haluaisin hakukentän keskusteluihin - ilman että haut näkyvät muille käyttäjille!
muuten olen tyytyväinen =)
hakukenttä keskusteluihin
3
219
Vastaukset
Heippa,
Haku on hyvin korkealla prioriteetilla työlistallamme. Eli tahi saamme lastentaudit karsittua uudesta palvelusta, niin pääsemme oikeiden uudistusten kimppuun. :)
Terveisin,
Elina
Suomi24- piiloviesti
Ei millään, pankkiautomaatti. Laskutehtävä ja vuosia vanhojen ketjujen häiriköintinostojen esto ovat niitä uudistuksia jotka on saatu jo toteutettua.
- Anonyymi
On kovasti sinnikkäitä lastentauteja:
"Haku on hyvin korkealla prioriteetilla työlistallamme. Eli tahi saamme lastentaudit karsittua uudesta palvelusta, niin pääsemme oikeiden uudistusten kimppuun. :)"
Koska ensimmäinen lastentauti mahtaa olla voitettuna? Vielä mitään ei ole tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763