Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Muuttamisesta kerrostaloissa

kaikki_kerralla

Eniten kyllä naapurin mielestä vituttaa se, kun nykyään ihmiset muuttavat tavara kerrallaan. Mitä säästöä siitä mukamas tulee, että suhaa jollain pakettiautolla edestakaisin. Rampataan rapussa ja ulko-ovi seljällään vähän väliä. Kun kaikki hoituis suitsait, kun vaan pakkais tavarat ja tilais jostain ktk:lta muuttoauton tai pyytäis tarjoukset muuttofirmoilta. Kaikki eivät ole yhtä kalliita kuin joku niemi oy. Johan sitä rupeaa itsekin väsymään ja tavaroita tippuu portaissa ja on ihan kuitti kun ravaa ees takas, ajaa yhden tavarankuorman kerrallaan.

Mitä säästöä syntyy? Tässä on nyt taas yks muutto nähty, ja toinen meneillään, tällä viikolla.

Kertokaa mitä hyötyä siitä muka on, kun mennään vähän kerrallaan...

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvempaa

      Sitä ajattelee et pakun vuokraaminen tai kaverin peräkärry on kuitenkin halvempaa kuin kuorma-auton. Säästöä se on joka 100 e kuorma-autoon ei taida 100 e riittää.

    • muuttajataaskerran

      Eniten v****taa se, että ihmisiä v****taa nykyisin ihan kaikki. Mihinkään ei olla tyytyväisiä ja kaikki ärsyttää. Jopa naapurin muuttotapa.

      Kuules nyt: kaikilla ei vaan yksinkertaisesti ole rahaa tilata muuttofirmaa. Hoitavat itse muuttonsa vähitellen kaverin pakulla ja koittavat haalia muuttoporukkaa kasaan miten kenellekin käy. Se on tasan tarkkaan heidän asiansa eikä kenenkään muun.

      Itse olen yli viiskymppinen eikä minulla ole tuttavapiirissäni eikä sukulaisissakaan tavaroiden kantamiseen fyysisesti pystyviä kuin pari. Miksi kiusata heitä eikä heille mahdollisesti edes sovi muuttopäivänä tulla auttamaan.

      Onneksi pystyn itse maksamaan sen 500 euroa, jonka muuttofirma pyytää. En silti lähtisi haukkumaan täysin aiheetta ihmisiä, joilla ei tähän ole varaa. Sivistys on sitä, että sietää muita ihmisiä ja tapoja lähellään.

    • 2626444

      Aloittaja on selkeästi syntynyt useampikin kultalusikka suussa (mahdollisesti myös kultainen dildo on löytynyt lusikoiden seasta). Kuten muuttajataaskerran-nimimerkki kirjoitti: "Eniten v****taa se, että ihmisiä v****taa nykyisin ihan kaikki. Mihinkään ei olla tyytyväisiä ja kaikki ärsyttää. Jopa naapurin muuttotapa"

      • kylmä.fakta

        Aloittaja on syntynyt muovilusikka perseessä, ja siitäkin on varsi poikki.


    • epersesse

      Montako muuttoa vuodessa joutuu muka kestämään aaahahahaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe