otsikko kertoi kaiken ... eli miten voin hakea jotain tiettyä esim. edullinen kampaamo turussa
missä on keskustelun "haku" -toiminne ?
11
237
Vastaukset
Haku toiminto poistettiin ilmeisesti koska SISÄPIIRIN VALTAVA ENEMMISTÖ vastusti sitä :) Eli tyydy olemaan vähemmistössä :)
- VikVak
VÄÄRIN!!! :D :D :D Sitä ei ole vielä vaan tehty tälle uudelle alustalle! Se on "TODO" listassa :D Kannattais kattoo sieltä ennen ku alkaa tollasta höpöhöpöä suoltaa.
Hei,
Haku puuttuu toistaiseksi, mutta se on yksi tärkeimpiä ominaisuuksia ja tullaan tekemään uuteen palveluun tulevaisuudessa. Ajantasaista työlistaa voi seurata täältä:
http://www.suomi24.fi/static/ops/uudistus.html
Terveisin,
Elina
Suomi24- kokemusta-on
Arvoisa Elina @Suomi24!
Se, mitä löytyy työlistalta, olisi pitänyt olla Valmiina/Done/Pronto silloin, kun päivitys ajettiin tuotantoon. Ylläpidon on nyt täysin turha sanoa, että se on miettinyt sitä ja tätä - tämänhetkinen katastrofaalinen tilanne puhuu itsestään sillä ammattiopiston opiskelijat tekevät huomattavasti parempaa jälkeä.
Ensi kerralla voisitte yrittää tehdä muutakin, kuin pelkän raa'an version jostain klooni CMS:stä (Content Management System). - Anonyymi
"on yksi tärkeimpiä ominaisuuksia ".
Siksi toimivaa hakua ei olekaan saatu aikaiseksi.
Kuudessa vuodessa!
- dumb-bitch
Ymmärtääkö Elina itsekään millaisen mokan hän meni teklemään? xD
- rip_s24
Hiljaiseksi vetää...
- minä55
Hakutoimintohan on kaikkein tärkein ! Ei oo aikaa selailla miljoonaa keskustelun avausta ...
- asdpoiadpiod
Googleen "site:suomi24.fi edullinen kampaamo turussa"
- Mariko-Vaara
Sitäkin Mariko Vaara on joutunut nettiä lueskellessaan ihmettelemään, mutta yleisesti ottaen ainakin itseään ihmisen lienee hyvä etsiä muuten kuin Suomi24:n hakutoiminnon tai yhdenkään kampaajan kautta.
Jotkin kysymykset tosin on Mariko Vaaran mielestä syytä osoittaa suoraan yrityksen ylimmälle johdolle.
Mariko Vaara on aivan varma, että Pauli Aalto-Setälältä löytyisi vastaus myös kysymykseen, miten löytää tiensä kampaajan hoiviin.
Googlestakin löytyy kaikki kulloinkin tarvittava tieto, vaikka koko Suomi24:ääkään ei välillä enää löytyisikään.
Löytyy em. yhteydenottoa varten Pauli Aalto-Setälä niin Twitterissä:
https://twitter.com/PauliAS/status/563343709128126464
kuin mm. jonkun nettikirjoittajan kuvaamissa aina liian suurissa saappaissaan vaikkapa kampaajalta.
http://ankaratotuus.blogspot.fi/2012/04/pauli-aina-liian-isot-saappaat-aalto.html
Eikä henkilökohtaista vastuunottoa sen enempää esim. Seiska-lehdestä kuin Suomi24:stäkään?:
"...hakukonemonsteri Suomi24 on nyt uudistettu yhdessä käyttäjiensä kanssa. Laura ja Matti..."
Kuinka kauan Aller mahtanee aikoa Pauli Aalto-Setälääkin kustantaa? Ettei liian kalliiksi kävisi?
No toisaalta, alkavathan ne tyypilliselle uraohjukselle ennätykselliset 5 vuotta jo täynnä ollakin... ja Paulikin tullut kaataneeksi muutakin kuin raja-aitoja vanhan ja uuden väliltä? - Anonyymi
Miten voin hakea kaikilta foorumeilta sekä rajata haun koskemaan vain tiettyä / tiettyjä foorumeita? Odotettu tosi monta vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006