Englannin syventävät kurssit

iytgiytviygvtyvygiyivyg

Onko kirjotuksia ajatellen enkun syventävät ns. pakko käydä? onko niitten käyminen välttämätöntä hyviä arvosanoja ajatellen, vai onko muulla opiskelulla enemmän merkitystä? itestä ainakin tuntuu että ne on hyviä enkussa jotka käyttää sitä paljon vapaa-ajalla.

en ehkä ehdi ottaa niitä kaikkia kursseja, mutta ajattelin ainakin ena7 ottaa. puhekurssi ei varmaan oo ihan niin välttämätön kirjotuksia ajatellen, toki muuten hyödyllinen.?

4

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikannata

Englannin syventävistä kursseista ei ole juurikaan hyötyä kirjoituksissa. Jotkut saattavat väittää niitä jopa välttämättömiksi, mutta asia ei todellakaan ole niin. Tuo ENA7 ansaitsee oikein erikoismaininnan turhuudestaan. Kehotan sinua käymään nuo kurssit, jos ja vain jos sinulla on vaikeuksia saada 75 kurssia kasaan.

• dggfmsdh

Opitko englantia tv:stä, internetistä, peleistä ynnä muualta ja käytätkö sitä vapaa-ajallasi hanakasti? Onko englanti sinulle helppoa ja opitko sitä helposti koulunkin ulkopuolella?

Minä en oikein voi sinun kysymykseesi vastata, koska asia riippuu paljolti ihan sinusta itsestäsi. Tee niin kuin sinusta itsestä parhaalta tuntuu. Jos sinusta tuntuu, että olet oppinut paljon englannin kursseilla, mutta sinulla ei ehkä tule vapaa-ajalla paljoa kuunneltua, luettua tai puhuttua englantia, niin opiskele ihmeessä kaikki kurssit. Jos sinusta taas tuntuu, että opit ja olet oppinut englantia paljon vapaa-ajalla, niin sitten sinulle ei ehkä ole niistä kursseista hyötyä.

Joka tapauksessa vapaa-ajalla kannattaa pyrkiä lukemaan ja kuuntelemaan ja käyttämään englantia.

Puhekurssista ei liene kovin paljon suoranaista hyötyä kirjoituksia ajatellen. Toki siinä sanasto kertaantuu ja kieltä tulee käytetyksi.

• xxxxxxxxx

Yo-koe laaditaan pakollisten ja syventävien kurssien oppimäärien perusteella.

• enkus

Syventäviä kursseja ei ole pakko käydä. Voisit tutustua vanhoihin enkun yo-kokeisiin ja katsoa, tuntuuko helpolta.

Jos et muuten paljon harrasta englantia, syventävät kurssit auttavat varmasti paremmille arvosanoille. Puhumistahan ei yo-kokeessa testata, joten keskustelukurssin voi mielestäni jättää pois, ellei se sitten muuten kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60