menkat meni ohiko?

Ihmeissää

Oon 14 w valkovuotoo tullu 5vuotta eikä mulla oo ollu ikinä kuukautisia.
Tällä viikol tuli 4pv semmost tosi outoo vaaleenpunaruskeeta vuotoo ja tuli siinä pohdittuu et onks nää ny menkat? ei tullu päiväs ku ihan vähä ja ku mulla on semonen ihmeellinen vessapaperi viritys valkovuodon takii ain alushousuis nii ei menny nekää sit siin pilalle. Nyt se ihmevuoto loppu ja jäi ihmetyttää et oliks ne menkat vai vaa tosi outoo valkovuotoo?

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3184565

      Eiköhän ne ole menkat alkamassa. Nyt viimeistään kannattaa varautua siihen, että alkavat kunnolla ihan mikä päivä tahansa.

      Alushousut eivät mene pilalle, jos niihin joku tahra tulee. Sitä varten on pesukone.

      • ihmeissää

        nii no lähinnä meinasin et niihin ei tullu mitään edes vaikeasti pestävää tahraa. Mutta kiitos tästä :)


    • joo-oo

      Oi kiitti kun kirjotit, oon myös 14 ja valkovuotoo tullut pari vuotta, nykyään aika epämäärästä, ruskeaakin. Eli menkkoja ootellessa :\
      I know how you feel ;(

    • sinkku_blondi

      Ite oon 11 ja niiku valkovuoto alko 9v ja menkat 10v iha kauheet mun mielest et alkaa näi nuorel

      • ihmeissää

        Oih ei käy kyl kateeks... sain onneks elää menkattomana näinki vanhaks...... vaik olis se pari(kyt)vuottaki pärjänny ilma..


    • Varauduetalkaakoht

      Itselläni tulee aina ennen menkkoja n.1pv 'outoa' valkovuotoa. Aluksi vain vähän rusehtavaa, siitä sitten punertuu ja muuttuu kunnon menkoiksi.

      • ega

        Eli ihan normaalia valkovuotoa, johon sekoittuu vähän kuukautisverta.


    • 12vuotias

      Menkat on ihan perseestä! Oo ilonen jos sul alkaa ne vast nyt! Mulla alko valkovuoto 8 vuotiaana ja 12 vuotiaana menkat.... oon nyt kestänyt niitä vaan 8 kuukautta, mut oon jo niiiin kyllästynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe