Tarvitsisin vinkkejä, kuinka saisin penkkareihin tehtyä pallopuvun. Tarkoitus olisi olla discopallo.
Kuinka saan ommeltua puvun niin, että se näyttäisi pallolta ympärilläni? Se täytyisi saada joka puolelta palloksi, myös kyljistä
Minulla on kankaat jo hommattu ja vanua ostin siinö toivossa että saisin puvun täytettyä sillä.
Palloasu keskivartalolle, apua tarvitaan!
1
76
Vastaukset
- anner
Googleta pallo kaava. Helpoin voisi olla semmoinen kuudesta teräväkärkisestä pitkänomaisesta 'kaitaleesta' tehty pallo. Ei ole merkitystä minkä kokoisen pallon kaavan löydät, suurennat vaan tarpeen mukaan, mutta tuosta valmiista kaavasta saat mittasuhteet. Törmäsin jopa semmoiseen, missä joku oli piirtänyt pallon kaavan appelsiinin/mandariinin kuoreen, leikannut sen osiksi ja piirtoheittimen kanssa suurentanut kaavan = ). Eli mielikuvitus rajana. Mutta tuohon tarkoitukseen ei ole varmaan niin pilkuntarkkaa tuo symmetria. Koko riippuu siitä haluatko mahduttaa pallon sisälle myös kädet (silloin aukot niille), vai tuleeko pallo vain kainaloiden alle. Kaavasta kannattaa jo nuo kärjet leikata pois sisäänmenoaukkoja varten, mutta ole varovainen sillä aukoista tulee helposti liian suuret, mieluummin pienemmät ja suurennat sitten tarpeen mukaan. Voisin kuvitella, että kuminauha olisi hyvä noihin aukkoihin. Ostitko vanua vai vanulevyä? Vanulevyn kanssa pääset ehkä helpommalla, mutta ainakin jos sulla on irtovanua, niin tuonne pallon sisälle kannattaa varmasti ommella 'putki' noiden pallon napojen välille niin pysyvät täytteet sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822