mihin toi on edes tarkoitettu? kaupassakin näkyi tollaista luontaistuotehyllyllä, mut ei mitään käyttötarkoitusta.
Havupuuuute juoma
6
267
Vastaukset
- Tehokastaon
Voit ihan itse valita mihin vaivaan haluat sen auttavan.
- Virtaaa
Niihin pulloihin ei saa enää lain mukaan kirjata mihin vaivaan se auttaa... Mutta havupuu-uutejuoma on täynnä antioksidantteja eli se auttaa kaikkeen, missä on ns. hiljainen tulehdus tai ihan tulehdus tai myös syöpään. Moni käyttää saamaan lisää virtaa, toiset syöpähoitojen tukena ja jotkut autoimmuunitauteihin kuten suolistotulehduksiin.
- Anonyymi
Ei ole antioksidantti likikään täynnä.
Tutkimus kiistatta osoittaa, että jos on syöpä, syöpäsolut siitä saa ruokaa.
Kannattaa käydä hepan yliopiston sivuilla
- nuortanilaa
Auttaa niinkuin kaikki muutkin lääkkeet, jos uskoo. Juu, minäkin nivelkipuihin sitä hörppäilin ja auttoihan tuo. Kalliiksi tuli ostaa niin itse keittelin nuoren männyn nilasta ja kuoresta. Keittelin tunnin verran, että ihmeaineet sieltä liukenivat. Pari vuotta oon keitelly sillon tällön. Aina on kuivattuja kuoria paperipussissa odottelemassa.
Kyllä se auttaa valmistajan ja myyjän rahatilannetta, ihan niinku muutkin luontaistuotteet.
- Rahatilanne
Jos luontaistuotteet auttavat myyjän rahatilannetta, tutkimustesi mukaan, niin eikö niillä "oikeilla" tuotteilla ole sitä vaikutusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816