Oman viestin poisto;

Oman viestin poistoon ei ole työkalua. Varmaan muistilistalla on kyllä työjärjestyksessä.

yst. t. Jari

20

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zägädää

      Miksi sinun pitää kirjoittaa sellaisia viestejä, joita sinun pitää myöhemmin poistaa? Eikö sinun olisi parempi ennen lähetä/vastaa -klikkausta miettiä, että sanoisitko saman toiselle ihan kasvotusten? Hillitse siis omaa vastausintoasi, niin et täytä sivua sellaisilla viesteillä, mitä sinulla olisi tarve myöhemmin poistaa.

      • Hei, Osalistun aktiivisesti sivujen kehittämiseen välittömillä vaikutusmahdollisuuksilla yläpiyäjän suuntaan koska siellä otetaan vastaan AO asiaa.

        Olet varmaan imenyt tissiä vielä kun minä olen täällä jo ollut aktiivinen keskustelija.

        Yst. T. Jari


      • zägädää
        jarinhotelli kirjoitti:

        Hei, Osalistun aktiivisesti sivujen kehittämiseen välittömillä vaikutusmahdollisuuksilla yläpiyäjän suuntaan koska siellä otetaan vastaan AO asiaa.

        Olet varmaan imenyt tissiä vielä kun minä olen täällä jo ollut aktiivinen keskustelija.

        Yst. T. Jari

        Haha..!! Oppisit edes kiihkossasi kirjoittamaan oikein. Sulla on siis elämää vain netissä. Mielummin mä keskitynkin tissien imutteluun ja pilden nuolemiseen ja naimiseen, kuin istuskelen 24/7 netissä kuten sinä teet.


      • space

        Yep, zägadää on oikeassa, asiasta on valistettu jo 90-luvulta lähtien, ei pidä kirjoitella sellaisia, minkä takana ei pysty seisomaan.


    • Ihan kiva uuditus tuokin... Ja "hauska" juttu lisäksi se että itse poistetut viestit pompsahti esiin kaikille vuosienkin takaa...

      • Hei-

        Minä kirjoitin takavuosina monenlaista tekstiä, sellaistakin paljon missä ei ole täydellistä kielenkäyttöä vaan on turhan rahvaanomaista. Olen kuitenkin aina pitänyt sen rajan joka paikkaan minne olen kirjoittanut kansalaisten tavallista arkikieltä että se ei kohdistu sisällöltään vastaanottajaan henkilökohtaisella tavalla.

        Kärsin itse niin paljon ihmisten laittomasta kielenkäytöstä.
        Ikää alkaa kertymään ja olen nuoruuteni 1970-1980 lukujen rumia temppujani unohtanut kokonaan 20 vuoden ajaksi itse. En halua että kun viimeisetkin nuoruuden sekoilut ovat vähintään 26 vuoden takana, että sellaisia kaivellaan mm. hienojen helmojen naittajaisissa tänään. Ei ole laillista loukata kymmeniä vuosia vanhoilla asioilla. Säädösmassaa ja tapahtumafaktaa pitää olla aina yhtä aikaa voimassa jos on olevaisia asioita olemassa.
        Jos säädösmassaa ja tapahtumafaktaa ei ole yhtä aikaa voimassa ei ole olevaisena mitään mistä voisi syyttää taikka käyttää ihmisen vahingoittamisen kunnian loukkaamisen tarkoituksiin. Kunniasta ei ole sinänsä kyse, vaan että ihminen kärsii aina laittomasta kielenkäytöstä ja siksi sellainen on aina Suomessa kriminalisoitu jossa rikollisillakin on oikeutensa tietenkin.
        - Kukaan ei tee nuoruuden sekoilujaan harkiten ja minunkin kymmeniä vuosia vanhat nuoruustemput liittyvät neuroleptien ja alkoholin yhteiskäytön aikaan. Kahteenkymmeneen vuoteen ei ole mitään olemassa olevaa yli 26 vuoden takaisista nuoruuden sekoiluista.
        Mutta kukaan ei ole vammautunut, ei haudassa eikä menettänyt miljoonien työuraa eikä muutakaan taloudellista vahinkoa, vaan ovat pirteitä, pulskia ja potria 45-90 vuotiaita tänään joilla työurat ja parisuhdeasiat kunnossa ja olen tästä onnellinen sen mitä onnellinen olen asiayhteydessä. Yhdellä miehellä oli esim. toisin kun murrosikäistä poikaa löi aikanaan niin pahasti että poika viettää sairaalahoidossa loppuelämänsä.
        Joku voi löytää itsensä sairaalasta, joku hautaankin mennyt jonkun sekoilun taikka teon vuoksi. Pitää minunkin taas unohtaa itsekin nuoruuden päivien vaikeat ajat.

        > Minusta vanhojen viestien esilletulo oli minulle ihan kiva asia, kun sain rahvaanomaista kielenkäyttöä sisältävät viestini poistetuksi.

        Nykyisin pidän parempaa huolta siitä ilmaisutavasta mitä kirjoitan.


        Ystävällisin terveisin
        Jari


    • Heippa Jari,

      Oman viestin poisto tulee varmasti jossain vaiheessa mahdolliseksi, ainakin osalle käyttäjistä. Muistutanpa kehitystiimiä, että tämän tärkeellisyyttä voisi korostaa. On nimittäin aika tärkeä ominaisuus meille ylläpidossa. :)

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • miksi.miksi.miksi.miksi

        Miksi jo aikoinaan poistetut viestit ovat takaisin näkyvissä????


      • miksi.miksi.miksi.miksi kirjoitti:

        Miksi jo aikoinaan poistetut viestit ovat takaisin näkyvissä????

        Koska nykyinen järjestelmä ei tue käyttäjien poistamia viestejä :)


      • sekasotku
        pankkiautomaatti kirjoitti:

        Koska nykyinen järjestelmä ei tue käyttäjien poistamia viestejä :)

        Tämä uusi solokkusoppa ei näytä tukevan yhtään mittään!!!


      • sekasotku kirjoitti:

        Tämä uusi solokkusoppa ei näytä tukevan yhtään mittään!!!

        Onhan täällä myös reilusti hyviä uudistuksia


      • Kiitos.

        Koettakaa huolehtia myös että kun avaa viestin mihin on vastattu että se avautuu selkeästi, ja näkee hiukan sitä keskusteluketjua mihin viestiin on tullut vastaus.

        Minulla on monta rautaa tulessa -opiskelenkin ja voi olla että en kaikkea muista mitä olen viestittänyt, että jos tulee minulta toistoa niin ei jää aina muistin päälle. Yritän muistaa että olen viestien poistosta kirjoittanut polemiikkia.


        yst. t. Jari


      • eivaanlöydy

        Yli puoli vuotta menny eikä oo näkyny vieläkään vai..?


      • Hei!

        Ei ole kaikkea mahdollista näkynyt mitä foorumin remontissa on työlistalla. Ei löydy enää työlistaakaan.

        Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija


      • solinax

        Kyllä vanhat viestit joutaisivat täältä pois, jos viestit alkavat olla 10v vanhoja, kysynkin kenelle niillä on merkitystä.

        Samoin omien viestien poistaminen, ennen ne sai pois nyt ei. Minusta tässä menette taaksepäin. Minä ainakin itse haluaisin huolehtia niiden viestien poiston kun kirjoitan jotain, kaikki ei tarvitse olla aina näkyvissa- Minulla on rekattu nikki ettei jää se poisto siitä kiinni.


      • kunhan.mainokset.pyörisi

        Jo reilu vuosi kulunut lupauksesta. Yhä puuttuu oman viestin poistomahdollisuus. Toki myös oman viestin korjaaminen, editointi pitäisi olla jotta saa pikkuiset typot korjattua.

        Ongelma poiston kanssa vain näyttää olevan suuri koskapa koko foorumi ei tunne sellaista käsitettä kuin poistettu viesti. Vuosia sitten poistetut viestit ovat ilmestyneet takaisin. Tarkoitan kirjoittajan poistamia.
        Lisäksi jopa ylläpidon poistamat viestit näkyvät haussa. Mikäänhän ei toimi niinkuin pitäisi. Kannattaisi rakentaa ensin toimiva ennekuin se kiireellä otetaan käyttöön


      • kunhan.mainokset.pyörisi kirjoitti:

        Jo reilu vuosi kulunut lupauksesta. Yhä puuttuu oman viestin poistomahdollisuus. Toki myös oman viestin korjaaminen, editointi pitäisi olla jotta saa pikkuiset typot korjattua.

        Ongelma poiston kanssa vain näyttää olevan suuri koskapa koko foorumi ei tunne sellaista käsitettä kuin poistettu viesti. Vuosia sitten poistetut viestit ovat ilmestyneet takaisin. Tarkoitan kirjoittajan poistamia.
        Lisäksi jopa ylläpidon poistamat viestit näkyvät haussa. Mikäänhän ei toimi niinkuin pitäisi. Kannattaisi rakentaa ensin toimiva ennekuin se kiireellä otetaan käyttöön

        Hei!

        En sen kummemmin pääse viestien poistoon.

        Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija


      • Melkoista.lässytystä
        jarinhotelli kirjoitti:

        Hei!

        En sen kummemmin pääse viestien poistoon.

        Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija

        Olen lukenut viestejäsi. Ei ihme, että haluat poistella niitä.


      • Melkoista.lässytystä kirjoitti:

        Olen lukenut viestejäsi. Ei ihme, että haluat poistella niitä.

        Hep-


        Jospa kyse on Sinusta, sillä joku pitää kirjaa kaikesta mitä olen kirjoittanut viimeisen 15 vuoden aikana, ja putkauttaa vuosikausia vanhoja viestiketjujani jostakin muistiinpanoistaan yhtäkkiä esiin.

        Oppikaa siitä mitä kirjoitin täällä tänään pitkän neuvon!

        Minä en pidä yhdistystoimissa itseälläni esimiehiä, en vuokralaisen asemassa, enkä eläkeläisenä. Olen opetanut tänään kokonaisen rimpsun tärkiää.

        Oppikaa se, olen opettanut tarpeeksi tärkiää. Minulla muutakin tekemistä.


        Siunauksia
        Jari Laurila
        keskustelija


    • Anonyymi

      "Oman viestin poisto tulee varmasti jossain vaiheessa mahdolliseksi"

      Seitsemisen vuotta kulunut eikä mitään tässäkään saatu aikaiseksi. Tosi surkeaa esitystä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe