Ohjeita olisi kiva saada:
Olemme valinneet joko Turkin Turun läjjdöllä tai Kreikan Helsingin lähtö,
Kumpi kannattaa valita huhtikuussa? Joka paikkaan ei ole aikaa eikä rahaa. Entä ne Turkin halpiskiertomatkat? Mitä suosittelette. Olemme aina matkailleet lomasuisyä Espanjassa-koulujen lomat.
Kiitos vinkeistä. Täältä saa hyviä ohjeiys,
Turkki-Kreikka
6
80
Vastaukset
- helppoamatkustusta
Kreikkaan kannattaa mennä, suomalaisille se ei maksa mitään.Mene heti varaamaan paikka lähimpään matkatoimistoon henkilökohtaisesti.
Nyt Kreikka on nyt tosi edullinen matkailijoille. Turkissa kohtelevat kuin sontaa, kusettavat ja huijaavat joka paikassa.
Jos pidätte rauhallisesta menosta suosittelen Kreikan saaristoa. Huhtikuussa ovat ilmatkin parhaimmillaan.
Ateenasta saatte taasen mahtavat kulttuuripläjäykset. Sieltäkin järjestävät hienoja saariristeilyjä.- kreikkako
Ja Kreikkahan se on varsin ihanteellinen yhteiskunta ja kaikin puolin länsimainen kusettaja. Vienyt meiltä rahat eikä maksa takaisin. Esim. Rodoksella kahvi ja pieni sämpylä maksaa euroissa sen mitä sama liiroissa Turkissa. Eikä tullut hymyjä siellä vastaan, naamat pitkänä huolesta.
Ehdottomasti Kreikka, vaihdoin Turkin Alanian Kreetaan saareen, jonne olen taas varannut kaksi seuraavaa matkaani. Huhtikuun lopulle ja lokakuulle. Silloin ovat säät ihan hyvät ja näin saan suomen kesään pidennystä molemmista päistä.
- 12645859
Käyty Kreetat, Korfut sun muut. Kerran käy, toiste ei mene. Jos teillä on tiukka budjetti, kannattaa valita Turkki. Tuo ihmeellinen 28x se on viettänyt vain kusetettuja lomia, sääliksi käy.
- Halppiksella
Menkää omatoimimatkalle Kreetalle. Suorat lennot halvimmillaan n. 200 euroa ja hotellit alk. 20e/vrk. Voi vaihtaa eri kohteisiin ja valita itse hotellinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902