Onko lissuu?

AmppuXD

Mikä on muka teije mielest lissuu?Monet väittää et se on tyylist kii.Se ei oo mun mielest vaa asenteest.Jos se olis tyylist nii si mäki olisi lissu ku käytä hupparii,legginssei,conversei ja tollasii.Mut joo seki kuuluu lissuutee et vetää kännit ja polttaa mut sekä ei pelkästää tee lissuu.Ei mikää meikkaaminenkaa tee lissuu ku ite oon 11v ja käytän meikkii.Ja käytän nutturaa ja meikkivoiteit ja mul on hirvee laatikollinen meikkii ja hiustuotteite.Te vitu urpot jokka väitätte et se on kiinni tyylist nii tunkekaa sinne tyhmää päähänne et se on kii luonteest.Koska ei oo oo puhekielestäkää ku itekki usei sanon:''Lol'' ''XD'' ''OMG'' ja tollasii:DD.ja en tykkää ku mua haukutaa ton perusteel lissuks:C

7

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL_XD_OMG

      Oot lissu! Ei 11v mitään meikkii tarvi! Ja puhut niinkö peruslissut.

    • 2Rad2BeSad

      Lissun tuntomerkkejä:
      - Kånken
      - peplumpaidat
      - Cubuksen velourit koulussa
      - Nike Airmax:it
      - kolmen raidan collarit
      - Michael Kors
      - Tangle Teezer
      - liian paljon puuteria meikin päällä
      - Paakkuripset
      - Ei mitään huomiotaherättävää yleensä päällä
      - Babylips
      - EOS
      - Dr. Beats kuulokkeet
      - Turkin lomalta ostettu Vuittonkopio
      - talvitakit, joissa karvareunus
      - Halpisruotsalaiskauppojen korut
      - Carlings
      - mi-pac reput
      - suoristetut hiukset
      - tai pitkät ja kiharretut
      - keskiarvo koulussa noin 8
      - Iphone
      - Valkoiset Conssit
      - kullan tai hopean sävyiset rannekellot
      - löysät, murretun väriset neulepaidat
      - korkeavyötäröiset farkut
      - Ugg- kengät
      - musiikkimaku Spotify:n top 10 listaa sekä ikuista amerikkapoppia ja EDM-musaa


      ^ kuinka monta kohtaa oikein?
      0-5 et ole lissu
      5-8 olet jonkin verran pissis
      8-12 olet lissu
      12 tai enemmän: olet pissismin kuningatar, ja suosittelen Psykiatrista hoitoa.

      • youarestupid

        Mulla oli noist neljä


    • 4878

      Sä oot säälittävä. Pikkulapsi meikkaa ja laittaa Suomi24:n sivuille kysymyksen lissujen tunnistamisesta. Mieti nyt itteäs.

    • poikaa

      Itsellä lissu kuva päässäni on kauniisti meikkaava tyttö kenellä on upea naisellinen tyyli eli ei todellakaan missään huppareissa tai consseissa kulje mitkä sopii pojille paremmin ja oman makuno mukaan niin joutuu kyllä etsimällä oikein etisä jos oikein lissu tyttöä suomesta haluaa etsiä sillä usein suomalaisten tyyli on aika perus massa vaatetusta valitettavasti eli minusta et ole lissu lainkaan joten älä huoli sen suhteen kun kerran et sitä halua olla :)

    • Enolelissu

      Lissun tekee se että käyttäytyy koko ajan sillee ihku daa ja yrittää koko ajan olla täydellinen ja usein siihen liittyy pukeutuminen ja meikkaus

    • OON_LISSU

      Lissu on lissu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe