Nettiyhteys Fuengirolassa

Simatuu

Olen menossa keväällä Fuengirolaan kuukaudeksi. Vuokra-asunnossa ei ole nettiyhteyttä. Onko kokekemuksia kenelläkään kertoa mikälainen yhteys kannattaisi hankkia ja hintakin tietysti olisi hyvä tietää. Ibad on millä voisin skypeillä, selailla netissä ja parhaassa tapauksessa katsoa tv kaistan kautta ohjelmia.
Kiitos asiallisista vastauksista!

14

3315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasrrrko

Minä olen muuttamassa kärsämäkeen ensi kesänä, luultavasti sinne vois ottaa mokkulan vai mitä mieltä olette.

• Simatuu

Pyysin asiallisia vastauksia! Kaikenlaista vastaajaa on!??

• varoituksensananen

Ota mistä muualta tahansa, mutta älä ota siitä suomalaisten pyörittämästä puhelinkaupasta centro finlandiassa ( MiMobile) . Myyvät aivan käsittämätöntä kusetusta johon saat ostaa 50 eurolla saldoa ja mikään ei silti toimi. Välillä taas 50 euroa häviää saldosta minuutin puhelussa. Kun koitat selvittää , mitään ei tapahdu ja sitten pitääkin jo osata espanjaa .En tiedä mitä huijausta on mutta kiitti mulle ja muutamalle muulle riitti . Neljässä kuukaudessa 250 euroa tuonne kannoin ja kerran toimi netti puoli päivää ja loput rahat hävis taivaan tuuliin

• ärjylä

olen edellisen kommentoijan kanssa ko.centrofinlandian nettivälittäjästä samaa mjeltä,sahaavat silmään törkeästi !

• ehdottaja-

Jos täältä ei löydy vastausta, niin kannattaa varmaan kokeilla myös matkailupalstalta. Ammattimatkaajilla on varmasti tieto tästäkin.

• Simatuu

Kiitos asiallisesta vastauksesta!

• PPAP2

ainakin Soneran kumppani Epsanjassa lienee edelleen Yoigo, jonka kautta netin käyttö maksaa semmoisen 2,99 jöröä / 50Mb joka puolestaan on muistaakseni jonkinlainen päiväkatto tiedonsiirrolle. datakaton jälkeen ostellaan lisäpaketteja samaa 2,99 jörön hintaan. jotensakin noin, tarkemmin voi kysellä operaatoreilta.

• PPAP2

siis 50 Mt !

• lazzo18

ainakin Masmovil tarjoaa 1 Gt internettiä/kuukausi 5 eurolla

• lazzo18

ja Movistar 7 €/kk ja siihen sisältyy myös puheaikaa, mulla oli sellainen lokakuussa ennenkuin sain kiinteän valokuituyhteyden. Voin suositella

• mobiiliparas
        lazzo18 kirjoitti:

ja Movistar 7 €/kk ja siihen sisältyy myös puheaikaa, mulla oli sellainen lokakuussa ennenkuin sain kiinteän valokuituyhteyden. Voin suositella

misket jatkanut sen movistarin käyttöä? hirveää tuhalsuta tuolainen valokuitu

• Lelu_vs_kiinteä
        mobiiliparas kirjoitti:

misket jatkanut sen movistarin käyttöä? hirveää tuhalsuta tuolainen valokuitu

Kiinteä yhteys hakkaa nopeudellaan ja toimintavarmuudellaan mobiilipelleilyt 100-0. Ei tulisi mieleenkään pelleillä mobiililelujen kanssa kuin tilapäisesti ja liikkuessani.

• Movie

Kaikissa kahviloissa on WLAN (WIFI) kaikki antavat salasanan ja ei maksa mitään.
      Ainoastaan Suomalaiset pyrkivät maximoimaan hinta tasonsa.
      Mulla oli movistarin mokkula ja maksoi 20€/kk ja rajaton liikenne.

• Prepaid_lyhytaikaiseen

http://www.prepaidgsm.net/en/spain.php

Kunkin operaattorin tiedosta kohdasta "Prepaid offer:" löytyy tiedot datahinnoittelusta, osalla on aika kohtuuhintaisia datapaketteja. Kuukauden oleiluun tuskin kannattaa tilata mitään sopimusliittymää.

Tuolta löytyy aika kattavasti eri maiden prepaid-liittymien tiedot http://www.prepaidgsm.net/en/operators.php mutta kannattaa varmistaa paikanpäällä hinnoittelu, muutosten päivittyminen tuolle sivustolle voi maasta riippuen kestää päiviä-viikkoja-muutaman kuukauden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5499
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4347
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2594
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1121
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    8. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      823
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      799
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe