Oon 14 w valkovuotoo tullu 5vuotta eikä mulla oo ollu ikinä kuukautisia.
Tällä viikol tuli 4pv semmost tosi outoo vaaleenpunaruskeeta vuotoo ja tuli siinä pohdittuu et onks nää ny menkat? ei tullu päiväs ku ihan vähä ja ku mulla on semonen ihmeellinen vessapaperi viritys valkovuodon takii ain alushousuis nii ei menny nekää sit siin pilalle. Nyt se ihmevuoto loppu ja jäi ihmetyttää et oliks ne menkat vai vaa tosi outoo valkovuotoo?
menkat meni ohiko?
8
195
Vastaukset
- 3184565
Eiköhän ne ole menkat alkamassa. Nyt viimeistään kannattaa varautua siihen, että alkavat kunnolla ihan mikä päivä tahansa.
Alushousut eivät mene pilalle, jos niihin joku tahra tulee. Sitä varten on pesukone.- ihmeissää
nii no lähinnä meinasin et niihin ei tullu mitään edes vaikeasti pestävää tahraa. Mutta kiitos tästä :)
- joo-oo
Oi kiitti kun kirjotit, oon myös 14 ja valkovuotoo tullut pari vuotta, nykyään aika epämäärästä, ruskeaakin. Eli menkkoja ootellessa :\
I know how you feel ;( - sinkku_blondi
Ite oon 11 ja niiku valkovuoto alko 9v ja menkat 10v iha kauheet mun mielest et alkaa näi nuorel
- ihmeissää
Oih ei käy kyl kateeks... sain onneks elää menkattomana näinki vanhaks...... vaik olis se pari(kyt)vuottaki pärjänny ilma..
- Varauduetalkaakoht
Itselläni tulee aina ennen menkkoja n.1pv 'outoa' valkovuotoa. Aluksi vain vähän rusehtavaa, siitä sitten punertuu ja muuttuu kunnon menkoiksi.
- ega
Eli ihan normaalia valkovuotoa, johon sekoittuu vähän kuukautisverta.
- 12vuotias
Menkat on ihan perseestä! Oo ilonen jos sul alkaa ne vast nyt! Mulla alko valkovuoto 8 vuotiaana ja 12 vuotiaana menkat.... oon nyt kestänyt niitä vaan 8 kuukautta, mut oon jo niiiin kyllästynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772551Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651824SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis291666- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis561532- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731268Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli751068Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059