Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaaleahiuksinen poika

amin

hei onko tytöjen mielestä vaan tumma hiuksiset komeita, kelvataanko me blondit pojat kellekkään:D en oikeen tiiä tykkääkö tytöt ollenkaan blondeista

28

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • littlegirlbigworld

      Itte tykkään enemmän tummahiuksisista, sillä oon itse puoliksi espanjalainen joten saattaisi näyttää hueman hassulta kulkea ihan blondin kanssa, mutta enemmän se luonne kuitenkin merkkaa :)

    • jamiemarie

      Miun 'täydellinen mies' olis tummahiuksinen, mutta ei ne vaaleetkaan ihan kamalia ole... luonne on se juttu loppujen lopuks

    • eijuma

      Nyt oli kyllä harvinaisen typerä kysymys

    • Tyttö96

      Mielestäni ulkonäöltään ihanteellinen jätkä on tummahiuksinen, mutta koska olen pitkässä parisuhteessa vaaleahiuksisen kanssa, voin sanoa ettei jollakin niin pinnallisella asialla kuin hiustenvärillä ole mitään väliä kun luonne loksahtaa. Pidän omaa blondiani aivan täydellisenä olentona.

    • thenobody

      Ite kiinnitän enemmän huomiota hiustyyliin kuin väriin :)

      • ihuub

        oon ite tumma hiuksine poika ja haluisn vaalet hiukset ;)


    • 15tyty

      Ei mulle hiusten värillä ole mitään väliä. Jos joku asia hiuksista vaikuttas nii se mitä niille hiuksille on tehny eli hiustyyli.

    • jgkio

      Ah blondit pojat on just håt

    • tyttös

      Blondi tai brune, jos on komee nii sitte on ;)
      Värillä ei oo niinkään välii, luonnollinen lähes AINA paras <3

    • giltsi13v

      Jos panet mua perrseesee nii kaikki OK. Mut ei pillluun ko mulla ei oo ehkäsyä.

      • UYGUGG

        13? WHAT THE HELL??!


    • TheSexyOne

      Blondit on ihania!!!!!!!!! Ei saa värjätä ruskeiksi ku kaikilla on :DD

    • luonne_pääasia

      Eipä sillä ole väliä, molemman hiuksiset on yhtä nättejä.

    • PRINTSCREEN

      Kellekkään sillä ei ole paljon paskaakaan väliä, vaikka monea kiehtoo nykyään se niin romantisoitu bad boys -asenne/ulkonäkö pojalla. Kaikkki ihmiset ovat erilaisia, koskaan ei voi tietää mikä ketäkin kiinnostaa, tai kuka mistäkin pitää. Tuskin mikään juttu kuitenkaan koskaan hiusten väriin loppuisi.

    • Blondirakas

      Blondit on ihaniaa<3

    • Tyttö15v

      Mun ihanne ois just blondi o.o <3 tuntuu jotenki olevan harvassa

    • MC015

      täällä on yks blondi jos kiinnostaa. kik ois MC015

    • kinuskikakku

      Siis ihan et ei välii et onks vaalee vai tumma tukka kuha vaa on niinku ylipäätään komee ja mukava ja luotettava ja tollee.

    • Blondihooot

      Blondieilla on isommat kyrvät :) <3

    • yooyo

      Ei sil oo välii. Jotkut tummahiuksoset on typerii tai rumii ja jotkut vaaleehiuksiset. Tärkeintä on luonne ja et on muuten komee kuten on jo sanottu. Ja itekku on blondi nii yleensä näytän tyhmält tummatukkasten kaa

    • blondilove

      Blondit ehdomasti parhaita<3
      Ookko hyvännäkönen noin niinku kokonaisuutena? ;)

    • eioovälii

      No en itse varsinaisesti pidä tärkeimpänä pojan hiusten väriä, siis vaaleatkin ovat ihan ok, mutta eniten kuitenkin pidän tummahiuksisista (ruskeat tai mustat), ja muutenkin muunmaalaisista kuin suomalaisista... Itse olen kuitenkin täysin suomalaistaustainen.

    • molemmat

      Blondi, brunetti, blondi, bruetti... I CAN'T CHOOSE!! ; D

    • leidi14

      mä oon nyt ihastunut jo pari kertaa blondeihin en mä tiiä mikä niissä viehättää mutta ne on vaan söpööjä

    • Fhlcböuduöb

      Valkoset pitkät hiukset on hot :)

    • Anonyymi

      blondit on komeita.

    • Anonyymi

      Mielestäni blondit on just parhaita.

    • Entä jos ei oo hiuksia?
      Mulla on tummanvaaleat, vähän semmoiset viljan väriset mutta tummemmat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe