First Alanya

OskariErkkari

Sain loistava palvelua viime viikolla tästä firmasta ostaessani asuntoa Alanyasta.
Ystävällinen myyjä järjesteli asian niin, että vain puolet kauppahinnasta maksettiin välittäjän tilille ja vasta kun kaikki selvää, niin loput. Reilua. Suosittelen.

20

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lysander

      Me saatiin maksaa kolmessa erässä, maksuaika oli joustava ja viimeinen erä maksettiin, kun saatiin Tapu. Kaikki toimi erinomaisesti. Eikä hyvä palvelu loppunut kaupanteon jälkeen. Monet käytännön asiat hoituvat edelleen heidän kauttaan.

      • OskariErkkari

        Unohtui vielä kertoa, että välittäjä tarjoutui ottamaan tapun omiin nimiinsä. Näin jatkossa kaikki käytännön asiat hoituvat sutjakasti ja vastikettakaan ei tarvitse maksaa kuin kahden vuoden päästä. Tosin maksoin välittäjän vastiketilille 5 vuotta ennakkoon, niin itse ei tarvitse kuin löhöillä altaalla vetelehtien.
        Elämä on kyllä helppoa ja mukavaa, kun osaa junailla asiat itselle vaivattomiksi.


      • oskari-ilman-erkkaria
        OskariErkkari kirjoitti:

        Unohtui vielä kertoa, että välittäjä tarjoutui ottamaan tapun omiin nimiinsä. Näin jatkossa kaikki käytännön asiat hoituvat sutjakasti ja vastikettakaan ei tarvitse maksaa kuin kahden vuoden päästä. Tosin maksoin välittäjän vastiketilille 5 vuotta ennakkoon, niin itse ei tarvitse kuin löhöillä altaalla vetelehtien.
        Elämä on kyllä helppoa ja mukavaa, kun osaa junailla asiat itselle vaivattomiksi.

        5 vuotta ennakkoon? Ei kukaan voi olla niin tyhmä!


      • hth9182
        oskari-ilman-erkkaria kirjoitti:

        5 vuotta ennakkoon? Ei kukaan voi olla niin tyhmä!

        se oli sarkasmia, tapun haltija on omistaja oikeasti, eli siinä vinoiltiin idiooteille.

        meidän osake ei ole tuolta ostettu, oli aika monivaiheinen rekisteröintiprosessi mutta kaikki sinänsä meni ihan hyvin ja sovitusti.


    • reklaami

      kiitos hyvästä mainostamisesta

      • Kargicak

        Hehe, nämä turkkilaisten sissimarkkinoinnit on parhaita :)
        Tämä juna meni jo 15 vuotta sitten Suomessa. Tiedoksi vaan teille juomankaatajille ja matonmyyjille.


    • alaniatar

      Toimiikohan vangittu Suomen johtava Turkki-asiantuntija konsulttina myös tälle firmalle?

    • PyhäsalmenKatja

      Omistaja aivan ihana. Meille tarjoutui vuokraamaan asuntoamme ilman välityspalkkiota. Vuokratkin kulkee kätevästi heidän kauttaan, niin ei tule edes valuuttakursseista tappiota. Odottelemme vuoden lopulla ensimmäistä tilitystä vuokristamme kolmeen vuoteen. Pitäisi tulla yli 40000 euroa. Jihhhhhaaaaaaaa.......

    • ilmaista

      Jaa-a, näin loistavaa palvelua, myisiköhän vallan ilmaiseksi meidän sakille asunnon? Kun noin höveli ja reilu kerran on, loistavaa asiakaspalveluahan sekin olisi. Voisimme vastineeksi ilmoitella kaikilla mahdollisilla palstoilla First Alanyan erinomaisuudesta :D

    • Juhaniiii

      Annoin tälle firmalle juuri 6 huoneistoa vuokrattavaksi ja hallinnoitavaksi. Oman tilinsä kautta hoitavat hienosti hommaa.
      3 huoneistoa laitoin myyntiin. Asioiden mutkattoman hoidon edellytys oli tapun siirto johtajan nimiin.
      Näin tehtiin. Helppoa. Jäi hyvä ja luotettava kuva toiminnasta.

