SUOMIHOROT

Faktumrektum

Oon työni puolesta joutunut keskustelemaan eri kulttuurien ja maiden edustajien kanssa ja JOKA IKINEN kerta keskustelu kääntyy (pienessä humalassa useimmiten) siihen, kuinka nämä ulkomaanvieraat kertoo, miten suomalaiset naiset on käsittämättömän helppoja naruttaa nussittavaksi.
Eräätkin lähi-idän edustajat kertoivat avoimesti (joukossa oli muita naisia) siitä, miten heidän turistikohteissaan kulkee tarinaa siitä, että miehet oikein vartavasten tulee norkoilemaan hotelleille yms. ihan vain siksi, että ei tarvii eväänsä heilauttaa kun suomiämmä on jo kainalossa hihittelemässä. (seurueen naiset eivät osanneet muuta kuin hihittää lisää). Ei perkele! Tämäkö on suomalaisen turismin koko kuva??? Arvatkaa kerran, hävettääkö keskustella enempää noitten asiakkaiden kanssa kun joutuu yrittää puolustella kansalaisiamme.
En kestä kuulla enää yhtäkään kommenttia siitä, miten höynäytetty suomiämmä on naama muikeana jakanu itteään pitkin Kreikan rantoja.
HÄVETKÄÄ ÄMMÄT!!!

73

8905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provo

      Provohan tää on. Niinkuin muslimimiehet sun kanssa pikkuhumalassa olisi, eihän ne juo !

      • tässä

        on muslimeista puhunut?


      • aijaa?

        Mitäs se sitten oli kun kiskoin luumupontikkaa yhden muslimin kanssa? On kuule niin että muslimimaissa on ihan samoin ns. tapauskovaisia kuin täällä suomifinlandiassa.

        Jos hän ei ollut päissään niin ainakin hyvin teeskenteli sitten.


      • älä provoile
        tässä kirjoitti:

        on muslimeista puhunut?

        "Eräätkin lähi-idän edustajat kertoivat avoimesti"

        Sinulla edes mitään töitä ole pelle.


      • Kukkko4

        Kukko tietäää,,, suomalainen on eri ihminen ,kun jättää taakseen vantaankentän , suomi Rouva rentoutuu ,kun pääsee ahdistuneisuudesta ilmapiiristä , palmujen lämpöön , silloin täytyy sielua hoitaa aläpäänkautta , se on rentoutumista ,,,,


    • just joo

      Samanlainen kuva on miehistä aasiassa ja virossa, Mun serkku on matkailu alalla ja kertoi kuinka suomalaismiehet varta vasten tulee aasiaan esim: thaimaa, etsimään pikkutyttömäisiä naisia. Samaa oon kuullu että virolaisnaiset inhoaa suomalaisia mies turisteja niiden käyttäytymisen takia. Ja muuten aids on levinnyt nopeammin virossa kun afrikassa että kannatta tarkistaa missä mies on lomailemassa.

      • Jeppe

        Thaimaassa ei ne vähät miehet ole huonossa kurssissa ja virossa AIDS leviää huumeidenkäytön takia ja virossa pidetään suomalaista miestä kohteliaana ja hyvätapaisena.


      • etitsekäänusko
        Jeppe kirjoitti:

        Thaimaassa ei ne vähät miehet ole huonossa kurssissa ja virossa AIDS leviää huumeidenkäytön takia ja virossa pidetään suomalaista miestä kohteliaana ja hyvätapaisena.

        älä ny viitti naurattaa! vai hyvätapaisina, huh huh. Olen kuullut aivan päinvastaista, suomalaisia miehiä pidetään harvinaisen typerinä höynäytettävinä, viinanpersoina idiootteina joilla kestää just ehkä sen. 3minuuttia, sinänsä helppoja asiakkaita kuulemma, siitä tulee "hyvätapaisuus". Aids leviää heteroseksin välityksellä Virossa yhtä paljon. Idiootit suomalaismiehet kun kännissä haluavat panna paljaalla. Virosta tulee Suomeen seksitartuntoja melkoisen paljon, kiitos idiootti suomalaismiesten.


      • Hanski67
        Jeppe kirjoitti:

        Thaimaassa ei ne vähät miehet ole huonossa kurssissa ja virossa AIDS leviää huumeidenkäytön takia ja virossa pidetään suomalaista miestä kohteliaana ja hyvätapaisena.

        kuinka Virossa Aidssin leviäminen on lisääntynyt heteroseksin kautta !
        Kuuleppas nyt Virolaiset pitää suomalaisia tuulipuku kansana ja suomi miehiä vaan seksinnälkäsinä äijinä jotka pettävät vaimojaan heti tilaisuuden tullen !


      • ei ole
        Jeppe kirjoitti:

        Thaimaassa ei ne vähät miehet ole huonossa kurssissa ja virossa AIDS leviää huumeidenkäytön takia ja virossa pidetään suomalaista miestä kohteliaana ja hyvätapaisena.

        >>virossa pidetään suomalaista miestä kohteliaana ja hyvätapaisena.


      • Yleistäjä
        Hanski67 kirjoitti:

        kuinka Virossa Aidssin leviäminen on lisääntynyt heteroseksin kautta !
        Kuuleppas nyt Virolaiset pitää suomalaisia tuulipuku kansana ja suomi miehiä vaan seksinnälkäsinä äijinä jotka pettävät vaimojaan heti tilaisuuden tullen !

        Ööh. Virolaiset tienaavat keskimäärin 35% siitä, mitä suomalaiset. Hintataso alkaa kuitenkin olla jo usealla sektorilla lähellä Suomen hintoja.

        Ehkä suomalaiset ovat virolaisten silmissä poroja ja tuulipukukansaa, mutta ehkä näitä tutkimuksia tehdessä kannattaisi kuitenkin ottaa huomioon se, että niillä virolaisilla ei ehkä ole edes varaa ostaa tuulipukua.


      • Hanski67
        Yleistäjä kirjoitti:

        Ööh. Virolaiset tienaavat keskimäärin 35% siitä, mitä suomalaiset. Hintataso alkaa kuitenkin olla jo usealla sektorilla lähellä Suomen hintoja.

        Ehkä suomalaiset ovat virolaisten silmissä poroja ja tuulipukukansaa, mutta ehkä näitä tutkimuksia tehdessä kannattaisi kuitenkin ottaa huomioon se, että niillä virolaisilla ei ehkä ole edes varaa ostaa tuulipukua.

        Kuinka siististi pukeutuneita Virolaiset ovat.
        Senhän takia suomalaiset miehet kuolaavat Virolais naisten perään,kun ne on tyylikkäitä.
        Voisivat suomalaiset miehet vähä katsoa mitä päällensä laittaa.
        Kauheen näköstä ja kuulosta,ku tuulipuvun housut vaan kahisee ja vielä tanssilattialle mennään sellasissa vaatteissa esim:päiväristeilyllä.
        Mulla työkaverina ollut Virolainen niin kyllä siistit vaatteet aina oli päällä.


      • kyllikkijajohannes
        Hanski67 kirjoitti:

        Kuinka siististi pukeutuneita Virolaiset ovat.
        Senhän takia suomalaiset miehet kuolaavat Virolais naisten perään,kun ne on tyylikkäitä.
        Voisivat suomalaiset miehet vähä katsoa mitä päällensä laittaa.
        Kauheen näköstä ja kuulosta,ku tuulipuvun housut vaan kahisee ja vielä tanssilattialle mennään sellasissa vaatteissa esim:päiväristeilyllä.
        Mulla työkaverina ollut Virolainen niin kyllä siistit vaatteet aina oli päällä.

        Johannesko se oli, vai miksi kirjoitat nimen isolla alkukirjaimella?


      • RIDE
        Jeppe kirjoitti:

        Thaimaassa ei ne vähät miehet ole huonossa kurssissa ja virossa AIDS leviää huumeidenkäytön takia ja virossa pidetään suomalaista miestä kohteliaana ja hyvätapaisena.

        KYLLÄ KUULES NUO VIRON IMMEISET TYKKÄÄ ETTÄ MEIDÄN SUOMALAIPOIJAAT ON NAURETTAVAN HÖYNÄYTETTÄVIÄ, HUONOSTI PUKEUTUVIA,EI SULAVAKÄYTÖKSISIÄ, JA TOSI PÄSSEJÄ!!
        NÄÄ ON KUULTU JA TOSI ON!!!


      • kuka on pomo
        etitsekäänusko kirjoitti:

        älä ny viitti naurattaa! vai hyvätapaisina, huh huh. Olen kuullut aivan päinvastaista, suomalaisia miehiä pidetään harvinaisen typerinä höynäytettävinä, viinanpersoina idiootteina joilla kestää just ehkä sen. 3minuuttia, sinänsä helppoja asiakkaita kuulemma, siitä tulee "hyvätapaisuus". Aids leviää heteroseksin välityksellä Virossa yhtä paljon. Idiootit suomalaismiehet kun kännissä haluavat panna paljaalla. Virosta tulee Suomeen seksitartuntoja melkoisen paljon, kiitos idiootti suomalaismiesten.

        Viroa kuule ylläpitävät suomalaiset ja saksalaiset seksituristit joten pidä vaan se turpasi kiinni ellet halua joutua takaisin Venäjän yhteyteen.


      • Korvan veijo
        Hanski67 kirjoitti:

        kuinka Virossa Aidssin leviäminen on lisääntynyt heteroseksin kautta !
        Kuuleppas nyt Virolaiset pitää suomalaisia tuulipuku kansana ja suomi miehiä vaan seksinnälkäsinä äijinä jotka pettävät vaimojaan heti tilaisuuden tullen !

        Seksi on luonnollinen asia. Seksinnälkäisinä? No mitäs pahaa seksissä on. Jokainen suomalainen mies tietää miten hyvältä tuntuu naida virolaista naista.


      • Rebanet
        Hanski67 kirjoitti:

        Kuinka siististi pukeutuneita Virolaiset ovat.
        Senhän takia suomalaiset miehet kuolaavat Virolais naisten perään,kun ne on tyylikkäitä.
        Voisivat suomalaiset miehet vähä katsoa mitä päällensä laittaa.
        Kauheen näköstä ja kuulosta,ku tuulipuvun housut vaan kahisee ja vielä tanssilattialle mennään sellasissa vaatteissa esim:päiväristeilyllä.
        Mulla työkaverina ollut Virolainen niin kyllä siistit vaatteet aina oli päällä.

        Joo joo. Huumeidenkäyttäjät ja AIDS potilaat Narvassa ovat todella siistin näköisiä. Vain Suomessa asuva virolainen voi olla noin tyhmä.


      • käenpesän yli
        RIDE kirjoitti:

        KYLLÄ KUULES NUO VIRON IMMEISET TYKKÄÄ ETTÄ MEIDÄN SUOMALAIPOIJAAT ON NAURETTAVAN HÖYNÄYTETTÄVIÄ, HUONOSTI PUKEUTUVIA,EI SULAVAKÄYTÖKSISIÄ, JA TOSI PÄSSEJÄ!!
        NÄÄ ON KUULTU JA TOSI ON!!!

        Otahan ne lääkkeesi ja pistä Caps Lock pois päältä. Ei Neuvosto-aika Virossa tehnyt hyvää mielenterveydellesi.


      • Tämä on tietoa
        Jeppe kirjoitti:

        Thaimaassa ei ne vähät miehet ole huonossa kurssissa ja virossa AIDS leviää huumeidenkäytön takia ja virossa pidetään suomalaista miestä kohteliaana ja hyvätapaisena.

        ei tosiaankaan pidetä kohteliaana ja hyvätapaisena, kaikkea muuta. Kyllä suomipoika on
        kaikkien virolais ja taikkunaisien naurama ihrapossu joka ei paljon osaa eikä
        vaadi. Nauravat makeat naurut kun saavat helpolla narrattua rahaa suomalaisilta
        äijiltä. Ovat kuulema kaikista helpoimpia nakkeja .


      • Maire Mainio
        Korvan veijo kirjoitti:

        Seksi on luonnollinen asia. Seksinnälkäisinä? No mitäs pahaa seksissä on. Jokainen suomalainen mies tietää miten hyvältä tuntuu naida virolaista naista.

        Niin,,, kyllä suomalainen nainenkin joka on päässyt maistamaan virolaista miestä tietää
        mitä kunnon mulkku maistuu.


    • En ole koskaan maailmalla liikkuessani joutunut häpeämään suomalaisten naisten puolesta. Asiasta keskusteltaessa olen todennut, että suomalainen nainen on tasa-arvoinen ja jotkut h a r v a t meistä valitettavasti toteuttavat sitä myös tällä, yleensä miehiseksi koetulla alueella.

      Itse olen toisaalta pitänytkin huolta vain omasta käyttäytymisestäni, eli ollut kohtelias ja pyrkinyt ottamaan huomioon ko. kulttuurin esittämät vaatimukset yms. Muiden toilailuihin suhtaudun hyväntahtoisen huvittuneesti.

      Jotkut, vähemmistönä olevat, naiset lähtevät hakemaan seikkailua, mutta mielestäni suomalaisia paljon aktiivisempia ovat esim. tanskalaiset ja britit puhumattakaan äitiensä esiliinannaruista irti päässeistä tosi vallattomista italialaisneitokaisista, jotka ovat usein ylettömän päällekäyviä omissa iskupuuhissaan ulkomailla.
      Yleensä nämä seikkailut ovat kuitenkin paljon viattomampia, kuin ulkopuolelta katsoen voisi arvata. - Olen kuunnellut joitain nuorten naisten tarinoita.

      Älä turhaan hermostu, edusta sinä vaan tyylikkäästi suomalaisia ja anna "tyttöjen" huvitella sydämensä halusta. Osaavatpa sitten kotiin palattuaan arvostaa rehellistä suomalaista miestä paremmin.

    • AiteBite

      Voi haista nyt vittu =) Tarinoita voi aina keksii, ja ne varmasti TOIVOVAT että me suomalaiset naisimme levittäisimme heille reisiämme. Aina saa unelmoida =))))

    • hiukka avarakatseisempi

      missähän lähiöpubissa tämä jakelu-keskustelu on käyty..Jos oma muijasi on helppo ei se tarkoita että kaiki on ,kuulosti niin omakohtaiselta kokemukselta tuo naisten jakointo.Ihan tasa-arvon kannalta jos oikeasti joskus satut etelän lomakohteisiin eksymään niin jos omalta tunaroinniltasi ehdit niin seuraappa mitä möhkö suomalaiset miehet harrastavat..helppoja ovat ja rahattomia kun loma on ohi ja espanjan, kreikan, bulgarian ja venäjän sekä viron maksulliset nauravat itsensä kipeiksi..taas tuli jaettua tautia tuliaisiksi ja vietyä dorkan rahat..että sillee.

      • Mensa

        Eihän tuossa viestissä ollut logiikkaa ollenkaan? Eikun sori, naisen logiikkaahan se olikin.


    • vai?

      kun niin ketuttaa? Turha syyttää peiliä jos oma naama on vino.

    • just mee

      no just joo...
      että aikuinen (?) ihminen osaa olla tyhmä!
      mietis vähän... ei suomalaisilla ole sen huonompi kuva etelänmaissa kuin muillakaan mailla. perkele.
      sitäpaitsi jos olet jutellut kännissä parin kreikun kanssa niin ei se tarkoita sitä että kaikki etelängigolot olisivat samaa mieltä.
      ja jos sitä nyt varta vasten haluaa mennä seksilomalle ( joka mielestäni on ihan ok jos on vapaa ja huolehtii kortsusta jne.)ni ei kai sitä sitten pihtailla ;)

      • Hanski67

        Katsoin kerran yhden ohjelman missä Kreikan gigolot nimenomaan puhuivat Suomalaisista naisista,että niiltä varmasti saa.
        Yksi oli ollut kahden 15v tyttöjen kanssa(kaverukset)jotka vielä neitsyitä olivat olleet,et huh huh.
        Siinä naureskelivat,että kuinka suomi neidot ovat tyhmiä,kun luulevat sitä jokskii muuksi,kuin vain seksiksi.
        Eipä siinä mitään,mutta ei kivaa ole meidän muiden suomi naisten puolesta,että gigolot yleistävät että kaikilta naisilta saa.
        Minä kun en paljoo etelän miehistä perusta suomi poika se olla pitää ;)ni kiva,kun ei etelässä rauhassa saa olla sit vaa kysytään miksi sitten tulit tänne lomalle jos he ei kelpaa voi luoja !


      • Reclamaatio
        Hanski67 kirjoitti:

        Katsoin kerran yhden ohjelman missä Kreikan gigolot nimenomaan puhuivat Suomalaisista naisista,että niiltä varmasti saa.
        Yksi oli ollut kahden 15v tyttöjen kanssa(kaverukset)jotka vielä neitsyitä olivat olleet,et huh huh.
        Siinä naureskelivat,että kuinka suomi neidot ovat tyhmiä,kun luulevat sitä jokskii muuksi,kuin vain seksiksi.
        Eipä siinä mitään,mutta ei kivaa ole meidän muiden suomi naisten puolesta,että gigolot yleistävät että kaikilta naisilta saa.
        Minä kun en paljoo etelän miehistä perusta suomi poika se olla pitää ;)ni kiva,kun ei etelässä rauhassa saa olla sit vaa kysytään miksi sitten tulit tänne lomalle jos he ei kelpaa voi luoja !

        Ai, oletko ihan yhden ohjelman nähnyt? Ohooooooo..no, sittenhän voit täällä kertoa millaisia suomalaiset naiset ovat, ihan kokemuksen perustellaa, kun kerran olet yhden ohjelman nähnyt:) Ei voi muuta kuin sääliä:))


      • hunsvotit
        Hanski67 kirjoitti:

        Katsoin kerran yhden ohjelman missä Kreikan gigolot nimenomaan puhuivat Suomalaisista naisista,että niiltä varmasti saa.
        Yksi oli ollut kahden 15v tyttöjen kanssa(kaverukset)jotka vielä neitsyitä olivat olleet,et huh huh.
        Siinä naureskelivat,että kuinka suomi neidot ovat tyhmiä,kun luulevat sitä jokskii muuksi,kuin vain seksiksi.
        Eipä siinä mitään,mutta ei kivaa ole meidän muiden suomi naisten puolesta,että gigolot yleistävät että kaikilta naisilta saa.
        Minä kun en paljoo etelän miehistä perusta suomi poika se olla pitää ;)ni kiva,kun ei etelässä rauhassa saa olla sit vaa kysytään miksi sitten tulit tänne lomalle jos he ei kelpaa voi luoja !

        Eikös 15 vuotias ole Kreikan lainsäädännön mukaan ala-ikäinen?


    • Nimetön

      Eli ämmät on samanlaisia jakorasioita kun me miehetkin vai luulitko jotain muuta.

    • matkaajatyttö Thaimaassa

      kyllä saa hävetä SUOMALAISIA MIEHIÄ, jotka lähtee Thaimaaseen seksin perään. Kyllä ihramahainen suomi ukko on onnellinen, kun saa pariksi viikoksi nuoren ja maksullisen seuralaisen viereensä...ja sitten on erikseen vielä ne suomalaiset, jotka sekaantuu lapsiin!!!!!!!!

      olin Thaimaassa ja kyllä hävetti katsella niitä suomalaisia miehiä. Ne kyllä erottu joukosta heti suomi paitoineen ja ihra vatsoineen.
      Siellä sitten käveltiin kadulla polleena huora kainalossa ja ihmettelen vaan,että kova on rahapula tytöillä kun on pakko suomalaista naida.
      Koomisen näköistä oli, ihan kuin isä ja tytär. nuori kaunis nainen ja iäkäs epäsiisti ukko, joka ei osaa pukeutua!!!!

      • Juupa juu

        "Ne kyllä erottu joukosta heti suomi paitoineen ja ihra vatsoineen."

        Annan sulle 1000 euroa käteen heti, kun näytät mulle kuvan Suomi-paidasta Thaimaassa. Oon käynyt siellä säännöllisesti kohta kymmenen vuoden ajan eikä ole vielä eteen tullut...


      • Hanski67

        Voin vain kuvitella !


      • Mies

        yllättynyt siitä, että mies - ikään ja mahaan katsomatta - ottaa mieluummin nuoren ja kauniin seuralaisen kuin jonkun itsensä näköisen?

        (ei silti, en hyväksy prostituutiota)


    • Mirella

      ...että kyllähän meitä suomityttöjä pidetään helppoina esimerkiksi Espanjassa ja Kreikassa. Mitäpä sitä kieltämään. Eri asia onkin sitten, onko luulolla totuuspohjaa. Samoin suomalaisia miehiä pidetään kaljamahaisina juntteina, jotka eiväy osaa käyttäytyä mm. Ruotsissa ja Virossa. Sikäläiset naiset, joiden kanssa olen jutellut, eivät vilkaisisikaan suomipoikaan päin. Että näin.

      • bla

        " Sikäläiset naiset, joiden kanssa olen jutellut, eivät vilkaisisikaan suomipoikaan päin."

        Olet väärässä. Kyllä Ruotsitypyt pitävät Suomalaisista miehistä, sekä virolaiset. Tarkoitit varmaan rumia miehiä?

        Ei Suomalaisia naisia ainostaan luulla helpoiksi vaan te olette helppoja.


      • naispuolinen minäkin

        Onhan meitä helppoja, ja myös vaikeita. Mutta aivan samanlaisia on muut pohjoismaalaiset, hollantilaiset ja englantilaiset. Minä olen matkustellut pääasiassa Kreikassa ja voin vain kertoa huomioistani naisten käyttäytymisestä siellä.


      • N24

        Totta sun vastauksessa on se, että varmasti huonosta itsetunnosta kärsiviä suomalaisia kanoja pidetääntosi helppoina, kun ne sitä ovatkin. Kaikki uskotaan mitä jätkä lässyttää.

        Sitten taas mitä suomalaisiin miehiin tulee... Itse en ikinä vaihtaisi suomalaista miestä mihinkään paskaa puhuvaan etälän gigoloon. Siellä ne miehet vasta rumia onkin!


      • S.B.
        bla kirjoitti:

        " Sikäläiset naiset, joiden kanssa olen jutellut, eivät vilkaisisikaan suomipoikaan päin."

        Olet väärässä. Kyllä Ruotsitypyt pitävät Suomalaisista miehistä, sekä virolaiset. Tarkoitit varmaan rumia miehiä?

        Ei Suomalaisia naisia ainostaan luulla helpoiksi vaan te olette helppoja.

        Mielenkiintoinen sana tuo helppo.
        Kun nainen "antaa" se on helppo, eiks jeh?!
        Kysymys ei voi olla siitä, että nainen ehkä haluaa seksiä? Ja miksi ei haluaisi etelän poikien kanssa, koska he osaavat naisia kohdella - oli puheet sitten sanahelinää tai ei. Toista se on suomipoika, joka 3 promillen kännis tulee sopertelemaan, että läheks ämmä paneen...
        Seksin perässähän sitä kaikki maailman miehet juoksee ja koska nainen(kin) sattuu olemaan seksuaalinen immeinen, niin miksi ei käyttäisi tilannetta hyväkseen.
        On täysin jokaisen ihmisen - niin miehen kuin naisenkin - oma asia monenko kanssa sekstailee. Jos siis ei ketään teoillaan satuta.
        Niinhän se on vielä täälläkin "tasa-arvon" maassa, että naisille se leima lyödään otsaan. Ja ikävintä asiassa on, että jopa naiset lyö toisilleen leimoja.
        Viimesenä vetona voi sitten haukkua naista läskiksi ja vaikka miksi. Toiset tykkää vaaleasta, toiset tummasta, toiset pyöreästä, toiset laihasta. Pääasia on, että tykkää itsestään!
        Nauttikaa elämästänne ja lomamatkoistanne, halusitte möyhiä paikallisten kanssa tai ette!


      • Haloo!
        N24 kirjoitti:

        Totta sun vastauksessa on se, että varmasti huonosta itsetunnosta kärsiviä suomalaisia kanoja pidetääntosi helppoina, kun ne sitä ovatkin. Kaikki uskotaan mitä jätkä lässyttää.

        Sitten taas mitä suomalaisiin miehiin tulee... Itse en ikinä vaihtaisi suomalaista miestä mihinkään paskaa puhuvaan etälän gigoloon. Siellä ne miehet vasta rumia onkin!

        Herätkää nyt ihmiset taas tähän päivään, toi idiootti mikä alunperin on aloittanut tän aiheen on mitäänsanomaton paska, ei todellakaa ole keskustellut missään asiakkaiden kanssa jotka arvostelevat suomalaisia naisia! Ja tosiaan juttu on niin kuin eräs kirjoitti että turha syyttää peiliä jos naama on vino, hän on joku ikuinen luuseri joka vetää tumppuun kun muuhun ei pysty! Se joka haluaa harrastaa seksiä ulkomaalaisten kanssa niin siitä vaan, en yhtään ihmettele jos mukavat tummat miehet kiinnostaa enemmän kuin paskamahaiset suomalaiset! Siitä saa ainakin hyvän mielen ilman maksamista toisin kuin miehet viilettävät rajan yli huoriin kun muuten ei saa.. Siellä tämä kyseinen tunarikin varmaan käy aina kun mahdollista! Antakaa ihmisten elää vaikka itsellänne ei olisi elämää!!


      • Mirella
        bla kirjoitti:

        " Sikäläiset naiset, joiden kanssa olen jutellut, eivät vilkaisisikaan suomipoikaan päin."

        Olet väärässä. Kyllä Ruotsitypyt pitävät Suomalaisista miehistä, sekä virolaiset. Tarkoitit varmaan rumia miehiä?

        Ei Suomalaisia naisia ainostaan luulla helpoiksi vaan te olette helppoja.

        Minkäs minä sille voin, että ruotsalaiset ja virolaiset ystäväni ovat tätä mieltä suomalaisista miehistä? Älä kuule minua syytä, vaikka taisinkin osua arkaan paikkaan...Ja edelleen, yleinen käsitys taitaa olla, että suomalaiset naiset ovat helppoja. Emme kuitenkaan kaikki ole samanlaisia, kuten ette te miehetkään. Voi ne yleistykset silti myöntää.


      • Suomipoika
        N24 kirjoitti:

        Totta sun vastauksessa on se, että varmasti huonosta itsetunnosta kärsiviä suomalaisia kanoja pidetääntosi helppoina, kun ne sitä ovatkin. Kaikki uskotaan mitä jätkä lässyttää.

