vietnam kesäkuussa

Neuvoton

Mulla on vain lomaa kesäaikaan. Onko mitään järkeä matkustaa Vietnamiin kesäkuun puolen välin jälkeen pariksi viikoksi? Ajattelin lähinnä säätä. Ja sitä lähinnä, että sataako koko ajan ja kamat homeessa vai onko jollain kokemusta. Lisäksi ymmärräsin , että sihen aikaan etelässä ja pohjoisessa on sateisempaa kuin keskimaassa?
vinkkejä pliis?

3

626

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luksusasuntosaigonissa

Itse olen Saigonista kotoisin. Pahimmat sateet ovat heinä-elokuussa. Kuitenkin vain tunnin parin kestää. Sitten taas kaikki jatkuu normaalisti.

No hätää. Sieltä saat hyviä ostoksia, jos haluat loistoasumista, niin laita s-postia tähän. Saat kaikki muut vinkit kaupan päälle.

Toki on hyvä ottaa huomioon ilmastonmuutos. Viime kesäkuussa naapurimme kohtasi todella sateisia päiviä kesäkuussa, mikä oli ihan poikkeus!

• PäiviäLasketaan

Oletko eläkkeellä vai töissä siellä? Miten hyvin on kieli hallinnassa? Olen itse siirtymässä eläkkeelle ja tarkoitus olisi muuttaa Saigoniin tänä vuonna. Talo on rakenteilla.

• sinnevaan

Omalla reissulla kesäkuussa Saigonissa satoi kuukauden aikana noin 6 päivänä viikossa. Osana päivistä sade alkoi noin klo 14 ja päättyi tuntia tai kahta myöhemmin, mutta joinain päivinä sade jatkui myöhään yöhön saakka.
      Ilmastoidussa hotellissa ei kamojen homehtumisesta tarvitse murehtia, sadekuuron kastelemat vaatteet olivat seuraavana päivänä kuivia, reppureissaaja luukuista en tiedä.
      Se mikä ihmetytti oli Saigonin sähköjärjestelmän erinomainen ukkosen sieto. Sähkövedot näyttävät siellä kaikkialla naapurin Tranin tekemiltä, mutta kovatkaan ukkoset eivät näyttäneet sähkönsyöttöä pahemmin pätkivän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      90
      1443
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1002
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      743
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      45
      477
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      125
      466
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      31
      434
    Aihe