Olen hankkimassa hiiriä lähitulevaisuudessa. Päätin ostaa muovilaatikon jonka muokkaan hiirille sopivaksi. Laatikko on läpinäkyvä ja koko on 50x39x26cm 32l. Montako hiirulaista tänne mahtuisi? Olisiki jollai ohjetta miten laittaisin rautaverkkoa että ilma kiertäisi?:)
modattu laatikko
3
126
Vastaukset
- Sedä
Mä en kyllä hankkisi rehellisesti sanoen noin pieneen ja etenkään matalaan yhtään hiirtä, etenkään hiirien rakastamisen nimissä. Löytyy tietysti paljon ihmisiä joiden mielestä tuo on ihan tarpeeksi iso vaikka minkä kokoisella laumalle. Mun mielestä lemmikkilauman kanssa iso terra on mielekäs siinä mielessä että siihen saa sitten viriteltyä virikettä ihan kunnolla. Mut niin, mulla on 40cm korkea terra, jonka kanssa tuntuu että just saa laitettua kaivaeltavaks purua ja kiipeilyvirikkeitä samalla kertaa.
- Hiiristi
Toivottavasti et ottanu hiiriä. Laatikon pitää olla korkea, jotta sinne mahtuu 20cm purua ja paljon kiipeiltävää
- noeinytsentään
No huh huh mitä ylilyöntiä. Hiiret eivät todellakaan tarvitse 20cm puruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999