annoksen unilääkettä vauvalle kun se huusi sängyssä märkää vaippaansa..se muksu oli jotain 1v..ei jaksanu kuunnella sitä huutoa enää,kun kaikki potki päähän.ukkokin lähti ryyppäämään.sitten otti itse unilääkettä,että sais nukkua ja keksi"kuningasajatuksen"ja antoi mehun sekaan muksullekkin sitä,että sekin sais nukuttua..äijä tuli kapakasta ja löysi höyryisen äidin makaamasta lattialta ja hoksas heti mitä pienelle oli käyny.heti ensiapuun,mutta mitään ei ollu enää tehtävissä..tämän kirjoitti joku sivusta seurannu..todella surullista:(


    • mama

      Olisikohan tuo äiti tarvinnut APUA ennen kuin tilanne käy niin ylipääsemättömäksi??? Sitä on erittäin helppo moralisoida ja arvostella kun itse ei ole tuon äidin housuissa ollut. Viikkojen, kuukausien valvominen vie ihmisestä mehut, todellisuuden taju katoaa eikä olemassa ole kuin kuolettava väsymys. Missä ihmeessä oli lapsen isä, äidin tukiverkko ja neuvolan väki?
      Eikö olla uskallettu puuttua? Ajateltu että pieni väsymys kuuluu kuvaan, kyllähän tuon jaksaa? Entäs jos ei jaksa?

      Jos ei moralisoitaisi pelkästään äitiä, vaan niitä muitakin, noin pahaksi päässyt tilanne on oireillut varmasti jo ennen kärjistymistään!

      • Isä itsekin

        Itse luin tuon jutun kokonaisuudessaan Ilta-Sanomista... vai oliko se Iltalehdestä? No asia kuitenkin meni näin: nainen oli miesystävän kanssa viettämässä iltaa alkoholin ja subutexin merkeissä. Vauva itki koko illan ja kun ei rauhoittunut (miksiköhän ihmeessä??), niin miesystävä murskasi yhden pillerin jotain rauhoittavaa (resepti)lääkettä ja liuotti sen lapsen maitoon.

        Kyseinen temppu ei toiminut, vaan vauva ei nukkunut koko yönä vaan jatkoi huutamista. Tämä madonnahahmoinen äiti vei sitten vauvan jo aamusta lääkäriin, jossa selvisi koko totuus.

        Sama nainen on jo aiemminkin tuomittu lapsen heitteillejätöstä. Sama vauva löytyi veneestä, jossa oli lauma humalaisia ihmisiä juhlimassa. Vauvan vaatteet olivat märkänä kokiksesta eikä hänelle ollut vaihdettu esim. vaippaa koko päivänä. Asianlaidan totesivat kaksi poliisia, jotka oli hälytetty paikalle humalaisten kärhämöinnin takia.


        Itse en usko että kyseessä on mikään väsyminen lapsen hoitamiseen tai isän osallistumisen puute. Ainoa syy tuollaiseen käyttäytymiseen on vakava päihdeongelma sekä jonkinlainen henkinen vamma. Vaikka tämä henkilö on nainen, niin olen silti sitä mieltä, että olisi lapselle parasta päästä pikaisesti huostaanotetuksi. Äiti ei aina ole se paras hoitaja.


      • mama
        Isä itsekin kirjoitti:

        Itse luin tuon jutun kokonaisuudessaan Ilta-Sanomista... vai oliko se Iltalehdestä? No asia kuitenkin meni näin: nainen oli miesystävän kanssa viettämässä iltaa alkoholin ja subutexin merkeissä. Vauva itki koko illan ja kun ei rauhoittunut (miksiköhän ihmeessä??), niin miesystävä murskasi yhden pillerin jotain rauhoittavaa (resepti)lääkettä ja liuotti sen lapsen maitoon.

        Kyseinen temppu ei toiminut, vaan vauva ei nukkunut koko yönä vaan jatkoi huutamista. Tämä madonnahahmoinen äiti vei sitten vauvan jo aamusta lääkäriin, jossa selvisi koko totuus.

        Sama nainen on jo aiemminkin tuomittu lapsen heitteillejätöstä. Sama vauva löytyi veneestä, jossa oli lauma humalaisia ihmisiä juhlimassa. Vauvan vaatteet olivat märkänä kokiksesta eikä hänelle ollut vaihdettu esim. vaippaa koko päivänä. Asianlaidan totesivat kaksi poliisia, jotka oli hälytetty paikalle humalaisten kärhämöinnin takia.


        Itse en usko että kyseessä on mikään väsyminen lapsen hoitamiseen tai isän osallistumisen puute. Ainoa syy tuollaiseen käyttäytymiseen on vakava päihdeongelma sekä jonkinlainen henkinen vamma. Vaikka tämä henkilö on nainen, niin olen silti sitä mieltä, että olisi lapselle parasta päästä pikaisesti huostaanotetuksi. Äiti ei aina ole se paras hoitaja.

        No sitten olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä! Mä en tuota koko juttua ole lukenut, enkä mitään muutakaan ko asiaan liittyvää.
        Mutta olet oikeassa, äiti ei aina ole se paras kuoltaja.


      • moralisoinnista... valvokaa ite miljoona kuukautta ja kuunnelkaa huutoa...


    • cync

      Onko tällä tapauksella nyt mitään tekemistä sen faktan kanssa, että äiti oli nuori? Kai päihdeongelma voi tulla iältään vanhemmallekin äidille, ei kypsyys ole aina iästä kiinni.

    • mamma

      kaikkein kurjinta minusta ainakin on se, että moisesta ei viisastuta ( viranomaiset siis ) ja ota lasta jo pienenä huostaan. Siellähän lapsonen sitten kasvaa subutex ym. huumeiden ympärillä ja sitten kun hän on 15 vee niin ihmetellään et miten siitä nyt on tommonen tullu kun "uuden sukupolven narkki" on valmiina kohtaamaan maailman..
      Muistaako kukaan kun pari vuotta sitten löydettiin Hesassa jostain huumekämpästä se vuoden ikäinen tyttö ihan hoitamattomana? Äidiltä vielä kyseltiin, että millonka se mahdollisesti ottais tyttönsä takaisin..
      Heti vaan muksut pois jos huumeiden tms. takia kerrankin laiminlyö lapsensa. Ei lapsi ansaitse toivotonta tulevaisuutta!
      arrrgggh, kun olen vihainen yhteiskunnan toimettomuudelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe