tämä päivitysversio on aivan selvästi kiireellä tehty. Käykää katsomassa näitä sivuja.
jos tavoite on vähentää kävijöitä keskustelupalstoilla, niin uskon että tavoite saavutetaan.
mm. http://keskustelu.suomi24.fi/t/13402091
lukekaa palautetta ja kehittäkää
1
54
Vastaukset
- häärämö
Joo, ja eikö voisi siirtää tuota kenttää ylemmäs, miin että se olisi vasemmanreunan palkkirivin tasalla, tyhmä muotoilu, kehys jäänyt liian pieneksi, vai tarkoituksella laitettu. Syntymä-ajan kysely pöljää, s novellit palstalla. Miksi pitää ihmisen kertoa oma syntymäaikansa, jos kuitenkin on yli 18. Olisiko toisenlainen varmistus parempi. Sitten peukut puuttuu. Lisäksi jutuissa käyneiden kävijälaskuri puuttuu. Tekstien väliin tulee turhia enter merkkejä, vaikka et niitä sinne itse laittaisikaan. Ulkoasullisesti hyvä, mutta pientä loppusilausta vailla. Lisäksi linkkien perästä puuttuu turvallisuus merkintä. Onko linkki turvallinen vaiko ei. LUKEKAA YLLÄPITO OIKEASTI NÄITÄ VIESTEJÄ.!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138