        Sitten taas mitä suomalaisiin miehiin tulee... Itse en ikinä vaihtaisi suomalaista miestä mihinkään paskaa puhuvaan etälän gigoloon. Siellä ne miehet vasta rumia onkin!

        "Itse en ikinä vaihtaisi suomalaista miestä mihinkään paskaa puhuvaan etälän gigoloon."

        hyvä, että sentään joillakin naisilla on järkeä päässä.

        "Kaikki uskotaan mitä jätkä lässyttää."

        Sinua voisi jo sanoa naiseksi eikä tytöksi.
        Kaikkea hyvää sinulle Suomineito. ;)


      • N24
        Suomipoika kirjoitti:

        "Itse en ikinä vaihtaisi suomalaista miestä mihinkään paskaa puhuvaan etälän gigoloon."

        hyvä, että sentään joillakin naisilla on järkeä päässä.

        "Kaikki uskotaan mitä jätkä lässyttää."

        Sinua voisi jo sanoa naiseksi eikä tytöksi.
        Kaikkea hyvää sinulle Suomineito. ;)

        Kiitos! Kerrankin joku kommentoi täällä jotain positiivistakin! ;o) Näin mä todellakin asiasta ajattelen. Mulla ei tietty ulkolaisista miehistä ole juuri minkäänlaista kokemustakaan, mitä vähän on se on huonoa. Mulla ainakin on maailman ihanin SUOMALAINEN mies, jota en kehenkään vaihtais!

        Mä inhoan sydämeni pohjasta tyhjää paskan jauhantaa, kuten rakkaudentunnustuksia parin päivän tuntemisen jälkeen. Mun itsetuntoni ei ole niin huono, että sellaista tarvitsisin kuulla, jotta pystyisin arvostamaan itseäni. Suomalainen mies on sellainen, että se tarkoittaa mitä se sanoo, kuten itsekin teen. Ja kyllä se osaa myös olla hellä ja ihana. Ja ennen kaikkea AITO!

        Tietty tää mene vähän yleistämiseksi, mutta älkää nyt naiset ihmeessä haukkuko suomalaisia miehiä lyttyyn! Katsokaa joskus pinnan alle ja lakatkaa olemasta niin hemmetin pinnallisia!


      • Hanski67
        bla kirjoitti:

        " Sikäläiset naiset, joiden kanssa olen jutellut, eivät vilkaisisikaan suomipoikaan päin."

        Olet väärässä. Kyllä Ruotsitypyt pitävät Suomalaisista miehistä, sekä virolaiset. Tarkoitit varmaan rumia miehiä?

        Ei Suomalaisia naisia ainostaan luulla helpoiksi vaan te olette helppoja.

        Ja te miehetkö ette sitten ole helppoja ???
        Sama asia.


      • typpi
        Mirella kirjoitti:

        Minkäs minä sille voin, että ruotsalaiset ja virolaiset ystäväni ovat tätä mieltä suomalaisista miehistä? Älä kuule minua syytä, vaikka taisinkin osua arkaan paikkaan...Ja edelleen, yleinen käsitys taitaa olla, että suomalaiset naiset ovat helppoja. Emme kuitenkaan kaikki ole samanlaisia, kuten ette te miehetkään. Voi ne yleistykset silti myöntää.

        No miksi suomalaiset naiset ovat helppoja suhteessa muun maalaisiin. Kun ne ovat juntteja jotka pääsevät suhteellisen myöhällä iällä matkustelemaan kaukaisesta Suomesta. Sitten nämä lipeväkieliset, työtävieroksuvat etelänmiehet näyttävät oikein tosi miehiltä eikä blondi pohjolasta tajua, että se oli jo ties kuinka mones suomitypy samalla viikolla. Lisäksi läski ämmä, jonka perään ei suomessa kukaan vilkaisekaan, tulee etelässä huomioiduksi ensimmäistä kertaa. Katsele vaan Suomessa minkänäköisiä on ne akat, jotka raahaa näitä mustahipiäisiä ärhenteleviä ja naista nöyryyttäviä etelän miehiä perässä. Usein ne on juuri näitä seinäruusuja.


      • hahaaa
        typpi kirjoitti:

        No miksi suomalaiset naiset ovat helppoja suhteessa muun maalaisiin. Kun ne ovat juntteja jotka pääsevät suhteellisen myöhällä iällä matkustelemaan kaukaisesta Suomesta. Sitten nämä lipeväkieliset, työtävieroksuvat etelänmiehet näyttävät oikein tosi miehiltä eikä blondi pohjolasta tajua, että se oli jo ties kuinka mones suomitypy samalla viikolla. Lisäksi läski ämmä, jonka perään ei suomessa kukaan vilkaisekaan, tulee etelässä huomioiduksi ensimmäistä kertaa. Katsele vaan Suomessa minkänäköisiä on ne akat, jotka raahaa näitä mustahipiäisiä ärhenteleviä ja naista nöyryyttäviä etelän miehiä perässä. Usein ne on juuri näitä seinäruusuja.

        No miksi suomalaiset miehet ovat helppoja suhteessa muun maalaisiin. Kun ne ovat juntteja jotka pääsevät suhteellisen myöhällä iällä matkustelemaan kaukaisesta Suomesta.

        Sitten nämä lipeväkieliset, huorahtavat etelän naiset näyttävät oikein tosi naisilta eikä blondi pohjolasta tajua, että se oli jo ties kuinka mones suomiäijä samalla viikolla. Lisäksi läski äijä, jonka perään ei suomessa kukaan vilkaisekaan, tulee etelässä huomioiduksi ensimmäistä kertaa.

        Katsele vaan Suomessa minkänäköisiä on ne äijät, jotka raahaa näitä mustahipiäisiä ärhenteleviä ja miehiä rahastavia etelän naisia perässä. Usein ne on juuri näitä seinäruusuja.


    • ihmettelijä

      Ootko itse rectumin puolelle kääntynyt tässä asiassa?? Miksi ne miehet menee Thaimaaseen ja Venäjälle? Millä nimellä näitä miespuolisia horoja kutsutaan? Kunkuiksiko? Tasa-arvoa, tasa-arvoa!

      • horon nimitys

        >>Millä nimellä näitä miespuolisia horoja kutsutaan?


      • Hanski67
        horon nimitys kirjoitti:

        >>Millä nimellä näitä miespuolisia horoja kutsutaan?

        PUKKI :) :) :) !


      • härkähoro
        horon nimitys kirjoitti:

        >>Millä nimellä näitä miespuolisia horoja kutsutaan?

        mä oon ainakin kulinaristi härkä ,kun hoikat naiset vain kelpaa


    • Karoliina

      No enpä nyt oikeen tiedä......ehkä meissä kaikissa asuu pieni lutka:)
      Miehet on helppoja jos jonkun haluaa kaataa,se onnistuu aivan 120%,mutta ulkomaaneläviin EN koske,ne kierrän kaukaa,,,jäk!!!!!

    • ihan tavallinen nainen

      Eihän tämmösiä juttuja kirjoittele kuin parikymppiset jätkät, jotka eivät tiedä vielä mitään seksistä, vain sen mitä isot pojat ovat kertoneet.

      Toinen ryhmä kirjoittelijoita ovat 50:t äijät, jonka muijat on heivanneet ne ulos niiden kypsymättömyyden ja vastuuntunnottomuuden takia.

      Kivalta se sinustakin varmaan tuntuisi kun äitiäsi tai tytärtäsi (jos nyt tuommoinen on mitään lasta aikaiseksi edes saanutkaan, mutta onhan sinulla äiti)nimitettäisiin horoksi - perseenjakelijaksi (isältäsikö muuten olet oppinut?) itseasiassa niinhän sinä juuri teetkin.

    • miehet!!!

      Oon työni puolesta joutunut keskustelemaan eri kulttuurien ja maiden edustajien kanssa ja JOKA IKINEN kerta keskustelu kääntyy (pienessä humalassa useimmiten) siihen, kuinka nämä ulkomaanvieraat kertoo, miten suomalaiset miehet on ostavat käsittämättömän paljon seksiä.

      Eräätkin Aasian, taisi olla Thaimaan, edustajat kertoivat avoimesti (joukossa oli muita miehiä) siitä, miten heidän turistikohteissaan kulkee tarinaa siitä, että naiset oikein vartavasten tulee norkoilemaan hotelleille yms. ihan vain siksi, että ei tarvii eväänsä heilauttaa kun suomiäijä on jo kainalossa hihittelemässä ja setelitukkoa ojentamassa. (seurueen miehet eivät osanneet muuta kuin hihittää lisää). Ei perkele! Tämäkö on suomalaisen turistimiehen koko kuva??? Arvatkaa kerran, hävettääkö keskustella enempää noitten asiakkaiden kanssa kun joutuu yrittää puolustella kansalaisiamme.

      En kestä kuulla enää yhtäkään kommenttia siitä, miten seksiä ostanut suomiäijä on naama muikeana jakanu rahojaan pitkin Thaimaan ja Venäjän huorakortteleita.
      HÄVETKÄÄ ÄIJÄT!!!

      • Yleistäjä

        Suomalaiset miehet sentään maksavat tavarasta. Naiset panettavat itseään ilmaiseksi, mutta kutsuvat sitä lomaromanssiksi :D


      • luuseri
        Yleistäjä kirjoitti:

        Suomalaiset miehet sentään maksavat tavarasta. Naiset panettavat itseään ilmaiseksi, mutta kutsuvat sitä lomaromanssiksi :D

        Eikö se ole tyhmä joka maksaa, kun ilmaiseksikin voi saada? Kyllä täytyy olla joko helvetin ruma tai luuseri mies jos ei saa p....a maksamatta.


      • nainen
        luuseri kirjoitti:

        Eikö se ole tyhmä joka maksaa, kun ilmaiseksikin voi saada? Kyllä täytyy olla joko helvetin ruma tai luuseri mies jos ei saa p....a maksamatta.

        Hah naulan kantaan!


      • kyllä
        nainen kirjoitti:

        Hah naulan kantaan!

        seksiähän nyt saa aina, mutta se, että pitää tyytyä turkkilaiseen, on kohtuullisen noloa :) eihän sitä kehitysmaata hyväksytä edes EU:hun :D

        sinne vaan tytöt!


      • noloa?
        kyllä kirjoitti:

        seksiähän nyt saa aina, mutta se, että pitää tyytyä turkkilaiseen, on kohtuullisen noloa :) eihän sitä kehitysmaata hyväksytä edes EU:hun :D

        sinne vaan tytöt!

        Seksiähän nyt saa aina, mutta se, että pitää maksaa siitä että saa naida Thaimaalaisen tai Venäläisen kanssa, on kohtuullisen noloa :) nehän on ihan köyhiä kehitysmaita :D

        sinne vaan pojat!


    • Nainen

      Mitä se muita haitta jos suominainen saa helppoa seksiä ja vielä suht komeilta miehiltä. Oikeen jonottavat hotellinnurkilla, mikä flaksi.
      Seksiähän se vaan on.

    • Nainen

      Nainen joka haluaa seksiä ei tietääkeseni ole homo vaan normaali ihminen. Pitäisi olla muille aivan saman miten hän himonsa tyydyttää jos ei loukkaa sillä muita ja kyseessä on kaksi aikuista ihmistä. En kyllä ymmärrä tuota horo hommaa. Ongelma on mielestäni kirjoittajan puolella jos hän ei kestä sitä että nainen hakee iloja kauempaa jos ei läheltä saa.
      Eikä kannata sekoitta muiden kultturien mielipiteitä naisena olemisesta. Meillä on meidän kultturi ja tässä kulttuurissa tietääksini naisen seksuaaliviettiä pidetään normaalina asiana.
      Joissain kulttureissa toki pidetään naista jolle seksi on osa elämää epäsopivana yksilönä, mutta kannattako suomalaisen naisen rueta mittiin mitä muissa kulttureissa hänestä ajatellaan. Taitaa todellakin olla aika saman mitä lähi-idässä suomalaisen tai yleensä eurooppalaisen naisen seksielämästä ajatellaan. Sitä jää kuule moni nainen ilman seksiä jos muiden mielipiteille elää.
      Sehän on sitten taas sängyssä olevan toisen osapuolen tai ulkopuolisten käsitys jo he kokevat naruttaneensa naisen nussittavaksi. Hah. Meitä naisia saa luulla naruuttavansa. Miehet joutuu usein maksaan näistä palveluista.
      Mistäs muuten itse seksisi hommaat?
      Tuo että sinua hävettää, johtuu kyllä just tästä hullusta vanhanaikaisesta suomihäpeästä. Kun muut on niin hyviä.
      Ei sitten tullut mieleen ettei nää ahdasmieliset kulttuurit jossa naista alistetaan ja miehet hyppää suomalaisissa naisissa ovat aika erikoisia eivätkä tunne tarvetta selitellä kellekään elämäänsä. Aika erikoinen kulttuuri. Ei kyllä todellakaan kiinnostas olla sellaisen miehen vaimo sellaisessa maassa. Tää suominaisen kohtalo on paljon mukavampi.

    • tähtisiina

      Tunnistin tässä kyllä suomalaisen naisen - nainen siis puhuu nyt. Totta on, että jotkut tuntuvat lämpenevän vain tummille etelän pojille ja suomalaista miestä haukutaan, katsotaan kieroon jne..

      Mutta yleistämään ei kuitenkaan kannata ryhtyä.. Luulen, että suurin osa suomalaisista naisista arvostaa kuitenkin suomalaista miestä. Nämä etelän poikien perässä juoksevat vain ovat pitäneet kovaa meteliä asiasta..

      Itse vain nauran etelän poikien tyhjille puheille, vierelläni on suomalainen mies ja ehkä tulee aina olemaankin :)

      • LaraGorgeous

        hihi


    • huhuhuhuh

      Nimimerkki jo kertoo kaiken....."työni puolesta".
      Työtön luuseri provoilija jaksaa valittaa kun ei saa itse suomalaiselta naiselta.

      • poseidonin sauva

        Ei ehkä kaikki ole totta mutta kyllä sinä itse voit kysellä kreikkalaisilta. Toisaalta kehutaan mutta toisaalta haukutaan. Ihmekkös tuo jos Suomessa on nykyisin niin paljon näitä kreikkalaisia. Ei varmaan talouskriisi auta yhtään asiaa.

        Toisaalta aikuiset ihmisethän itse päättävät mitä elämällään tekevät olivatpa he sitten kreikkalaisia tai suomalaisia.


    • höh.....

      Eipä kyllä tulisi mieleenkikään alkaa työmatkoilla ruotia isäntäväen seksitapoja olivatpa ne sitten minkälaisia hyvänsä. Ei vaikuta oikein hyvältä ja kohteliaalta käytökseltä. Onneksi ei ole eikä tule olemaankaan sellaista työtä jossa joutuisi moisiin tilanteisiin. En varmaan osaisi rupatella eri maiden kansalaisten edesottamuksista sopivan humoristisesti.

    • asian valoisa puoli

      Parempi Kreikan kuin Somalian.

    • Korkea taso täällä?

      mm. ruotsalaiset, tanskalaiset, saksalaiset, eglantilaiset, venäläiset ja virolaiset naiset ovat niin pidättyväisiä seksin suhteen. Ja Afrikassa ja Aasiassahan ei tunnetusti lisäännytä lainkaan.

    • !!!

      Tänä viikonlopun iltiksessä oli suvaitsevaispillu tehnyt myönteisen artikkelin kolmesta egyptiläisen testipatjasta. Kun katsoo suomalaisten naisten suvaitsemisprosenttia, niin kumma kun tauteja riittää vaikka muillekin jakaa. Siellä läskivosu ottaa joka rakoon yhden viinin jälkeen!!

      • Äiskänohje

        Voi voi pientä....!!!! Syöppäs kiltisti puuros että kasvat myös henkisesti!!!!


    • häppea

      suomalainen nainen on häpeäksi ulkomailla. Lihavia lorttoja tai tyhmiä kanoja. Tiedän,olen opas.

      • kook+++

        ja minkähän alan


    • eimitäänuutta

      Samanlaista white trash-meininkiä se on ollut 70-luvulta lähtien...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe