Hei,
Aloittelija kysyy tällaista varmaan tyhmää kysymystä, mutta parempi olla pieni hetki hölmö, kuin loppuelämä tietämätön.
Eli pitäisi saata kappaleiden kulmiin 30° ja 30° ja toiseen palaan 30° ja 53° viisteet.
Kun, palat liitetään yhteen tulisi toiselle puolelle 60° ura ja toiselle 83° ura. Urien syvyys n. 5mm.
Millä ja miten nuo viisteet voisi toteuttaa? Jotenkin höyläämällä tai jyrsimellä?
Kyseisestä palikasta tulisi eräänlainen raakahöyläysjigi.
Kiitos.
Viisteen teko tiettyyn astekulmaan
avuton78
2
1105
Vastaukset 2
- Sahattuon
Sirkkelillä, siis oikealla sellaisella, ns tarkistussahalla.
- Avuton78
Eli tämä kaikille käsityötunneilta tuttu sirkkeli ilmeisesti?
Tuo ei jostain syystä tullut itselle ollenkaan mieleen vaikka mietin jo, että omalla jiirisahalla tuon saisi helposti, jos vain työstöpituus riittäisi.
Tarvitsee käydä jollain koululla esim. sahaamassa nuo.
Suuret kiitokset vastaajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459