"Suvaitsevaisuus" on rasismia parhaillaan

FilosofiESaarinen

Ennen kuin tässä aloitan, täytyy pitää pieni johdatteleva puhelu. Ensinnäkin sosialinen konstruktio, joka päättää esim miehen ja naisen paikan, voi demokratian älykääpiöiden voimin muuttaa muotoaan vaikka miksi. Sellaisekseksi jona yksilöt sen haluavat tietyin ominaisuuksin ollakseen valmiina myymään itsensä joukko-libido hengen nimeen. Nimeen jolla ei ole mitään älyä tahi sen yksilöillä omia mielipiteitä. Yksilö sitoutuu näin varsinaiseen idiotismiin omin älyin kustannuksin (joka ei ole ollekaan omin päin paha tai ristiriitainen).

Olin saanut negaationi homoihin varauksella, joka oli syntynyt ensikoulun päivinä "homottelujen" voimin. Vieras sana ilman tarkoitusperiä. Huom! Lesbous ei sanana ole ollenkaan paha eikä se seksuaalilibidon kontaktein niin pahalta näytäkkään. Olen eri mieltä näiden konstruktioiden, sosialismin kaikkivoipauden kanssa.

Huom. myös että olen mm. herra Sigmund Freudia lukemalla alkanut ymmärtämään psykologian rakenteet ja hyväksymään ne joita jaksa itse fundeerata odottaen rakenteellisen ideani torjumista, joihin vaikuttavat mm. karisma ja oman ihanne egon puute, joka toisella on. torjumaan... Luo siinä sitten käsite itse kokonaisuudesta ja ymmärrä muita, jos et saa edes omasi viimeisintä palaa kasaan,

Miksi pitäisi ynnätä jotain sosialisen top-listan (Mutta kun nää on kivoja, olet rasisti jos olet eri mieltä, (olemalla osa meitä olet oikeassa)) myötäilijä? Jos olisin heitä, tuskin olisin elänyt päivääkään.

Ei ole ihme että myös ei-homot viiltävät ranteensa auki, koska huolet pyörivät pienessä, narsistisessa piirissä joka kerää itsellensä "suvaitsevaisen" selfie-imagon. Muille ei jääkkään muuta vaihtoehtoa kuin kysyä itseltään "Olenko hullu?". no ehkä kuihdun täältä muita pois häiritsemästä. Tämä on ikävää ja sangen huolestuttavaa.

Ja kyllä olen miettinyt oman viettimys-energiani tämän vuoden puolella Freudin johtamana, Olen vaan tullut siihen johtopäätökseen että naiselle jolle sisäiseni narsismini menetän (ja tämä ailahtaminen on koettu käytännössäkin, muttei tunnustetu), on rakkautta. Jos se narsismi hakee johdattelun mukaan itseään takaisin, voisi oletta että avioerot on aliarvostettu ja parasta kokonaisuudessaan.

Ja rakkaus on naisten ja muiden sivaripaskahousujen hommaa... Ällöttävää!

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylläpit

Olen sanonut sulle jo parikin kertaa, että hakeudu nyt hoitoon. Kehoitan vielä kerran hakeutumaan hoitoon, sillä hoitoa sä tarvitset!

• filosofiESaarinen

Onko hulluksi tuleminen sama kuin tulla osakseen anti-normeja? Onko omin päin ajattelu sama kuin "avun huuto"? Jos tämä joukkopsykologia tässä maassa on sitä, mitä mielistellen jotain demaria tai häneen rakentuvaa libidoa, joka on meillä valitettavan ikuinen" nähtävyys" , syylistyn mielelläni sen jälkeen omiin ratkaisuihini ja ne ratkaisut eivät löydy mistään "viisasten" kirjasta, vaan rautakaupan naruosastolta ilman turhia viisauksia,

• Ylläpit0

Rautakaupan naruosastolta löytyy paljonkin viisauksia eri asia on löytääkö ne.

• Menkää nauruosastolle ennemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe