menkat meni ohiko?

Ihmeissää

Oon 14 w valkovuotoo tullu 5vuotta eikä mulla oo ollu ikinä kuukautisia.
Tällä viikol tuli 4pv semmost tosi outoo vaaleenpunaruskeeta vuotoo ja tuli siinä pohdittuu et onks nää ny menkat? ei tullu päiväs ku ihan vähä ja ku mulla on semonen ihmeellinen vessapaperi viritys valkovuodon takii ain alushousuis nii ei menny nekää sit siin pilalle. Nyt se ihmevuoto loppu ja jäi ihmetyttää et oliks ne menkat vai vaa tosi outoo valkovuotoo?

8

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3184565

Eiköhän ne ole menkat alkamassa. Nyt viimeistään kannattaa varautua siihen, että alkavat kunnolla ihan mikä päivä tahansa.

Alushousut eivät mene pilalle, jos niihin joku tahra tulee. Sitä varten on pesukone.

• ihmeissää

nii no lähinnä meinasin et niihin ei tullu mitään edes vaikeasti pestävää tahraa. Mutta kiitos tästä :)

• joo-oo

Oi kiitti kun kirjotit, oon myös 14 ja valkovuotoo tullut pari vuotta, nykyään aika epämäärästä, ruskeaakin. Eli menkkoja ootellessa :\
      I know how you feel ;(

• sinkku_blondi

Ite oon 11 ja niiku valkovuoto alko 9v ja menkat 10v iha kauheet mun mielest et alkaa näi nuorel

• ihmeissää

Oih ei käy kyl kateeks... sain onneks elää menkattomana näinki vanhaks...... vaik olis se pari(kyt)vuottaki pärjänny ilma..

• Varauduetalkaakoht

Itselläni tulee aina ennen menkkoja n.1pv 'outoa' valkovuotoa. Aluksi vain vähän rusehtavaa, siitä sitten punertuu ja muuttuu kunnon menkoiksi.

• ega

Eli ihan normaalia valkovuotoa, johon sekoittuu vähän kuukautisverta.

• 12vuotias

Menkat on ihan perseestä! Oo ilonen jos sul alkaa ne vast nyt! Mulla alko valkovuoto 8 vuotiaana ja 12 vuotiaana menkat.... oon nyt kestänyt niitä vaan 8 kuukautta, mut oon jo niiiin kyllästynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      803
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      773
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      650
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      213
      588
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      543
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      526
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      506
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe