Annetaan hyvään kotiin kaksi kollikissa ja yksi narttukissa. Kaikki kissat 7-vuotiaita ja ihmisrakkaita. Tykkäävät olla sylissä. Kissat terveitä ja rokotettuja. Tyttökissa mustavalkoinen ja kollikissat valkoinen ja mustavalkoinen. Ovat olleet sisäkissoina ja sisäsiistejä. Kyselyt maililla [email protected] annetaan myös kani joka on 2-vuotias nimeltään raija.häkki mukaan.väri vaaleanruskea ja kiltti. Pikainen nouto.
Kolme kissaa ja kani
lemmikit
2
<50
Vastaukset
- miuhuu
Nuo kun alkaa sikiämään niin on kissoja paikat puolillaan. =)
- kisu25
Kannattaa laitta ilmoitus netin muihinkin osoitteisiin esim tori.fi eläin osioon. Vielä vaikka kuvien kera niin varmasti löytyy kissoille sekä kanille uudet kodit. Itse olen etsinyt monille tuttujeni eläimille uudet hyvät kodit sitä kautta ja uusi koti löytynyt yhdessä päivässä..kunhan jaksaa sen verran panostaa että ilmoituksen tekee..eikä se maksa mitään ei rahaa eikä vaivaakaan kuin muutaman hassun minuutin. Kuva auttaa monesti myös, ihmisiä kiinnostumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770