Kommentoin tätä vanhaa keskustelua, johon kirjoitin 15.10.2014 "22:32" nimimerkillä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/10910140
Minulla leikkaus tehtiin Naistenklinikalla, johon olin saanut lähetteen yksityisen lääkäriaseman kautta. Tyytyväinen olin heidän työhän, mutta en tietenkään viitsi kirjoitella ihmisten nimiä tänne palstoille.
Leikkaus tehtiin siis 3.5 kk sitten ja pidin tarkoituksella 1,5 kk:n jumppa & kuntosali tauon. Kuntoilussa huomaan että hyppiminen ja juokseminen onnistuu hienosti. Ei mitään ponnistukseen liittyvää virtsankarkailua. Body Pump tyyppisen tunnin jälkeen tuntuu ylimääräistä lantionpohjan lihasten alueella. Tunne on sellaista väsymistä. En tiedä liittyykö tehtyyn toimenpiteeseen vai minun runsaaseen urheilun määrään.
Sitten eräs asia mitä nykyään mietin on rakon tyhjentämiseen käytettävä aika. Ennen leikkausta olin todella nopea ja nyt leikkauksen jälkeen pitäisi varata tähän enemmän aikaa. Jos en varaa niin silloin rakko ei tyhjenny täydellisesti ja tämä jämä virtsa saattaa tihkua ja ärsyttää ihoa tehden haavaumia. Tästä asiasta olisi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia.
TVT leikkaus keskustelu
22.32
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298