Tunisiassa asuvat suomalaiset?

oliivipuu

Olen vuosikausia miettinyt muuttoa Tunisiaan. Tunisialainen mies plus lapsia löytyy. Osaan jonkin verran arabiaa. Mutta onko mitään toivoa päästä siellä töihin? Miehelleni löytyisi kyllä hyvä työpaikka tuttujen kautta mutta entä minä. Ovatko kaikki Tunisiassa asuvat suomalaiset kotiäitejä ikuisesti?

6

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunisiaan

Itse olen myös luultavasti muuttamassa väliaikaisesti Tunisiaan kesällä, ja mietin samaa. Onko mitään mahdollisuuksia saada töitä englannin/ranskan/ruotsin kielen taidoilla? Matkaoppaaksi ehkä?

Muutenkin olisi mukava tutustua tunisian suomalaisiin, jos nyt kaikki menee hyvin ja muuttamaan pääsen. Ihan käytännön asioissakin olisi mukava saada apua. :)

• sousseen

Täällä myös yksi kesällä Sousseen muuttaja. Mukava olisi tietää muita suomalaisia, jotka siellä päin asuvat. :) Seura rannalla tai teekupposen äärellä ei olisi pahitteeksi. Olen nuori nainen siis..

• tunnis

Asuuko tunisiassa vielä suomalaisia? minkälainen turvallisuustilanne siellä on tällä hetkellä. mietinnässä reissu kesäkuussa 2018 Tunis ympäristöön, mutta mietityttää tuo turvallisuustilanne.

• Sousse

Olen naimisissa Tunisialaisen miehen kanssa ja on suunnitelmissa että minä muuttaisin jossain vaiheessa Sousseen. Haluaisin tutustua Soussessa asuviin Suomalaisiin naisiin. Mieheni asuu nyt parisen vuotta Suomessa, mutta vietämmä lomat Soussessa. Minulle voi laittaa sähköpostiosoitteen, niin otan yhteyttä.

• outoa2

Hei! Jos haluat yhteydenottoja niin yleensä henkilö ilmoittaa omat yhteystietonsa.....?

• Suomionperseestä

Mä oon Tunisiassa just lomalla. On niin kiva paikka, että harkitsen myös arabian kursseja ja muuttoa tänne. Tosin, en kyllä suomalaisiin erityisemmin halua tutustua. Pääsisi vain pois paskasääntösuomesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe