Hainan saaresta ois kiva kuulla kokemuksia. Matkakohde hakusessa ja yksi vaihtoehto ois Hainanin saari. Onko kellään kertoa kokemuksia ?
Mikä on paras kohde majoittua, mikä hintataso, onko rannat siistejä, onko vesi puhdasta ?
Kertokaa kaikkea mahdollista jos kokemuksia.
Olen ajatellut seutua Yalongbay/Sanya.
Kokemuksia Hainan saaresta ?
2
397
Vastaukset
- 189
Seurustelin aikoinani Kiinalaisen kanssa. Olen käynyt Hainanin Sanialla ja en pitänyt. Ruoka oli kauheata ja kaikki Kiinalaiset pitivät minua ryssänä. Ranta suht siisti kun Kiinalaiset ei ota pahemmin aurinkoa. Tosin kusevat illalla suoraan rantahiekkaan. Ryssiä ja ryssäläisien ravintoloita oli jokapuolella. hainanin pohjoisosassa oleva Hainanin kaupunki oli kuin suoraan kauhuelokuvasta.
Meluisa, saateinen ja talot rapakunnossa. - apinaonhyvää
Sinnehän olen ollut jo pitkään menossa, Shanghai ja Peking oli kivoja paikkoja örveltää, kiinalaiset ei sylje lasiin ja ruoka on hyvää ja naisseuraa riittää .Taksit halpoja hotellit samoin .Ollaan ystävällisiä mutta ihmisarvosta ei tehdä suurta numeroa. Sania tuntuu just mun paikalta jos tulee sikailtua niin slobo tai svedu kansalaisuudeksi.Milloin kävit , oliko sulla vanhakin apina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195