Elikkäs olen 7-luokkalainen tyttö jolla on 40lps:sää, niin tuli mieleen että onks ne noloja tän ikäsenä?
Lps, onko noloja 7luokkalaisilla?
9
236
Vastaukset
- 7luokkalainen
On miun mielest
- 7luokkalainen
On se mun mielestä
- 7luokkalainen
On se mun mielestä
- 7luokkalainen
On se mun mielestä
- 6luokkalainen
ei must
- Huoh
Miks ois...
- ei_tarvi_hävetä
Ei... Kaikki saa keräillä mitä haluaa. Etkö ole nähnyt youtubessa kun 15 vuotiailla on lps:siä ja leikkivät niillä :)
- 25v
Noloa on vain jos luovut niistä sen takia että se olisi noloa. :) Leiki niin kauan kuin kiinnostaa - pidä mahdollisesti senkin jälkeen. Ovat varmasti hauskoja katseltavia myöhemmälläkin iällä.
Jos oikein nolottaa, niin voit vaikka sanoa että keräilet niitä nostalgiamielessä. - Lps-fani
Ei oo ainakaan mun mielest. Meen kasille ja mulla on n. 65 LPS:sää. Ja kyl mä niillä joskus leikinkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557