5 v toitsumme on pärskinyt pitkin syksyä aina ulos mentäessä. Pärskii siis ihan koko ajan. Joskus sisälläkin, kirkas neste roiskuaa nenästä. Viikonloppuna hengittäminen jotenkin vaivalloista, kiikutin koiran Viikin päivystykseen. Eivät oikein osanneet syytä sanoa, ei kuulemma nyt hengenvaarallista kuitenkaan. Sai antibioottikuurin ja tulehduskipulääkettä.
Pärskiminen jatkuu edelleen. Olen lyhentänyt lenkkiä ja käyttänyt vain tarpeilla, kelitkin kehnot nyt. Öisin, tasan klo 02 saa sellaisen "vaikea hengittää nenän kautta" kohtauksen. Kestää noin puolisen tuntia. Olen huolissani. Stronghold nenäpunkkikuuri annettu. Onko kellään kokemusta? Koira syö hyvin ja muutenkin pirteä. Pitäisikö varata aika nenä/nielutähystykseen? Antaisin paljon jos saisin koiran pärskimisen ja vaikean olon yöllä loppumaan. Huolettaa
Venäjäntoy nenä tukossa :(
HooKoo1
3
70
Vastaukset
- Vinkuu
Onko astmatutkimukeia tehty?
- Korjaus
Piti kirjottaa astmatutkimuksia
- Punkki2
Nenäpunkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385