      • vitsivits

        Minäpä omistan 8 asuntoa. Luksusasuntoja siis. Kannattaisiko tämä firma laittaa raatamaan persu ruvella niiden kauppaamisessa? Mutkattomasti pitääkin mennä ja ilmaiseksi pitäisi hoitaa. Siirretään vaikka ensiksi kaikki hienot asunnot jonkun muut nimiin. Veroja ja maksuja vältellen toivoo


    • villaalaniassa

      Lähetin tuonne 100.000€. Lupasivat huippuvillsn parhaalta paikalta aivan neten rannasta. On kokemusta, kauanko menee jun saan käyttööni? Joka tapauksessa tulevaan sesonkiin lupasivat. hihhhhiiii, bantsaiiiiiii.Täältä tullaan Alanya ja aivan ikionaan huvilaan, hahhhhaahaaaa. Köyhiä vituttaa lisää, prrrrrrrrrjahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............

    • kerrojotainuutta

      Minä olen kuullut paljon negatiivista kyseisestä firmasta!
      ja tuo nyt on ihan normaali käytäntö että loppusummaa ei makseta ennen kuin saa tapun, yksikään firma ja myyntitapahtuma ei vaadi kauppasummaa kokonaan ennen kuin kaupat on tehty, itse myös maksoin loput vasta kun tapu omissa nimissä ja jo ennen sitä asunto olisi ollut valmistumisen jälkeen käytössäni, mutta tästä kyseisestä firmasta en itse kyllä olisi asuntoa ostanut.

      • qddfqef

        aikuisten oikeasti ne rahat on pankin sulkutilillä ennen kuin kauppa on loppuun saatettu, ei siirretä kenenkään välittäjän tai myyjän tilille


    • Ikkunastanäkyy

      Kysytäänpä vuoden kuluttua oletko vielä yhtä tyytyväinen ostamiisi asuntoihin ja palveluihin ko firmasta, joilla on toimittamattomia tapuja ainakin 6 kappaletta. Lueppa vanha ketju First Alanyasta ja heidän kepposistaan.
      Jos tämä firma olisi niin vakaa kuin annat kuvaa niin miksi se on joutunut muuttamaan kaksi kertaa parhaalta paraatipaikalta ensin läheltä Cimrinin toimistoa ja sitten Finansbankin yläkerrasta? Lisäksi olen törmännyt henkilöihin, jotka ovat olleet töissä First Alanyassa eivätkä ole saaneet palkkojaan ja vakuutuksia.
      Samoin tämä toimittamattomat taput ja laittomalta alueelta myydyt tontit ovat tietenkin näköharhaa?

      • OskariErkkari

        Silkkaa kademieltä, kun toisilla pyyhkii hyvin. Ja taas köyhiä vituttaa aina vain lisää ja lisää.
        Jiihhaaaaaaaaaaaa..................


    • shabalaa

      OskariErkkari se jaksaa mainostaa toimintaansa.Eli sama huijaus bisnes jatkuu edelleen.Joskus haaveilin asunnon ostosta Alanyasta mutta Oskarin kaltaisten tyyppien takia se haave nyt toistaiseksi kuopattu.Luotettavaa kiinteistökauppiasta odotellen.

      • kämppänimun

        Asuntoalanya, toimii terveisin tyytyväinen ostaja


    • dothemath

      Hahaa! First Alanya täällä markkinoi kun rahaa ja osaamista ei muuhun löydy

      Ei kun kaupoille, kaikki! xD

    • huijari_koijari

      on ihan perus huijarifirma, ihan normi turkin kusetus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe